joker aanbieding naar mnl 668 excl administratie

Gestart door disnoke, donderdag 5 juli 2012, 19:42:09

Vorige topic - Volgende topic

disnoke

Juist gespot op joker

http://www.joker.be/nl/vluchten

668 EUR + 10 EUR administratiekost

Maximum verblijf
1 maand
Geldig indien vertrek tussen
01-08-2012 en 30-11-2012
Geldig indien aankoop voor
31-07-2012

Wou zelf een paar data proberen maar momenteel kan ik het niet laden

koy

net ingegeven van 2/8 tot 30/8 perfect binnen de eisen en prijs 1121,38 dus  :ikkeniebegrijp:
leven en laten leven...

disnoke

don't shoot the pianist  :floet:

Beste prijs die ik zo zie is juist onder 800 EUR misschien even checken bij joker wanneer ze dan wel die vluchten hebben, ik wacht nog even af tot eind aug begin september, vlieg waarschijnlijk toch pas in oktober

Myosotis


koy

Citaat van: disnoke op donderdag  5 juli 2012, 20:23:34
don't shoot the pianist  :floet:

Beste prijs die ik zo zie is juist onder 800 EUR misschien even checken bij joker wanneer ze dan wel die vluchten hebben, ik wacht nog even af tot eind aug begin september, vlieg waarschijnlijk toch pas in oktober

I'm not shooting...
leven en laten leven...

disnoke

Citaat van: koy op donderdag  5 juli 2012, 20:25:21
Citaat van: disnoke op donderdag  5 juli 2012, 20:23:34
don't shoot the pianist  :floet:

Beste prijs die ik zo zie is juist onder 800 EUR misschien even checken bij joker wanneer ze dan wel die vluchten hebben, ik wacht nog even af tot eind aug begin september, vlieg waarschijnlijk toch pas in oktober

I'm not shooting...

:thankyoufw5:

wat ik wel al ondervonden heb is dat ze iets plaatsen maar dat dat nog niet van toepassing is, er staat geen startdatum bij, soms is het dan een paar dagen later van toepassing.

Fail_over

Joker kantoor is naast de inburgering waR mn asawa al 3 mndn naar toe gaat. die aanbieding hangt al 2 mndn in de vitrine.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

vvjoris

Ik heb 766 betaald naar HKG, dan nog 140 met Airphill Express naar Cebu. Week ervoor was het 150 minder, nu is het ongeveer 300 meer....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

xav

ik heb onlangs ook geboekt bij joker... 794... denk dat je voor die prijs wel erg lang zal moeten zoeken naar de datums...

Ketelbinkie

Citaat van: xav op donderdag  5 juli 2012, 22:39:27
denk dat je voor die prijs wel erg lang zal moeten zoeken naar de datums...
Helemaal  :offtopic: natuurlijk, maar het meervoud van datum is data. Don't shoot the messenger :lachen: