Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Hotels in Cebu city

Gestart door Kano, dinsdag 31 juli 2012, 10:52:56

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

Citaat van: Luc op dinsdag 31 juli 2012, 16:10:35
Citaat van: Baliw-katok op dinsdag 31 juli 2012, 14:07:37
:thankyoufw5: Kano voor deze lijst.

Hier mijn ervaringen :

Cebu Century Hotel  (verbleven in 2002  - alweer 10 jaar geleden)
dubbel aircon 594 pesos - breakfast 95  pesos
mijn opinie  :  centraal gelegen, alles heel basic,  's nachts nogal veel lawaai op de gan


Is ook niet echt een familie hotel. Meer iets voor vrijgezellen. Op de bovenste verdieping is een bikini bar met ook een aantal ladyboys dus lawaai op de gang hoort erbij.

Ah, dat wist ik niet  :weetikniet:

Luc

Citaat van: Baliw-katok op dinsdag 31 juli 2012, 19:58:42
Citaat van: Luc op dinsdag 31 juli 2012, 16:10:35
Citaat van: Baliw-katok op dinsdag 31 juli 2012, 14:07:37
:thankyoufw5: Kano voor deze lijst.

Hier mijn ervaringen :

Cebu Century Hotel  (verbleven in 2002  - alweer 10 jaar geleden)
dubbel aircon 594 pesos - breakfast 95  pesos
mijn opinie  :  centraal gelegen, alles heel basic,  's nachts nogal veel lawaai op de gan


Is ook niet echt een familie hotel. Meer iets voor vrijgezellen. Op de bovenste verdieping is een bikini bar met ook een aantal ladyboys dus lawaai op de gang hoort erbij.

Ah, dat wist ik niet  :weetikniet:

Bord van de club hangt buiten links boven de ingang  :jajaja:

De ATM langs het hotel is wel handig.

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Koen

Niet in Cebu City, maar bij de luchthaven gelegen is het Express Inn Hotel http://www.expressinnph.com/

We zijn daar afgelopen april geweest voor 1 overnachting, om 's morgens  het vliegtuig te halen. Geboekt omdat het goedkoop was, en ook omdat het op de website er verzorgt uit zag. De kamer was wel klein, maar alles was aanwezig, TV, airco, ... propere badkamer. Er is een klein restaurant daar aan het hotel met lekker eten voor heel schappelijke prijs. Het ontbijt was basic. Vriendelijk personeel.

Nadeel is misschien de locatie van het hotel, ligt wat achterin, en niet alle taxidrivers weten het direct liggen, maar met wat vragen lukt dat wel...

Op agoda zie ik het staan voor 15 euro/dag.

Groeten,
Koen

p.s. hotel White Sands is van een andere categorie natuurlijk, schitterend hotel, lekker eten, maar duur(der)

Luc

Travelbee Pension House is goedkoop. Zeker als je met veel personen bent. Verwacht er wel niet al te veel van. Het was proper en je hebt een bed. Wij hebben er een keer verbleven omdat het vlakbij Chong Hua Hospital is.

Travel Bee Bed and Breakfast

294 Don Gil,Garcia St, Capitol SiteCebu, City

Cell phone number (0922) 800-18-02

Email- travelbee_pension@yahoo.com

Travel bee has air con and non air conditioned rooms. A single non Air-conditioned room is only 400 pesos. A room for 3 in a non air-conditioned room is priced at 550.

For solo backpackers and travelers who want to have and air conditioned room, an over night stay in Travel Bee is only 600, a room for 3 is only 750 pesos.

For a family or group of 6, they have a De Luxe room at 1600 pesos and a family room for only 1500.

Travel bee offers free coffee and toasted bread from 6 to 10 am. Check in time is 12 noon and check out is 1 Pm the following day.

http://fieldtripboy.com/cebus-most-affordable-hotel-rooms-and-pension-houses/
http://www.ilink.ph/catalog.php?subscriber_id=1663

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Mawibata

#14




Dit hotel is ons best bevallen, niet zeer luxueus, maar wel proper.


We waren hier een forumlid gaan opzoeken.  Hij verbleef voor meerdere weken in de Paragon Suites.




















Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

vvjoris

Ik zal in de komende dagen eens posten waar ik overal al op hotel gezeten heb in Cebu, met fotos en commentaar, maar je kan er van op aan dat de kwaliteit steeds in verhouding staat met de prijs, en als je voor langere tijd in Cebu bent, bvb een maand kan je beter een huisje of appartement huren...

Info komt er over piercuatro hotel, valleyfront hotel, golden valley hotel, mercedes hotel, haruhay resort, asian belgian resort (moalboal) en het appartemeznt waar ik nu zit op Lapu Lapu

Ik snap wel niet waarom mensen in het centrum van Cebu willen logeren...de drukte, de stank.....ik hoop dat ze hier ooit alle jeepneys verplichten om op LPG of zo te rijden....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Citaat van: Darko69 op woensdag  1 augustus 2012, 15:08:48
Cebu R Hotel http://ceburhotel.com/ <---- Mijn favoriet en dichtbij robinsons mall. Personeel is subliem hier!


Is dat Robinsons Fuente?

Beetje een prutsmall in vergelijling met de andere....

Ik logeer in ieder geval liefst niet downtown...druk, stank, fake (chinese) karaoke, alleen wel 'echte' koffie bij Mac Donalds op osmena circle....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bigfoot12345

Als ik in Cebu ben dan verblijf ik nog graag in Rajah Park hotel,mooi proper hotel en goed eten voor een redelijke prijs.
Dit jaar ook in Costabella verbleven en zeer mooi maar afgelegen van alles.(mactan)

koy

Citaat van: Koen op dinsdag 31 juli 2012, 21:07:15
Niet in Cebu City, maar bij de luchthaven gelegen is het Express Inn Hotel http://www.expressinnph.com/

We zijn daar afgelopen april geweest voor 1 overnachting, om 's morgens  het vliegtuig te halen. Geboekt omdat het goedkoop was, en ook omdat het op de website er verzorgt uit zag. De kamer was wel klein, maar alles was aanwezig, TV, airco, ... propere badkamer. Er is een klein restaurant daar aan het hotel met lekker eten voor heel schappelijke prijs. Het ontbijt was basic. Vriendelijk personeel.

Nadeel is misschien de locatie van het hotel, ligt wat achterin, en niet alle taxidrivers weten het direct liggen, maar met wat vragen lukt dat wel...

Op agoda zie ik het staan voor 15 euro/dag.

Groeten,
Koen

p.s. hotel White Sands is van een andere categorie natuurlijk, schitterend hotel, lekker eten, maar duur(der)

Koen, goeie tip dit hotel, maar wat zeg je dan tegen de taxi driver om het snel te vinden?

thx koy
leven en laten leven...

Koen

Dag Koy,

Wij kwamen met de boot van Bohol, via Oceanjet terminal, en hebben een officiele taxi genomen. Eerst wist die taxichauffeur het niet liggen, maar ik heb een paar keer tegen hem gezegd dat het vlak tegen de luchthaven was. (en de vragen genegeerd van : do you need hotel sir?). De chauffeur heeft het daar 2x gevraagd en we zijn daar gearriveerd zonder problemen.

Via google maps zoek je op Express Inn, Lapu-Lapu City, Philippines.

Groeten,
Koen