Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Transformers te koop

Gestart door gosternokke, zondag 5 augustus 2012, 10:55:33

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Ik zag deze advertentie over transformeers te koop  http://www.ayosdito.ph/Distribution+Type+Transformer+10KVA+to+333KVA-3800228.htm


Is het niet gebruikelijk dat de eleckticiteits maatschappij hier voor zorgd, of is het normaal dat je zoiets zelf aanschaft ?

Kano

De electriciteitsmaatschappij kan er voor zorgen.  Vaak is het zo dat als een bleekneus een aansluiting wil gezegd wordt dat een transformer nodig is, die uiteraard de bleekneus dan tegen een hoge prijs moet betalen. Daarvan profiteert dan de hele barangay 
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag  5 augustus 2012, 11:11:31
De electriciteitsmaatschappij kan er voor zorgen.  Vaak is het zo dat als een bleekneus een aansluiting wil gezegd wordt dat een transformer nodig is, die uiteraard de bleekneus dan tegen een hoge prijs moet betalen. Daarvan profiteert dan de hele barangay 

Tenzij de uitgaande line van de transformer direct en alleen naar uw woning gaat.
De apartementen naast mij  hebben een 20KVA en ALLEEN die appartementen zijn daarop aangesloten en de LINE-IN van de trafo komt hier van de bovenliggende 10000 V line...............ben te lui om een foto te nemen..... :jajaja:

De electriciteits supplier mag alleen de zaak aansluiten en je moet dat ding zelf betalen (maar het blijft je eigendom).
Beste is om rond te kijken in de verschillende zaken voor de meest redelijke prijzen voor je een besluit neemt want vergeet niet dat er een hoop surplus tussen zit.......

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

Deze zijn alleen bestemd voor een nieuw hotel hier en zijn van zwaardere klasse, maar het geheel ziet er netjes uit.



Deze zijn ook bestemd alleen voor die zaken die ze zelf gekocht hebben.................


Pjottr

Citaat van: bananacreek op zondag  5 augustus 2012, 11:22:02
Citaat van: Kano op zondag  5 augustus 2012, 11:11:31
De electriciteitsmaatschappij kan er voor zorgen.  Vaak is het zo dat als een bleekneus een aansluiting wil gezegd wordt dat een transformer nodig is, die uiteraard de bleekneus dan tegen een hoge prijs moet betalen. Daarvan profiteert dan de hele barangay 

Tenzij de uitgaande line van de transformer direct en alleen naar uw woning gaat.
De apartementen naast mij  hebben een 20KVA en ALLEEN die appartementen zijn daarop aangesloten en de LINE-IN van de trafo komt hier van de bovenliggende 10000 V line...............ben te lui om een foto te nemen..... :jajaja:

De electriciteits supplier mag alleen de zaak aansluiten en je moet dat ding zelf betalen (maar het blijft je eigendom).
Beste is om rond te kijken in de verschillende zaken voor de meest redelijke prijzen voor je een besluit neemt want vergeet niet dat er een hoop surplus tussen zit.......
Dus moet je jouw Pinaytje dit laten regelen zonder jou aanwezigheid. Zo doe ik dat in veel gevallen waarvan we op voorhand weten dat er een spelletje gespeeld gaat worden.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Ronny55

Dus moet je jouw Pinaytje dit laten regelen zonder jou aanwezigheid. Zo doe ik dat in veel gevallen waarvan we op voorhand weten dat er een spelletje gespeeld gaat worden.
[/quote]

   Das een heel goede raad .....daar bespaar je het meest mee  ....in alle gevallen wat betreft een aankoop.  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

evethe

Ik laat het aan mijn schoonvader over Hij is op de hoogte van deze zaken zo zien ze niet de lang neuzen dat heeft ons al veel geld gespaard
Ik ben niet hard ,Ik zeg gewoon alles wat een alleen maar denkt
Ik hou niet van schijnheilige mensen