Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ervaring met China southern airlines

Gestart door Myosotis, maandag 6 augustus 2012, 21:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Myosotis

Heb zo juist een ticket geboekt, vliegen met China southern airlines iemand ervaring mee??
Graag zie ik jullie reacties

vvjoris

Niet met China Southern, wel met Hainan en Hong Kong Express, beiden niet slecht, maar transit in Bejing is niet aan te bevelen....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Myosotis

Helaas via Beijing gelukkig maar een paar uurtjes wachten

shando

Citaat van: Myosotis op maandag  6 augustus 2012, 22:32:35
Helaas via Beijing gelukkig maar een paar uurtjes wachten


Vanaf waar vlieg je?
Mijn broer komt net terug uit mnl met een transit in beijing. Beijing airport was heel goed te doen, beter dan guanzhou.

China southern is een member van het skyteam van klm/air france.
Ze vliegen met nieuwe toestellen. Meer ruimte dan klm.
Service en amusement was voldoende. Meestal slaapt men toch tijdens een lange vlucht.


MadRed

Heb ik vorig jaar mee gevlogen maar ik was er niet blij mee. Geen eigen entertainment system en de monitoren waar de films op draaiden waren niet te zien of half kapot. Wel de eerste vlucht in mijn leven waar ik goed heb geslapen. Geen films = proberen te slapen.
En dan te bedenken dat ik KLM geboekt had. Voor mij hoeft het niet meer.

Myosotis

vertek Amsterdam naar bejing paar uurtjes wachten en dan rond 22.35 in manilla
terug ga ik over guanzhou terug naar nl.

ach ja mensen je moet het zo zien klm weinig beenruimte maar films met die andere geen films maar goed slaapplek moet zeggen ik lig liever te slapen dan films kijken he maar ja goed dat is de jeugd van tegenwoordig he  :lachen:

vlede jaar wel met KLM gevlogen beviel goed maar de prijs lag daar op moment erg hoog en met deze was de reistijd prima te doen en kwa prijs stuk beter
heb er nu 839 euro'tjes voor betaalt maar dan wel met een reisbureau ertussen maar had op internet gekeken en alles precies het zelfde ingevult als op de bevestiging stond en was het zelfde kwijt dus ja mag niet klagen.

rudy1962

Ik vind net op de website van China Southern een mooie aanbieding. AMS-MNL â,¬682,83 in mei 2013 en de wachttijden zijn heel redelijk te noemen. Kan er iemand sinds de start van dit topic nog meer ervaringen delen over China Southern en de luchthaven Guangzhou ?
Bedankt alvast voor de reacties

robert van dijck

 
luchthaven Guangzhou héél goed te doen, een vertegenwoordiger van China Southern staat te wachten om je de juise gate aan te duiden indien je een transit ticket hebt voor bv Manila.

Bagage gaat ook direct door naar Manila, (er was nchtans gezegd van niet in Amsterdam, zelf je bagage verkassen), maar dat was dus niet zo, dikke meevaller.

Bij de heenvlucht 2h Guangzhou, bij de terugvlucht 4h guangzhou, voldoend eet en drinkgelegenheden.

Dus maak je geen zorgen


mvgr

Robert

rudy1962

Citaat van: robert van dijck op zaterdag 23 februari 2013, 21:15:07

luchthaven Guangzhou héél goed te doen, een vertegenwoordiger van China Southern staat te wachten om je de juise gate aan te duiden indien je een transit ticket hebt voor bv Manila.

Bagage gaat ook direct door naar Manila, (er was nchtans gezegd van niet in Amsterdam, zelf je bagage verkassen), maar dat was dus niet zo, dikke meevaller.

Bij de heenvlucht 2h Guangzhou, bij de terugvlucht 4h guangzhou, voldoend eet en drinkgelegenheden.

Dus maak je geen zorgen


mvgr

Robert

:thankyoufw5: Robert !

wiking

vlieg binnenkort ook met China Southern heen. AMS-PEK-MAN. Voor 650â,¬, was te laat voor de 615â,¬. Voor dat geld mag je toch niet klagen. Als ik al die andere vluchten zie van 900/1000 wordt je toch naar van. Even kijkje nemen in Beijing of als er een lounge is slapen. Stopover duurt nl 11 uur. We zien het wel. Hiervoor met singapore airways en KLM gevlogen. Misscien volgend jaar met PAL? AMS-MAN  :weetikniet:. Als ze dan ook  :smiley-philippines: tarieven gaan gebruiken is het nog aantrekkelijk.