Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Solden bij etihad

Gestart door kulay, donderdag 16 augustus 2012, 09:42:20

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Wie lage prijs wil, en er geen bezwaar tegen heeft wat rond te vliegen: voor â,¬ 420 kun je met Ethad van Dublin naar Jakarta, en dan terug van Jakarta naar Brussel of Ams. Zowal vanuit NL als BE zijn er low costs naar Dublin, en van Jakarta kun je ook low cost naar  :smiley-philippines:
Even gekeken voor een rondreisje via London met stayover, Dublin met Stayover, en zelfs in combinatie met British Airways en Philippine Airlines, totaal â,¬ 915.56 inclusief *** hotels.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: Mawibata op woensdag  9 oktober 2013, 23:11:10


Bij mij stond het bovenaan het e-ticket, dat je je credit-card moest kunnen tonen bij het inchecken.



Ik moest nieuwe tickets kopen, en kon mijn credit kaarten niet gebruiken wegens de limiet (einde van 7 weken vakantie PH)

Dan maar broerlief gebeld om zijn credit-card gegevens, en zo 2 tickets geboekt.

Ik zat toen toch met de poepers en ben extra vroeg naar de luchthaven gegaan, maar gelukkig hebben ze er toen niet achter gevraagd. 
je moet zorgen dat je een fotocopie van de credietkaart heb ...als je geen pietje precies tegenkomt wordt dat ook wel geaccepteerd zonder veel uitleg.Toen mijn visakaart vervallen was heeft mijn zoon vanuit Belgie voor mij een booking gedaan, uit voorzorg stuurde hij mij een copie van de kredietkaart...ze hebben wel niks gevraagd. Mijn asawa gaat regelmatig op zakenreis ,wel binnen de  :smiley-philippines: dat wordt dan met de bedrijfsvisa betaald. Uiteraard krijgt ze die kaart niet mee enkel een copie ervan. 'n Enkele keer heeft ze de copie al eens moet tonen ...heel zelden.

Maar uiteindelijk is het dikke zever , als je tiket betaald wordt door een vreemde kredietkaart en je kan die tonen bij inchecken...Dat zou pas verdacht zijn  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

froggy007

Je kan bij de luchtvaartmaatschappij vragen om de betaling vooraf te controleren en je een bevestiging te sturen dat alles in orde is.
Deze bevestiging kan je dan tonen bij check-in indien hiervoor wordt gevraagd. Bvb bij Qatar Airways is dit zeer gebruikelijk.

daf105paccar

Het officiele Etihad standpunt,ontvangen op email vandaag.
(dit als je een ticket boek voor een ander dus niet dezelfde naam op Creditkaart en Ticket)


CitaatDear Mr. ,  

Thank you for writing to us.

With regards to your query the guest must carry the original credit card or the clear colored copy of original credit card used to purchase the ticket and card holder's photo id (passport or driving license) along with his signature on the copies at the airport.

You may also visit one of our sales offices in or near your town along with original credit card and our colleagues there will verify the credit card prior to travel and do the needful.


You can find the contact details of the nearest sales office on our website www.etihad.com

Wish you an enjoyable flight on board Etihad.

Yours sincerely,

Guest affairs Department
Etihad Airways
New Airport Road, Khalifa City A
P.O. Box: 35566, Abu Dhabi, United Arab Emirates
etihad.com
The National Airline of the United Arab Emirates
Ik zou er een handgeschreven verklaring van de creditkaarteigenaar nog bijvoegen zodat er geen discussie kan zijn.

Als je in het buitenland bent,kan men nog altijd alles inscannen in een PDF bestand en mailen naar jouw.
Jij moet het dan enkel afdrukken.

Luke

Er is blijkbaar nog een kantoor in de buurt van de luchthaven.
Bij twijfel best eens bellen.

Brussels, Belgium

Office address
Brussels (Administration Offices only / No ticket office) , Parklane, Culliganiaan 2D, Box 3, 1831 Diegem , Brussels Belgium
General contact
02 200 8880
Flight reservations
02 200 8880

daf105paccar

Citaat van: Luke op donderdag 10 oktober 2013, 16:46:17
Er is blijkbaar nog een kantoor in de buurt van de luchthaven.
Bij twijfel best eens bellen.

Brussels, Belgium

Office address
Brussels (Administration Offices only / No ticket office) , Parklane, Culliganiaan 2D, Box 3, 1831 Diegem , Brussels Belgium
General contact
02 200 8880
Flight reservations
02 200 8880
Luke,sorry, maar dat is verouderde info.
Kantoor is ondertussen gesloten. :negatief:
Etihad personeel is alleen aanwezig in Zaventem als er een vlucht is.(als check-in open is)

En dat nummer........bel het maar eens,je komt terecht bij een callcenter waarvan ik vermoed dat het in de UK is. :benweg: