Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Solden bij etihad

Gestart door kulay, donderdag 16 augustus 2012, 09:42:20

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: polowonder op vrijdag 17 augustus 2012, 19:56:14
Citaat van: vvjoris op vrijdag 17 augustus 2012, 17:42:04
Citaat van: polowonder op vrijdag 17 augustus 2012, 16:25:56
Finnair: Bij boeking vóór 28 augustus, (Travel between: 01.11.2012 - 31.03.2013) http://www.finnair.com/BE/GB/offers?OFFER_ID=6332

Vertrek vanuit Brussel

Vanaf â,¬ 859 ... is niet echt goedkoop, en het is in combinatie met Dragonair of Cathay, wat op zicht niet slecht is, maar dus tussenstop in Helsinki en Hong Kong. Laatste vertrekdatum dit jaar is 12 december, een latere datum kun je niet aanklikken.

Met Finnair BRU - HKG is â,¬ 577 als je 9 uur kan wachten in Helsinki bij de terugkeer. Ongeveer â,¬ 140 HKG - MNL of CEB  met een low cost. Zo ben je'r dus voor een dikke â,¬ 700.

Nu, ik ga zelf niet dit jaar, maar ik denk als je rond Kerstmis - Nieuwjaar wil gaan dat dat een schappelijke prijs is

Just trying to be helpful

BRU - LHR - HKG - CEBU is â,¬ 1093 in de kerstperiode, met British Airways en Cathay, maar in het reisburo krijg je dat steeds goedkoper, heeft iets te maken dat beide maatschappijen 'One World' zijn. Zelfde BA vluchten in combinatie met Airphill Express: â,¬ 713.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

kulay

online boeken op http://www.etihadairways.com

1 februari voor 3 weken: 658â,¬ per persoon ....

  :applaus:

disnoke

zomeraanbiedingen zijn er weer, jammer genoeg is manilla er niet echt bij 848 eur maar je kunt wel naar verschillende andere destinaties vliegen en vandaar uit cebu pacific, air asia of andere nemen voor het laatste stuk

bangkok 560 eur
hong kong 628 eur

vvjoris

Alles vertrekken september, terug oktober:

Joker:
BRU-CEB â,¬ 870 Cathay
BRU-MNL â,¬ 801 Qatar
AMS-MNL â,¬ 685 Malaysian
AMS-CEB â,¬ 766 Asiana
AMS-SIN â,¬ 682 Air France
AMS-HKG â,¬ 778 Etihad

Orbitz:
AMS-SIN â,¬ 622 Lufthansa
AMS-HKG â,¬ 657 Lufthansa
AMS-HKG â,¬ 620 Emirates

Beetje zoeken voor lage tarieven met low cost voor SIN/HKG-MNL/CEB
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Promo KLM (maar je vliegt met een B777 van Air France)


Brussel (Treinstation Brussel Midi) - Hongkong (Hong Kong Intl. Airport) - Retour

Heenreis: wo 25 sep 13 10:21 Brussel - do 26 sep 13 07:20 Hongkong

Terugreis: ma 21 okt 13 10:05 Hongkong - 20:42 Brussel

EUR 611.75 per volwassene

zie ook: http://ticketspy.nl/deals/wereldse-weken-bij-klm/
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Baliw-katok

Nog te boeken t.e.m. 31 augustus 2013 voor vertrek vóór 14 april 2014:

CDG Paris - MNL Manila (via Taipei) voor slechts 667.10 â,¬.

Te boeken bij  http://www.bcdtraveldirect.be of direct bij Eva Air http://www.evaair.com

:atyourservice:

daf105paccar

Mooie prijzen maar toch eens de details bekijken.
Als voorbeeld :
BRU-MNL â,¬ 801 Qatar
Qatar heeft wel lange stopovers(we spreken snel van 8 tot 17 uur wachten tussen de 2 vluchten)

vvjoris

Citaat van: daf105paccar op zaterdag 17 augustus 2013, 23:48:27
Mooie prijzen maar toch eens de details bekijken.
Als voorbeeld :
BRU-MNL â,¬ 801 Qatar
Qatar heeft wel lange stopovers(we spreken snel van 8 tot 17 uur wachten tussen de 2 vluchten)


Zoals steeds bekijk je best de prijs/kwaliteit, m.a.w. naast de prijs bekijk je het vliegtuig waarmee je vliegt (ik bvb liefst niet met een B777), de service van de airline (ik bvb liefst niet met KLM), de wachttijden, enz... Voor mij is prijs kwaliteit in dit lijstje best met Cathay, ook omdat er dan geen (min of meer soms onbetrouwbare) low cost maatschappijen bijzitten, terwijl het goedkoper met Lufthansa/low cost zou zijn, maar dan moet ik eerst nog naar Amsterdam, en mogelijk een overnachting in HKG of SIN.

Ik heb dus niet voor alle vluchten die ik opsom alles in detail bekeken....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: vvjoris op zondag 18 augustus 2013, 08:44:32
Citaat van: daf105paccar op zaterdag 17 augustus 2013, 23:48:27
Mooie prijzen maar toch eens de details bekijken.
Als voorbeeld :
BRU-MNL â,¬ 801 Qatar
Qatar heeft wel lange stopovers(we spreken snel van 8 tot 17 uur wachten tussen de 2 vluchten)


Zoals steeds bekijk je best de prijs/kwaliteit, m.a.w. naast de prijs bekijk je het vliegtuig waarmee je vliegt (ik bvb liefst niet met een B777), de service van de airline (ik bvb liefst niet met KLM), de wachttijden, enz... Voor mij is prijs kwaliteit in dit lijstje best met Cathay, ook omdat er dan geen (min of meer soms onbetrouwbare) low cost maatschappijen bijzitten, terwijl het goedkoper met Lufthansa/low cost zou zijn, maar dan moet ik eerst nog naar Amsterdam, en mogelijk een overnachting in HKG of SIN.

Ik heb dus niet voor alle vluchten die ik opsom alles in detail bekeken....
Stel alle aanbiedingen op prijs daar niet van, maar zoals reeds door andere leden vermeld, is de prijs/qualiteit verhouding is voor mij ook wel een prioriteit. Langer dan 24 uur Home :belgiesmiley: to home :smiley-philippines: is voor mij een NO GO, dan betaal ik liever iets meer .

Wat mij ook meestal opvalt is dat men meer aanbiedingen met betrekking  :belgiesmiley: :nederlandsevlag: --->  :smiley-philippines: -->  :belgiesmiley: :nederlandsevlag: post dan andersom  :smiley-philippines: -->  :belgiesmiley: :nederlandsevlag: -->  :smiley-philippines: . Misschien wel in mindere mate , maar denk wel dat naast mij er nog leden zouden geintresseerd zijn in de omgekeerde route,  :denk:  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

stijn54

Ik heb geboekt met asian airlines van 30 nov tot 20 mei van Brussel naar Cebu, ben 23 uur onderweg maar de prijs van 702 eur vind ik opperbest. :applaus: