huis te koop in Tacloban (Leyte)

Gestart door Baliw-katok, zondag 22 november 2009, 23:57:48

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok


Kano

Mmm, dat is een stevige prijs Php 8 625 000, maar weet natuurlijk niet hoeveel grond erbij zit.  :weetikniet:

Valt mij wel op,  dat bij deze en andere advertenties in Kapaza niet wordt vermeld dat alleen Filipino's grondeigenaar kunnen zijn.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Mawibata




Voor die prijs had er wel en foto bij gemogen.    :jajaja:





Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Roland

Voor mij verkeerde hoek van het land.....heb al een huis ( in de familie  :lachen: ).......en veel te duur!
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Kevin

Inderdaad... Veeeeel te duur!! Voor minder laat je al een nieuw huis neerzetten...
Being poor is a punishment for a crime you didn't commit...

opinie

Citaat van: Kano op maandag 23 november 2009, 01:30:19
Valt mij wel op,  dat bij deze en andere advertenties in Kapaza niet wordt vermeld dat alleen Filipino's grondeigenaar kunnen zijn.

Dat is meestal zo bij advertenties van onroerend goed in landen waar je niets kan bezitten. Men vermeldt liever niet de negetieve punten in een advertentie.

Ik heb al ooit prijzen van 12 à 15 miljoen peso gezien. Vraagprijs dan, vragen kun je zoveel je wil maar krijgen dat is wat anders.

Het huis naast mijn schoonmoeder staat al een tijdje te koop voor 1 miljoen, daarna 800.000 nu was er een kandidaat aan 500.000 maar ze willen niet onder de 700.000
Het is een huis met twee verdiepingen in het centrum, gewapend beton, 50 meter van het strand, goede en verharde parkeerruimte op het perceel. Hoe langer het duurt om te verkopen, hoe beter voor mijn oudste zwager want het is eigendom van familie van zijn vrouw en ze mogen er gratis wonen als house-sitters.

Ik vraag me af waarom het verkocht wordt! Bouwjaar 2008 en in 2009 te koop.  :ikkeniebegrijp: Ziekte, ruzie, scheiding?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus