Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Vroegboekactie Joker

Gestart door vvjoris, maandag 10 september 2012, 09:34:27

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: robert van dijck op woensdag 12 september 2012, 13:52:33
En hoe is de luchthaven van Guangzhou in China, heeft daar iemand weet van?

mvgr

Robert

Een jaar of 10 geleden was ik daar een paar keer, en geen noemenswaardige problemen gehad.
Rich de Nederbelg.

vvjoris

Citaat van: robert van dijck op woensdag 12 september 2012, 13:52:33
En hoe is de luchthaven van Guangzhou in China, heeft daar iemand weet van?

mvgr

Robert

Ben er nog nooit geweest, en skytrax zegt 'ranking in progress'

De reviews die ik zie zijn niet zo positief...


  • The toilets were the most disgusting ones I have had the misfortune to use.
    Staff in the airport were rude and unhelpful and cannot speak a word of English
    The food was way overpriced - about US$5.00 for a soda and US$10 for a piece of cheesecake
    People kept jumping ahead in line, Chinese folks were yelling
    Very little public seating is available
    No ATM or money changer in the departure lounge so unless you have a credit card, RMB or American dollars you can't do anything.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

apollo

Wat Finnair betreft (zitten ook in 'one world'), daarover heb ik gelezen dat ze met nogal 'oude' airbussen vliegen, maar het is altijd wel tamelijk goedkoop. Zal in ieder geval beter zijn dan met Hainan over peking. Met Hainan is niks mis, met Peking wel, vooral met de 'pekingers', wat een dikkenekken, wat een rotluchthaven. Als PCIA één * krijgt, krijgt NAIA er *****, en HKG en SIN krijgen er *****************************************************



Bedankt voor de info vvjoris

Ik heb het eigenlijk niet zo voor die oude toestellen, maar de prijs valt wel mee en de reistijd zou maar iets meer dan 13 uur bedragen dat is ook wel meegenom
vandaag via mail prijs binnen van 590 euro van Brussel tot Hong Kong met Qatar Airw.  :applaus:



vvjoris

Heb net even gekeken voor de volgende keer dat ik wil gaan:
Met British Airways: BRU - LHR - HKG - LHR - BRU: 5/11 tot 27/11: â,¬ 619
Met Cathay pacific: HKG - CEB - HKG: â,¬ 418
Voor HKG - CEB - HKG gebruik ik mijn 'avios' van 'one world' zodat ik enkel de taxen betaal: â,¬ 62
Ik ben dus in confortabele omstandigheden (Airbus 320 en 333, en B747) met korte wachttijden (een overnachting HKG is wel gepland) in Cebu voor â,¬ 681
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

ladgar

De tarieven zijn bekend voor de nieuwe vroegboekaktie van Joker en Connections.
Naar Manilla is het toch een mager beestje , geen echt goede aanbiedingen

Inday

Joker

Brussel   Manila   Filippijnen   vanaf â,¬ 766
information
   China Southern




Heb je eens gekeken naar de tussenstop op de terugreis ?  24hr wachten       Mij niet gezien, zelfs niet voor  â,¬ 50,00 goedkoper   :neeneenee:



antzan

Ik woon dus in Heerlen .
100 Km  van Brussel , net zo ver als dusseldorf .
Op de site van Etihad krijg ik in Sept  een retour af Duss.D  voor 760
en  af Brussel 1150  ???
Bij reisburo Kirschner in Keulen kost Duss.d  of Frankfurt
770 ,incl  trein retour af bvb Aken .
Dus voor ons zal het Duss.d  worden .
Kan trauwens nog niets goedkoper vinden op Joker .
antzan
Foodmaster

vvjoris

Citaat van: antzan op woensdag  2 januari 2013, 13:25:21
Ik woon dus in Heerlen .
100 Km  van Brussel , net zo ver als dusseldorf .
Op de site van Etihad krijg ik in Sept  een retour af Duss.D  voor 760
en  af Brussel 1150  ???
Bij reisburo Kirschner in Keulen kost Duss.d  of Frankfurt
770 ,incl  trein retour af bvb Aken .
Dus voor ons zal het Duss.d  worden .
Kan trauwens nog niets goedkoper vinden op Joker .
antzan

Er staat in ieder geval niet veel op richting Azië bij de Joker vroegboekpromoties, eigenlijk enkel Jakarta, en vandaar raak je wel voor â,¬ 240 H/T naar MNL of CEB. Maar dan zit je nog met â,¬ 850 en lange wachttijden ... bovendien is het KLM met een B777, mij niet gezien...

Alle prijzen zijn tussen () in vergelijking met voor nieuwjaar met 100 - 150 gestegen ... alleen relatief goedkoop met Aeroflot & Qatar, maar met veel 'overstappen' ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

popcorn

Net geboekt bij Aseana 795 euro 19 maart tot 19 april met Etihad .  :happy:
min 4dagen max 1 maand .
We vallen nog net binnen een maand . Langer dan een maand is 820 euro .

gtz

Baliw-katok

Citaat van: popcorn op donderdag  3 januari 2013, 18:38:55
Net geboekt bij Aseana 795 euro 19 maart tot 19 april met Etihad .  :happy:
min 4dagen max 1 maand .
We vallen nog net binnen een maand . Langer dan een maand is 820 euro .

gtz

Ben achteraf toch blij dat ik niet gewacht heb op de vroegboekacties.  Heb in oktober tickets kunnen bemachtigen aan 605 â,¬ (CDG-MNL-CDG) voor onze reis van 28/3 - 21/4. En in die periode was ook Malaysian Airlines beschikbaar aan 720 â,¬ zowel vanuit AMS als uit CDG.

Maar goed, ik weet het, het blijft gokken.