Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Agoda.com.

Gestart door Bastiaan, donderdag 13 september 2012, 15:00:06

Vorige topic - Volgende topic

Bastiaan

Hoi allemaal,

Ik heb een paar dagen geleden een hotel geboekt via www.agoda.com de Victoria Suites in  Tirso Neri St., Divisoria  Cagayan De Oro City Center/Cagayan De Oro/Philippines 
heeft iemand hier al eens een hotel geboekt gehad en heeft iemand hier al eens verbleven ?

rudy1962

Citaat van: Bastiaan op donderdag 13 september 2012, 15:00:06
Hoi allemaal,

Ik heb een paar dagen geleden een hotel geboekt via www.agoda.com de Victoria Suites in  Tirso Neri St., Divisoria  Cagayan De Oro City Center/Cagayan De Oro/Philippines 
heeft iemand hier al eens een hotel geboekt gehad en heeft iemand hier al eens verbleven ?


Ik heb zelf ook via Agoda geboekt, eveneens Victoria Suites
Vorig jaar heb ik er een 2 tal weken verbleven

Bastiaan

Oké het is dus wel te vertrouwen.

Ik heb nu voor een kamer een end minder betaald wat normaal gezien veel duurder zou zijn (was een speciale actie bij agoda).

Hoe is het ontbijt daar ?

Kano

Admin/mod s.v.p. verhuizen naar het reis- of tickets board   :hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

PHwaarde

Citaat van: Bastiaan op donderdag 13 september 2012, 15:00:06
Hoi allemaal,

Ik heb een paar dagen geleden een hotel geboekt via www.agoda.com de Victoria Suites in  Tirso Neri St., Divisoria  Cagayan De Oro City Center/Cagayan De Oro/Philippines 
heeft iemand hier al eens een hotel geboekt gehad en heeft iemand hier al eens verbleven ?


Ik boek al jaren mijn hotelverblijven in het buitenland via Agoda. Is een betrouwbare firma/site.


rudy1962

Citaat van: Bastiaan op donderdag 13 september 2012, 15:18:23
Oké het is dus wel te vertrouwen.

Ik heb nu voor een kamer een end minder betaald wat normaal gezien veel duurder zou zijn (was een speciale actie bij agoda).

Hoe is het ontbijt daar ?

Je kan kiezen tussen filippijns ontbijt( met rijst) of american breakfast met toast.
Personeel is vriendelijk, gebouw en kamers zijn verouderd maar best te doen.Er is geen lift dus hopelijk zit je niet te hoog.
De meeste kamers hebben geen raam
Het is een levendige buurt met McDonalds, Chow King, Jollibee maar ook vele andere eetgelegenheden op wandelafstand
Op vrijdagavond is er okay-okay met live muziek, kan wel lawaai geven in je kamer

Bastiaan

Oké erg bedankt voor de info,klinkt wel goed ;)

Baliw-katok

Heb al verschillende hotels geboekt via agoda.com en nooit problemen mee gehad.  :atyourservice:

PHwaarde

Mijn persoonlijke mening is wel dat je op de Filippijnen minder kamer krijgt voor meer geld in vergelijking met bijvoorbeeld Thailand. Oftewel, veelal kleine slechter onderhouden kamers. Een beetje net als Nederland eigenlijk  :happy2: