Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Informatie over de AOW

Gestart door Kano, maandag 17 september 2012, 13:16:32

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

OK voor hët eerst via phone en dank en mörgen probereren  :floet:

bananacreek

ZE VRAGEN BIJ gOOGLE STORE OM EEN PASSWORD EN NIET EEN EMAIL ADDRESS....

Kano

Creek, heb je alleen maar 1 email adres? Zo ja, dan moet je een tweede aanmaken zie hier https://www.wikihow.com/Create-a-Gmail-Account

Als je een tweede email adres hebt, dan voeg je dat toe aan de accounts in de settings van je smartphone zie hier http://androidadvices.com/add-multiple-gmail-accounts-android/

Daarmee klaar kun je in Play store bovenaan naar je tweede account switchen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Ja, dank u sir Kano ...en ook sir LUKE gisteren want toen zat ik te kloten met een kleine android naast de disco waar het WiFi signal steeds wegviel...maar nu heb ik een tweede Google/Gmail account aangemaakt en dat schijnt goed te werken en je kan met een klik van het ene account naar het andere schakelen.....

Heb de link gelezen maar daar staat een hoop in ....vrijdag maar...

Kijk met de ING zouden ze een "activeringscode" gestuurd hebben en dan gaat het wee gebeuren zoals met de tijdelijke pincode voor de Betaalpas.....die code is een X aantal dagen geldig en die kwam dan pas aan na X+7 dagen.... :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:

Maar ik zal nog steeds moeten leren om wat geduld te hebben......maar ik krijg veel info van dit forum... :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

bananacreek

Ik ga nu proberen om het nieuwe Google paswoord te gebruiken om de tweede app te downloaden......zal wel uitkomen op een hartaanval?.... :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:

Kom bij de Hemelse Poort (staanplaats)....en is daar toevalling St. Peter on duty en die heeft mij nooit gemogen en die roept dan "VOLGENDE KLANT" en ziet mij en vraagt gelijk ..."Hallo Klootmaaraan....heb je je App bij je?" ....en ik zei: " App?...... :denk:  :denk:  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp: ... wat voor een App?....is er nu ook de ING in den Hemel?".... :happy:  :happy:  :happy:  :happy:  :happy: ..."Nee"......zegt hij met een zure glimlach..."Iedereen met een toegewezen staanplaats in de Hemel heeft een App nodig om te kunnen bepalen op welke rij hij moet gaan staan voor den rest van zijn eeuwigheid"...... :confused2:  :confused2:  :confused2:

Ik zeg: "Mag ik een een vraag stellen?" ....."Ja" zei hij met een wat onvriendelijke norse stem..."Maar maak het kort want het is hier druk vandaag"....en ik zei: "Waarom staat u nou op elke foto of tekening met die grote sleutels in uw rechterhand en die oude laptop in uw linkerhand?".....Hij vertelde mij met enige argwaan alsof ik een bankrover zou zijn het navolgende: "Kijk dat zijn de sleutels van de Hemelse Kluis en nadat jou lont was gedoofd wegens je hartaanval hebben wii je Time Deposits opgehaald en in de Hemelse kluis gedeponeerd als borg omdat je nooit een testament had gemaakt omdat je niemand vertrouwde".... :denk:  :denk:  :denk:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:



:offtopic:  :offtopic:  :offtopic:  :offtopic:  :offtopic:  :ontopic:  :ontopic:  :ontopic:  :ontopic:  :ontopic:  :ontopic:  :benweg:  :benweg:  :benweg:  :benweg:  :benweg:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Dank u voor de links...Nee ik leg nog niet aan de formaline omdat die OUT OF STOCK is....en ik heb het dus uitgesteld tot vrijdag avond wanneer ik wat meer tijd heb en dank u voor de links... :hoedjeaf:  :hoedjeaf:


bananacreek

Nou het lukt me niet..... :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:



Op mijn tweede gsm (Samsung) staat nu Google met het nieuwe Google account en toch zecht men "your Google account needs to be activated" :ripba8:  :ripba8:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :confused2:  :confused2:  :confused2:  :confused2:  :confused2:  :confused2: .....Ok wat gebeurd er nu in Nederland als je een oud manneke bent en je hebt alleen maar lagere school en je wilt je AOW van de bank halen?....kan niet want je kan niet overweg met al dat intertnet gebeuren.....Ok dan maar sterven?????....

bananacreek



Welk Google Account .....met het eerste email adress )account) of met het nieuwe?..... :confused2:  :confused2:  :confused2: ......Dis is allemaal de schuld van Rutte?

:run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:

bananacreek

Maar de ING South Africa App kan ik zomaar downloaden.............. :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp: