Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Informatie over de AOW

Gestart door Kano, maandag 17 september 2012, 13:16:32

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek





NAAR DE  :smiley-philippines: WORDT ALLEEN IN EUROS UITBETAALD...dus geen wisselkoersen...

Dus nog geen reden voo volledige paniek in het kippenhok...nu het defensie pensioen nog..... :denk:  :denk:

https://www.svb.nl/int/nl/aow/uitbetalen_aow/buiten_nederland/index.jsp

bananacreek

Ok...als je hier een EURO rekening hebt.....vele banken hebben dat nu en meestal Minimum of 500 euros...


Kano

Je zou dan de Euro's bij een bumbay kunnen wisselen, die geven een betere koers dan de banken.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Nee...die hebben we hier niet....... maar in Robinsons is een zaak die het meest geeft hier maar ik ken iemand die dan nog 10 centavos meer geeft...maar nu heb ik gekeken naar een APP en later proberen en dan heb je geen SIM card nodig...voor zover ik kan lazen....en zulk een App instaleren is makkelijk maar je hebt een BETAALPAS nodig en gelukkig heb ik die.....


bananacreek

Nou met dat ING APP.......wat een ellende ...op de eerste android is het wel gedownload maar moet op de activeringscode par post wachten...... :lachen:  :lachen:  :lachen:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:

Maar als je dezelfde App op een tweede en derde Android ( Samsung) wilt zetten zegt de Google store "Installed" werwijl je niets kan vinden.... :confused2:  :confused2:  :confused2:

Ik heb genoeg van Nederland en al die fratsen daar..... :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:



Verdomme....het kan niet gevonden worden....... :negatief:  :negatief:  :negatief:  :negatief:

Kano

Ga maar ff lekker op de BANK liggen  :crazy:   Ik heb de ING app op zowel mijn phone als tablet geinstalleerd, Ik denk dat het komt omdat je op beide apparaten bij playstore in de settings dezelfde emailadressen hebt staan. Probeer het eens met een ander emailadres in playstore op de tweede android phone.  :weetikniet:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Een tweede email adres?  Waarom wordt dat niet door de ING geadviseerd?


In ieder geval dank voor uw advies.............. :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

Is het niet mogelijk om vanaf de eerste android de file naar de tweede te kopieren?.....

bananacreek

Dan zouden 100 duizenden mensen...of miljoenen?....twee email adressen moeten hebben?

Ik wacht eerst de activeringscode maar af ...en dat kan lang duren.... :lachen:  :lachen:  :lachen:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:


Luke

Citaat van: bananacreek op dinsdag  6 maart 2018, 08:59:25
Dan zouden 100 duizenden mensen...of miljoenen?....twee email adressen moeten hebben?

Ik wacht eerst de activeringscode maar af ...en dat kan lang duren.... :lachen:  :lachen:  :lachen:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:



Heb jij maar 1 e-mail adres Willem?
Vele firma's gaan ervan uit dat je meerdere e-mail adressen onderhoud; ze noemen dat een "alternative email address" in geval uw "hoofd-email-adres" niet werkt of onbereikbaar is voor u.
Zo heb ik ook wel meerder e-mailadressen:
Firma/werk e-mail adres
privé e-mail adres
verschillende spam e-mail adressen (te gebruiken als je ergens een e-mail adres moet invullen op dubieuze webpagina's)
.....