GEZOCHT: multigetalenteerde verpleegkundigen !

Gestart door Mawibata, donderdag 4 oktober 2012, 22:09:30

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Rich

Rich de Nederbelg.

yepyep

Triest, op 1:13 min dat handje omhoog, in afwachting van de documenten  :negatief:


Mawibata



De   :smiley-philippines:  verpleegsters gaan abroad, omdat ze daar meer verdienen, en dan vragen ze buitenlandse verpleegsters om in de  :smiley-philippines: te gaan werken tegen lokaal salaris â,¬ 261,00 en huisvesting in een Low-budget woning in de Smokey Mountain.   :ikkeniebegrijp:    :ikkeniebegrijp:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Vraag mij af wie daar nu interesse in heeft. Niet ongevaarlijke buurt ook Smokey Mountains.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Luc

Citaat van: Mawibata op vrijdag  5 oktober 2012, 07:59:56


De   :smiley-philippines:  verpleegsters gaan abroad, omdat ze daar meer verdienen, en dan vragen ze buitenlandse verpleegsters om in de  :smiley-philippines: te gaan werken tegen lokaal salaris â,¬ 261,00 en huisvesting in een Low-budget woning in de Smokey Mountain.   :ikkeniebegrijp:    :ikkeniebegrijp:

Volgens mij is dat geen echte werkaanbieding maar cynisch bedoeld. Een pamflet tegen de omstandigheden waarin vepleegsters in de Filippijnen moeten werken. Rechtsboven staat dan ook "werelddag voor WAARDIG WERKEN"
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

kristof19

Citaat van: Kano op vrijdag  5 oktober 2012, 10:05:28
Vraag mij af wie daar nu interesse in heeft. Niet ongevaarlijke buurt ook Smokey Mountains.

Deze vacature is cynisch bedoeld. Het is een aanklacht tegen de mensonwaardige omstandigheden van de verpleegsters in dit ziekenhuis en heeft vooral de bedoeling om dit probleem in de aandacht te brengen.

zie ook:
http://www.abvv.be/web/guest/news-nl/-/article/404319/

Lenn


ladgar

Citaat van: Lenn op vrijdag  5 oktober 2012, 12:01:55
Bijna 14000 php is zo slecht nog niet?

Er zijn veel verpleegsters werkloos op de Filippijnen.
Pas afgestudeerden , moeten zelfs dikwijls zelf betalen om te mogen werken en ervaring op te doen.