Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ambassade

Gestart door PeterVL, vrijdag 5 oktober 2012, 20:24:33

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

Wel ik kan alleen maar beamen als ge belt voor een afspraak voor visa het heel frustrerend en veel geld kost vooraleer je contact krijgt. Wat Mr Peeters befreft ben ikik niet zo positief. Ik heb hem vroeger gewezen op de fouten opde website waarvoor hij mij vriendelijk bedankte maar toen i een paar jaar later mijn visa probleem aan hem voorlegde was zijn antwoord koud weg; Uw vrouw kan een nieuw visumaanvraag indienen of te wel loop naar de hel mr stijn  :moord:

PeterVL

@Stijn. Die verhalen hoor ik ook wel hier. Men vertelde me vaak als je je mening ronduit zegt dat ze wel eens rancuneus kunnen zijn. Nu, ik weet niet of dat echt zo is maar ik heb dat vaker gehoord. Dat mag natuurlijk niet die gasten moeten hun job doen en open zijn in de context van de wetgeving. Laat me duidelijk herhalen dat het onverantwoord is dat ze rancuneus zijn. Ik heb dhr Peeters dus nooit gekend of ontmoet maar ik heb anderzijds ook wel positieve verhalen gehoord over de man.
Als ik zo een analyse maak is het blijkbaar het beste die mensen naar de mond te praten dan, in se is dat niet corect; ook niet van hen. Ik heb wel de indruk, dat ze net zoals in belgie wat ambtenaren betreft, zich soms wat buiten hun verplichtingen bewegen en er een individuele attitude op nahouden.
We hoeven dus niet te veel kritiek geven op het ambtenaren apparaat hier en eerst in eigen boezem kijken.

Er zullen hier wel altijd positieve en negatieve verhalen verschijnen afhankelijk van wie het mee of tegen gaat.

Ik heb de ambassade helemaal niet nodig omdat ik intussen de filipijnse nationaliteit heb verworven en aldus alles wat ik aanschaf wel degelijk mijn eigendom is.

Maar als ik hier reageer is dat enkel omwille van de verhalen die ik hoor als ik Belgen over de vloer krijg en die zijn toch talrijk hoor en het gros is echt geklaag, dus ik denk dat er toch wel vaak iets verkeerd loopt daar vanuit een individialistische instelling en dat vind ik ik toch bedenkelijk.

ladgar

PeterVL

Waar is uw resort op Palawan gelegen , is er info en een website van te vinden ?hoe kunnen we daar boeken ?

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT