Bear Brand powdered milk

Gestart door Fail_over, zondag 7 oktober 2012, 12:06:07

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over


Weet iemand of er Nestle Bear Brand powdered milk te verkrijgen is in  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: ?

De poedermelk dus.


Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Budgie

Bij deze link kan je met ze in contact komen Kan je ze het zelf vragen maar kunnen ze je waarschijnlijk ook zeggen welk produkt hetzelfde is in Europa
http://www.nestle.be/nl/Pages/nestle.aspx

Weet het is soms moeilijk een Filipina te overtuigen dat het net zo goed is van hier als van daar
Getting older beats the alternative -dying young

Amice

Komt van Duitsland en heet eigenlijk Baerenmark( mit A umlaut,maar die krijg ik zo snel niet op de browser)

Zou eigenlijk bij de Aldi te krijgen moeten zijn

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Mawibata

Citaat van: Amice op maandag  8 oktober 2012, 00:15:55
Komt van Duitsland en heet eigenlijk Baerenmark( mit A umlaut,maar die krijg ik zo snel niet op de browser)


Dat klopt voor gewone en gecondenseerde melk, maar melkpoeder  ?  ?
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Fail_over

ok, thx. Ik zal eens kijken. Bedankt voor de moeite.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Mawibata





Uw aanvraag betreffende Nestlé Bear Brand powdered milk



Geachte heer
 

Onze hartelijke dank voor uw e-mail van 07/10/2012 en uw interesse in onze producten.


Helaas is het producten gamma Nestle® Bear Brand powdered milk niet beschikbaar in de handel in België.


Nestlé® is één van de grootste bedrijven ter wereld met vestigingen in bijna ieder land. De samenstelling van het assortiment in al die landen is verschillend, o.a. omdat elk land zo zijn eigen smaakbeleving en eetgewoontes heeft. Tot onze spijt moeten we zo soms onze trouwste klanten teleurstellen.


Als u op zoek bent naar een zuigelingenmelk, raden we u aan om advies te vragen aan uw kinderarts. Hij zal een aangepaste melk uitzoeken, die aan alle noden van uw baby tegemoetkomt. Elk kind heeft immers specifieke behoeften en hij zal u een melk aanraden uit het beschikbare assortiment in België.


We danken u voor uw trouw aan onze producten en blijven steeds ter beschikking voor eventuele bijkomende inlichtingen.


Met vriendelijke groeten,




Suzi Hoogaert

Consumer Service

+ 32 (0)2 529 55 25
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Fail_over

 :lachen:   :applaus: helemaal geweldig! je hebt ze gelijk geemailed!
thx  :hoedjeaf: 
ik dacht al dat het hier niet verkrijgbaar zou zijn.
nu ff kijken of het op te sturen is vanuit tha fills.

toch bedankt  :thumb:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......