visum voor 59 dagen

Gestart door g, maandag 30 november 2009, 22:06:49

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata

Citaat van: wushu op woensdag  2 december 2009, 16:06:13
hi vreemd dat een persoon wel een ticket moet voorleggen en de andere niet ??




Citaat van: Digos op dinsdag  1 december 2009, 12:37:44

Zoals Mawibata al aangaf....hoef je niet eerst een ticket te hebben.


Wushu, het is nog maar sinds onlangs verplicht, en vroeger hoefde het ticket niet voorgelegd te worden.

Dus vanaf NU van toepassing voor iedereen.


Dit is het antwoord dat ik van de Consul gekregen heb.




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

joselito

vreemd :)
Ik heb vorige zaterdag gebeld en ik  moest enkel mijn paspoort, één pasfoto en 30â,¬ meebrengen.
Wel, zaterdag weet ik het zeker. Dan ga er naartoe om een visum te halen.

g

ha ik ga nu ook zaterdag ! ik denk met de trein (slechts 9 euro h&t voor een shopping ticket daar kan je niet voor rijden )
ik weet nog steeds niet wat er bedoelt wordt met een kopij van mijn internationaal passpoort : is dat gewoon een fotokopie? of moet daar een waarmerk of zo op? van de gemeente?

waar dient die pasfoto voor (moet die heel erg reglementair zijn ? bepaalde grootte en zo?)

het vliegticket komt later okee als ik het goed begrepen heb
:-)

laat nog iets weten he !

dank
wushu

stip66

Citaat van: wushu op vrijdag  4 december 2009, 14:44:39

ha ik ga nu ook zaterdag ! ik denk met de trein (slechts 9 euro h&t voor een shopping ticket daar kan je niet voor rijden )


Eens aangekomen in Antwerpen Centraal kan je dan het best de bus nemen op het Rooseveltplein ( BUS nr 19 ). Deze stopt namelijk op 500 meter van de woonst van Peter.

Succes

g


Mawibata





Van Antwerpen Centraal naar de Consul van de   :smiley-philippines:          :Routeplanner:






Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

ganda


Je kunt ook Tram 10 nemen, die stopt recht voor het centraal station, je stapt af aan de halte Venneborglaan en dan is het nog 250 meter stappen voor je bij Peter bent.


xav

Citaat van: wushu op vrijdag  4 december 2009, 14:44:39
ha ik ga nu ook zaterdag ! ik denk met de trein (slechts 9 euro h&t voor een shopping ticket daar kan je niet voor rijden )
ik weet nog steeds niet wat er bedoelt wordt met een kopij van mijn internationaal passpoort : is dat gewoon een fotokopie? of moet daar een waarmerk of zo op? van de gemeente?

waar dient die pasfoto voor (moet die heel erg reglementair zijn ? bepaalde grootte en zo?)

het vliegticket komt later okee als ik het goed begrepen heb
:-)

laat nog iets weten he !

dank
wushu


die pasfoto is zo eene die je moet hebben als je je pasport gaat aanvragen... meestal bij de fotograaf krijg je er een stuk of 4 in 1 keer...

die kopie van je internationale pass is dan ook gewoon een kopie... niks anders dan in het machine steken, kopie nemen en klaar is kees...

joselito

Het mysterie is opgelost. Als je officieel een vraag via e-mail stelt krijg je ook het officiële antwoord. Maar als je belt zal je horen krijgen dat je enkel jouw paspoort, een pasfoto en 30 euro moet meebrengen. Dit is dan ook voldoende. Er word daar niet moeilijk gedaan, integendeel een zeer vriendelijk onthaal.

g

jep zeer vriendelijk onthaal en helemaal geen problemen ! die visa is binnen ;-) nu nog een ticket ;-)