visum voor 59 dagen

Gestart door g, maandag 30 november 2009, 22:06:49

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata



Citaat van: joselito op zaterdag  5 december 2009, 12:46:51
Het mysterie is opgelost. Als je officieel een vraag via e-mail stelt krijg je ook het officiƫle antwoord. Maar als je belt zal je horen krijgen dat je enkel jouw paspoort, een pasfoto en 30 euro moet meebrengen.



Ze beginnen hier al de kuren van de   :smiley-philippines:  te krijgen     :negatief:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

joselito

Citaat van: Mawibata op zaterdag  5 december 2009, 15:53:01



Ze beginnen hier al de kuren van de   :smiley-philippines:  te krijgen     :negatief:





Niet te negatief zijn, Mawibata. Het is enkel onder druk van Brussel, (de kuren van de  :smiley-philippines:) dat dit gebeurd.

rudy1962

Hoe lang voor je vertrek moet je een visum aanvragen ?

dolfijn76

Bij mijn weten heb je je visa al de volgende dag ter beschikking maar zou zeggen reken minstens op een week he. In ieder geval duurt of duurde de aanvraag procedure hier zeker niet lang.  Had het altijd de dag erop.

gosternokke

Op de filippijnse ambassade in Den Haag is het zo ,als je s,ochtends voor 12 uur een visum aanvraagd, je het nog dezelfde dag na 3 uur kunt afhalen. Wel zijn ze daar streng ten aanzien van een ticket. Zonder ticket geen visum. Bovendien wil men daar altijd een arbeidscontract en een bankafschrift zien.

rudy1962

Heeft iemand een idee wanneer ik best naar Dhr Peter van Bogaert telefoneer ? Ik heb net een aantal keer tevergeefs geprobeerd

stip66

Op zaterdag voormiddag is hij meestal thuis

rudy1962

Thnx Peter, is het niet mogelijk om op een weekdag hem te bereiken?

ladgar

Op zaterdag voormiddag kunt u altijd terecht thuis bij Peter Van Bogaert in Deurne , zelfs als hij op reis is , zal consul Tony Guansing er dan aanwezig zijn.
Als u telefonisch Peter Van Bogaert nu niet kunt bereiken, kunt u misschien consul Tony Guansing opbellen tel 03 2191491 , misschien kan die uw vraag beantwoorden of vertellen waar Peter Van Bogaert 'uithangt'.

stip66

Rond 20 uur is hij ook meestal thuis Rudy