Ik heb ooit eens gelijkaardig onderwerp gestart op een thais forum. Al gauw werd het een scheldpartij, en kwamen anderen al bijzonder snel af dat ze niets sturen, want bij hen was het pure liefde, zie je,... Anderen schreven dan weer dat ze er zelf voor werkten

Nou ja,... Nog anderen zeiden er niets over en draaiden rond de pot.
Feit is dat ik rond de 150-200 stuurde, veel blijft plakken aan onkosten van de bank, ik nam die voor mijn rekening. Elke maand. Nu de laatste maanden niet meer omdat we hierover ruzie hebben. Het nieuwe vriendje van haar zus zit te smijten met de dollars (voor zolang het zal duren zeker) en ik moet dat ook maar doen, zie je,... Heb haar bot gezegd dat ze dan maar een andere moet zoeken als ze niet tevreden is over me en geld.
We gaan elkaar nog zien volgende week, dus ja, zou ze dan toch iets voelen voor me ? Of zou ze gaan voor de regelmaat en vastigheid ?
Er is ook gevraagd voor een 'lening' van 6000 euro, een nieuwe auto, ik zou eventueel een tweedehandse hebben gekocht maar : no honey, maybe copy,.... wel als dat niet goed genoeg is, dan maar niets. Als een auto zo belangrijk is voor hun job, zouden ze wel toestemmen.
Er is ook vraag om hun woning verder af te werken, ook daar hou ik de boot af.
Wel zou ik willen investeren in een winkel, uitbreiding boerderij ofzo, maar ze denken anders vrees ik, waarom investeren ? Geef het geld gewoon zo,....

Ze heeft me een paar maand geleden gezegd dat er voor haar niets is veranderd in de 3 jaar dat ze me al kent, ja kijk,..... wat had ze verwacht ? Ik behoor niet tot dat publiek dat meteen trouwt, een paar kinderen, dan wat ? Ik zou dat hier niet doen, en dus ook daar niet.
Hadden de wetjes in TH iets anders geweest (maar is daar hetzelfde als in de filippijnen), ik was er al en baatte iets uit, maar ik doe niet mee aan die 49-51, bull is dat.
Dit gaat allemaal over Thailand zoals je al kon vermoeden, maar het probleem is hetzelfde. Het gaat over geld, ik wil iets geven, maar ze moeten zelf wat redelijk zijn. Wat deden ze inderdaad vroeger ?