Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: peldoman op dinsdag 24 juni 2014, 14:03:47
Bron; geen stijl.nl


In verhouding met ander landen (behalve Afrika) hebben Nederlanders een grotere.






Robbens Gouden Pik schokt Duitsland!!


Mooi was het gisterenavond, he mensen? Aan de vaderlijke hand van Louis van Gaal bereikte het Nederlandse elftal met een derde zege op rij de volgende ronde van het WK. Waarmee maar weer bevestigt is dat Johan Derksen wellicht niet de voetbalkenner is die hij zelf hoopt te zijn, hoewel hij inmiddels toch lijkt te zwichten onder de druk van de natie (en dalende kijkcijfers). Riep Derksen eerder nog stoer zijn 'hetze tegen Van Gaal voort te zetten', gisterenavond likte hij zowat de schoenen van de bondscoach. Louis' edele delen hadden overigens ook gekund, want die stonden gisterenavond zomaar in de schijnwerpers. Dankzij een dolblije Arjen Robben, die tegenover de NOS-camera uitriep dat zijn trainer 'een gouden pik heeft'. Tot vermaak van Van Gaal, die prompt aan de journalisten liet weten dat zijn Truus daar anders nooit wat van had gezegd. Bij onze Oosterburen zorgde de opmerking echter voor een heleboel opgetrokken wenkbrauwen. Want wat voor obsceens had Bayern Munchen-speler Robben daar nou staan uitkramen? 'Wie bitte?', aldus een uitermate verbaasd Blick.ch. 'Unser Trainer Louis van Gaal hat einen goldenen Penis?' Bild heeft het ondertussen over "den goldenen Willi" en website Fußball - Tipps und News heeft de quote op hun FB geknald.

Ook het eveneens Duitse Sport24 staat stil bij de uitspraak van Robben: 'Plaudert der Bayern-Kicker hier etwa intime Details aus?' En is vervolgens in de etymologie gedoken: 'Nein! "Gouden pik" ist im niederländischen eine bekannte Redewendung und bedeutet "Glück haben".' Dat klopt - pun intended - inderdaad, maar niet helemaal. We citeren de Fryske Akademy: 'Heeft een versierder geweldig succes bij het vrouwelijk geslacht dan zegt de volksmond dat hij een gouden lul heeft of dat hij suiker aan z'n pik heeft.' Volgens Robben kan Louis van Gaal dus de meeste meisjes kregen van heel Oranje. Kijk, dat is dan weer WEL best schokkend nieuws.



dit heeft Robben niet gezegd, hij heeft letterlijk gezegd dat van Gaal MISSCHIEN wel een gouden pik heeft. dit betekent lang nog niet dat het ook inderdaad zo is . lijkt mij trouwens ook zeer lastig lopen met zo'n klomp goud in de broek.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Rich op dinsdag 24 juni 2014, 12:50:41
.
het valt mij op dat mensen met zulke kleuren toch al snel moe zijn .heeeeee maaaannnn relax maaaaaannnn. 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op dinsdag 24 juni 2014, 07:14:04
Ik moet bekennen dat ik gisteren in de 2de helft een team heb zien staan dat daad werkelijk voor elkaar werkt .
Vind het nog steeds knap dat ze 3 keer hebben geworden, maar, ik denk tog dat ze tegen mexico eruit liggen ( ik hoop van niet ) mocht dat niet het geval zijn dan zie ik ze in de finale komen.
Mexico stelt niet zo veel voor, voetballen een leuk potje maar kunnen de druk niet volhouden en gaan dan grote fouten maken . in het laatste kwartier breekt hun dat op . ik ga voor 3-1,      voor  :nederlandsevlag: .

finale Ned. - Duitsland .  aufwiederzéén  :tongue1: :spank:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

gertve

Qua formaat te vergelijken met Chili, dus het was een mooie oefenwedstrijd voor NL. Ik heb er vertrouwen in.

Ronny55

Citaat van: jens op dinsdag 24 juni 2014, 18:24:45
Citaat van: boldy op dinsdag 24 juni 2014, 07:14:04
Ik moet bekennen dat ik gisteren in de 2de helft een team heb zien staan dat daad werkelijk voor elkaar werkt .
Vind het nog steeds knap dat ze 3 keer hebben geworden, maar, ik denk tog dat ze tegen mexico eruit liggen ( ik hoop van niet ) mocht dat niet het geval zijn dan zie ik ze in de finale komen.
Mexico stelt niet zo veel voor, voetballen een leuk potje maar kunnen de druk niet volhouden en gaan dan grote fouten maken . in het laatste kwartier breekt hun dat op . ik ga voor 3-1,      voor  :nederlandsevlag: .

finale Ned. - Duitsland .  aufwiederzéén  :tongue1: :spank:
Het vel van de beer niet.............Alle matchen moeten gespeeld worden ...er zijn geen "zwakke" broertjes meer.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

nils

Ik denk dat we juist de Latijns Amerikaanse landen niet moeten onderschatten.
Per slot van rekening zijn Europese voetbal landen zoals Spanje, Portugal, Engeland en Italie gesneuveld die hoog in de Fifa ranking stonden.
Mij lijkt Belgie-Nederland ook wel interessante match.
Een goede reden om Belgisch bier in huis te halen om de overwinning van Nederland alvast te vieren. :lachen:

Pinocchio

Citaat van: nils op woensdag 25 juni 2014, 10:28:56
Een goede reden om Belgisch bier in huis te halen

Juist, want de Hollandse variant kan je moeilijk bier noemen :lachen:

Amice

Dat zal mij allemaal niet jeuken, ik drink gewoon san miguel light :shots: :fles: :lachen:

Moet je ze nou eens horen die  :belgiesmiley:, komen net kijken op de wk na jaaaaren afwezigheid en denken er al aan dat ze zo ver komen om de finale met  :nederlandsevlag: te spelen.

Kan haast niet anders dan dat er toch iets meer in zit dan enkel bier bij die belgen.  :floet:

:lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Gezegde uit Nederland voor onze Belgische vrienden:    Leer eerst eens lopen voor je wilt gaan fietsen (lees voetballen) !!

peldoman

Citaat van: Pinocchio op woensdag 25 juni 2014, 10:40:24
Citaat van: nils op woensdag 25 juni 2014, 10:28:56
Een goede reden om Belgisch bier in huis te halen

Juist, want de Hollandse variant kan je moeilijk bier noemen :lachen:
Bier bestaat al heel lang , van wie denken jullie het brouwen geleerd te hebben??