Waarom willen oudere westerse mannen een jong aziatisch vrouwtje?

Gestart door Phille, zaterdag 16 januari 2010, 16:18:20

Vorige topic - Volgende topic

Robert

Heeft ook vaak een financiele reden, als men aow krijgt en men heeft een jonge partner krijgt men meer partnerpensioen. dat wordt binnenkort afgeschaft, maar was wel zo. kon nog aardig oplopen.

wesley1977

#61
Citaat

Ik moet je zeggen Phille, dat niet enkel oudere mannen op een jonge Filippijnse vallen. Je ziet steeds meer jongere mannen omgaan met een filipina.


Inderdaad Rich, ikzelf word dit jaar 33 en mijn vrouw wordt er dit jaar 25 jaar. Ik heb altijd al een zwak gehad voor Aziatische vrouwen. Mijn droom is sinds vorig jaar waarheid geworden want ik ben getrouwd met een filipina en ik heb er nog geen minuut spijt van (en dat zal hopelijk ook niet gebeuren in de toekomst).

Wesley

Cyberfreak

Citaat van: Rich op zaterdag 30 januari 2010, 17:12:19
Wat zou ik in godsnaam moeten met een kind van 23? Daar kan je niet eens mee praten want weet nog niets van deze wereld.
Mijn aanstaande is 23 (ik 30) en ze is alvast veel volwassener dan enkele one-night-stands (autochtone vrouwen) van 33 en 38 die ik vroeger ooit gehad heb. Maar goed, ik vond die laatstgenoemde dan ook nogal marginaal   :happy2: Ik wil maar zeggen: leeftijd bepaalt ook niet alles, het verschil in intelligentie is een factor die veel bepalender is. PS: Ze is ook veel volwassener dan toen ik die leeftijd had  :happy2:

stip66

Yap, daarom heb ik ook bewust gekozen voor een vrouwke van 34. Ik hoef geen groen onervaren, da's pas om problemen vragen, zeker als je haar naar hier wilt halen.

Fail_over

Is ook weer van geval tot geval verschillend.

Ik scheel 15 jaar met mijn asawa. In sommige dingen is ze echt 27 maar in sommige dingen echt wel haar tijd vooruit.
Is ook dat ik niet naar mijn leeftijd leef. Dan vullen we elkaar goed aan.

Ik was eens bij buro of immigration voor verlenging van m´n visa. Daar was ook een wandelend lijk, met een piep jong ding als wandelstok.
Ja, je blijft je verbazen. Maar ja, ieder z´n ding he. Hij z´n jong ding.

Maar wat mijn ervaring na mijn scheiding, en diverse datings met NL vrouwen ook was, is dat die toch vaak te vrij, te veel eisend en te dik zijn.
Ene date blowd, andere werkt in het ziekenhuis en is sávonds nooit thuis. Derde te dik, vierde te lelijk. Vijfde ratelde maar door over haar ex. vroeg of ik ook nog verliefd was op haar ex.
Daar ga je toch geen relatie mee aan!!!!!
Zesde wilde alleen na een fles Jack Daniels fist fucken.  :ikkeniebegrijp:

Wat is er toch an de hand met die westerse wijven?

Dus DAAROM een verademing toen ik mijn Phlipje tegenkwam. Persoonlijke verzorging, aandacht. Hard werken. goed met geld omgaan. Geen drugs. lief voor de kinderen. Sociaal ontwikkeld.
En ja, knap, glimmend zwart haar, flat nose en verzorgend.

Dat anderen in NL een onterecht vooroordeel hebben over aziatische vrouwen? i don´t care!
Dat het een hels karwei is om haar hier te krijgen om een normaal leven te kunnen leiden? Ja, dat is een struikelblok. Dat voornamelijk opgeworpen is door onze regering. Maar het is de strijd waard, voor mij wel.

Ik heb nooit gekozen voor een aziatische vrouw. Nooit opzoek geweest. Maar nu ik haar heb leren kennen, ben ik ook met haar getrouwd. En dat wil veel zeggen.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Phille

@ Fail Over

In mijn geval is dat ongeveer hetzelfde ... ik heb aziatische vrouwen altijd erg aantrekkelijk gevonden, maar er nooit aan gedacht er een relatie mee te hebben, tot op een bepaald moment. Eigenlijk is dit ontstaan via via ... zoals vaak, proberen filipina's die hier leven (in onze landen) iemand hier te vinden om voor te stellen aan een familielid, zus, nichtje, of kennis. Dus op een zeker moment ben ik beginnen praten met haar nichtje ... maar dat liep niet echt vlot wegens zeer gebrekkige kennis van het Engels. Maar interesse was gewekt. Door die ervaring ben ik dan beginnen rondneuzen op een paar sites en zo in contact gekomen met mijn huidige vriendin, welk ook niet altijd van een leien dakje loopt, maar dat hoeft ook niet. Ondanks het feit dat ze erg jong is, heeft ze toch een behoorlijk sterke persoonlijkheid. Ik heb ook veel dates gehad met Belgische vrouwen en ervaringen zoals jij ze beschrijft ... er ging voor mij een hele nieuwe wereld open, met zowel positieve als negatieve ervaringen. Het is toch wel effe wennen aan bepaalde cultuurverschillen, maar zij als persoon, wel dat was een hele verademing voor mij. Ik wist niet dat er ook mooie, aantrekkelijke, lieve vrouwen bestonden, zonder streken te hebben (zoals velen hier met die kwaliteiten).


Cyberfreak

Citaat van: stip66 op zaterdag 30 januari 2010, 20:17:49
Ik hoef geen groen onervaren, da's pas om problemen vragen, zeker als je haar naar hier wilt halen.
En ook dit is een generalisering...

Phille

Daar ben ik het mee eens Cyber  :thumb:

Elk zijn meug zou ik zeggen  :jajaja:

Pieter-Jan

Citaat van: stip66 op dinsdag 19 januari 2010, 14:42:17
Is juist Digos, ginds beseffen ze blijkbaar niet dat je voor PHP 6,000 hier amper een garage huurt voor de auto in te stallen, laat staan de dagelijkse rekeningen die in de bus vallen. Zij hebben enkel oog voor ons inkomen. Met een Smart telefoonkaart van PHP 300 kon ik een half uur naar mijn ouders bellen. Als je hier een Pay & Go koopt van â,¬ 50 ( +/- PHP 3,500 ), kan ik amper 10 minuten bellen naar ginds. Ik zou kunnen verder gaan met sigaretten ginds aan â,¬ 0,3 per pakje, amper â,¬ 1 voor een fles Tanduay, â,¬ 15 voor een 5* hotel voor 2 personen,......

Alicia van Angels heeft het schoon verwoord, zij denken allemaal dat er in onze hof enkele ezels staan die geld sch**ten en dat we onder de boom liggen te rusten, net zoals zij ginds.


Waar is dat 5-sterrenhotel voor 15 euro? daar zou ik wel eens naartoe willen gaan

Phille

Ja Pieter-Jan, zou ik ook graag willen weten ... 1.000 pesos voor één nacht in een 5* hotel ... waar is dat????:weetikniet:

In Januari heb ik het Diamond geboekt in Manilla, via expedia, aan 75 euro per nacht, ontbijt inbegrepen (2 personen) ... is in Manilla voor een 5* hotel aan de goedkope kant. (normale prijs in diamond is 12.000 pesos per nacht)