Waarom willen oudere westerse mannen een jong aziatisch vrouwtje?

Gestart door Phille, zaterdag 16 januari 2010, 16:18:20

Vorige topic - Volgende topic

Phille

 :welcome:

Om het nu is even te hebben over de andere kant van het verhaal, ik zie hier regelmatig de vraag terugkomen "waarom jonge aziatische vrouwen een oudere westerse mannen verkiezen boven een locale jonge partners?"  :denk: en waarop tot nu toe nog niet echt een concreet antwoord werd geformuleerd  :denk:

Maar waarom willen oudere westerse mannen een jonge aziatische vrouw eigenlijk?  :denk:






Lenn


Amice

Beantwoord dit dan maar:

Vind je Brigit Bardo mooier nu ze ouder is of in de tijd dat ze jong en populair was?


Denk dat oudere mannen ook wel een jonge westerse vrouw willen, maar in het kader van emancipatie en de westerse cultuur wordt hij door diezelfde jonge vrouw dan wel voor ouwe viezerik uitgemaakt.
Het verschil zit dus in de cultuur,de welvaart,emancipatie en in aantal geslacht per land/werelddeel.
Immers zijn er in Azie meer vrouwen dan mannen, in de westerse wereld is dat precies andersom.

Dit resulteert dan dat in azie de mannen meer keuze hebben en in het westen de vrouwen het voor het kiezen hebben.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

ladgar

Citaat van: Amice op zondag 17 januari 2010, 03:57:52
l.
Immers zijn er in Azie meer vrouwen dan mannen, in de westerse wereld is dat precies andersom.

Dit resulteert dan dat in azie de mannen meer keuze hebben en in het westen de vrouwen het voor het kiezen hebben.

Het is juist andersom.
Overal ter wereld worden gemiddeld 105 jongens geboren per 100 meisjes.
De levensverwachting van de vrouwen is overal ongeveer 8 jaar langer dan van mannen
Mannen sterven gemiddeld jonger dan vrouwen.
Gezien in BE en NL er een verouderende bevolking is , zijn er reeds meer vrouwen dan mannen ( vooral oudere vrouwen dan).
Belgie : 0,9725 mannelijk / vrouwelijk http://nl.wikipedia.org/wiki/Bevolking_van_Belgi%C3%AB
In de Filippijnen waar er een jonge bevolking is er nog een evenwicht tussen mannen en vrouwen
http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_the_Philippines#Sex_ratio
En in China (ook Azie ) is er een groot overschot van mannen , maar dit is een neveneffect van de een kind per gezin politiek van de regering

Phille

Allemaal leuke antwoorden, maar nog wel geen antwoord op mijn vraag :-)

Mijn vriendin is ook een jonge vrouw (20 en ik 44), fysiek ziet ze er geweldig uit, maar soms heb ik toch wel den indruk dat ze nog wat volwassener worden. Ik kan er maar wel bij varen natuurlijk ... maar waar is het adderke?

Waarom val ik voor haar, haar jeudigheid, haar lekker lichaam, ... tis mij nog niet geheel duidelijk als ik eerlijk mag zijn  :neeneenee:

JFK

Citaat van: Phille op zondag 17 januari 2010, 10:37:13
............ maar waar is het adderke?
Waarom val ik voor haar, haar jeudigheid, haar lekker lichaam. ... tis mij nog niet geheel duidelijk als ik eerlijk mag zijn  :neeneenee:
Je bent inderdaad wel erg eerlijk Phille,
Maar IK zou niet weten waarom JIJ op haar valt.
Stuur maar eens een foto-tje van haar dan kan ik je misschien helpen  :lachen:
Sorry hoor, dit is enkel als grap bedoeld en absoluut niet serieus.   :tomaten:
De mijne is 25 jaar jonger, maar IK weet het wel: Ik hou van haar omdat ............ :confused2:
Ze is lief, zorgt goed voor me, heeft een lekker lichaam, ziet er geweldig uit, kan lekker koken, kan heerlijk soms mopperen, doet mij me verbeelden nog een jonge hond te zijn, heeft geen pretenties en is lekker spontaan , etc etc etc......
Adertjes ? Onder het gras ? Zolang ze onder het gras blijven en niet onder de dekens komen zal me dat absoluut wurst zijn  :floet:
JFKJFK

xav

Citaat van: JFK op zondag 17 januari 2010, 15:16:01

Adertjes ? Onder het gras ? Zolang ze onder het gras blijven en niet onder de dekens komen zal me dat absoluut wurst zijn  :floet:


:lachen:

@  Phille... elk zijn goesting... ik persoonlijk val wel voor een licht bruine huid... en moet ik zo niet meer betalen voor een bleke vriendin hier om naar de zonnebank te gaan  :lachen: ...


ik ben zelf 36 jaar... dus verre van op pensioen... verschillende relatie's hier achter de rug... soms goeie en soms slechte... en toch gaat mijn voorkeur uit naar de phils... waarom...? het is een gevoel dat je erbij hebt volgens mij...
als je je niet aangetrokken voelt naar de bevolking zal je waarschijnlijk daar ook geen vriendin zoeken...

Fail_over

Citaat van: JFK op zondag 17 januari 2010, 15:16:01
De mijne is 25 jaar jonger, maar IK weet het wel: Ik hou van haar omdat ............ :confused2:
Ze is lief, zorgt goed voor me, heeft een lekker lichaam, ziet er geweldig uit, kan lekker koken, kan heerlijk soms mopperen, doet mij me verbeelden nog een jonge hond te zijn, heeft geen pretenties en is lekker spontaan , etc etc etc......
Adertjes ? Onder het gras ? Zolang ze onder het gras blijven en niet onder de dekens komen zal me dat absoluut wurst zijn  :floet:

Sluit ik me bij aan.

Als je eerst 14 jaar getrouwd bent geweest met zo´n Hollands molenpaard wat emancipatie wenst, iedere maand uitdijt, en een carrière verkiest boven het zorgzaam zijn voor man en kinderen is zo´n pinay een verademing.
koppijn kennen ze niet. Sex plannen 1x per maand omdat het moet kennen ze ook niet.
En mijn pinay asawa kan tenminste koken.
Hoef ik niet een magnetron maaltijd in me eentje naar binnen te schuiven terwijl het molenpaard sociaal probeert te doen door kindjes op te vangen die verwaarloost worden door hun ouders die alleen maar cariere willen maken en zelf ook hele dagen werken.
Tis de omgekeerde wereld hier.

Als je bovendien altijd al een voorkeur hebt gehad voor Aziatische vrouwen. (Volgens mijn speriutaele raadsvrouw ben ik een gesneuvelde vietnam soldaat geweest in mijn vorige leven)
Blijft die voorkeur altijd trekken.

Ik ben tenminste zeer tevreden met mijn asawa. Zij ook met mij. Dat we alle regeltjes en kut regering moeten trotseren om ook fatsoenlijk een gezin samen te kunnen hebben hier in Nederland of België is een heel ander verhaal.

Breek me de bek niet los. of ik ga schelden.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Budgie

Fail-over De vergelijking van een molenpaard en de filipina zal ik nooit voor mijn rekening nemen want alhoewel de meeste hier op een Belgisch trekpaard lijken heb je ook nogal wat Pinays die als ze hier 10 jaar zijn ook een dikke kont krijgen. Alleen lijken ze dan meer op een Shetlandpony En wat betreft sex Ook daar zijn er bij beiden grote verschillen Ken witte die er pap van lusten en bruintjes die altijd hoofdpijn hebben en omgekeerd

Maar ik vind dat een zuid oost aziatische vrouw gewoon veel aantrekkelijker is Een leuk bruin kleurtje Vaak niet te groot lijken niet op een melkkoe Maar wat mij vooral aantrekt is dat ze je altijd even het gevoel geven dat jij voor hen belangrijk bent.Ook al kennen ze je via hun man En als je een relatie heb zullen ze ondanks dat ze wel eens lekker kunnen mopperen je altijd steunen en verdedigen naar buiten toe  En je het gevoel van eigen waarde geven en je laten blijken dat ze het waarderen als je ze aandacht geeft. Alleen nooit naar buiten toe want men hoeft het niet te weten.

Wat betreft het leeftijdverschil daar zit men daar iets minder mee  en ja wie wil een zeer oude als hij ook een 40er kan krijgen Vind niet dat je moet denken goh het kan mijn dochter zijn.

En wat betreft koken ach is niet zo belangrijk kan je ze gewoon leren net als ik het vroeger geleerd heb Want ik hou niet van diepvries en altijd hetzelfde Dus kook ik al 40 jaar voor mijzelf ook als ik alleen was Vind het wel gezellig als er iemand mee eet
Getting older beats the alternative -dying young

Luc

Bij een vrouw die nooit nee zegt kun je je ook afvragen of ze dit doet omdat ze zelf altijd zin heeft of om enkel jouw je zin te geven. Sommige Filipinas zijn nog opgevoed met het idee dat het hun huwelijkse plicht is. Nu kun je denken, leuk ze zegt nooit nee maar aan de andere kant. Kun je leven met het idee dat je na 10 jaar wakker in bed ligt en je afvraagt "wanneer vond ze het nu echt fijn en wanneer was alles fake, of was het altijd fake". Kun je daar mee leven?
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.