* Top 10 Best Alcoholic Drinks in Manila: Best Beers in the Philippines[

Gestart door Kano, zaterdag 15 december 2012, 09:37:58

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Top 10 Best Alcoholic Drinks in Manila: Best Beers in the Philippines

When In Manila and looking to get some nightlight fun, then here's a quick guide on some of the best drinks you should be ordering!

Oh and this is the "non-hard-liquor" list just fyi.


Read: http://www.wheninmanila.com/top-10-best-alcoholic-drinks-in-manila-best-beers-in-the-philippines/
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

yepyep

 :thumb:

Allemaal wel lekkere biertjes, op Manila Beer na want die vind ik niet lekker. Beer nga Beer ken ik niet.

vvjoris

Citaat van: yepyep op zaterdag 15 december 2012, 09:44:14
:thumb:

Allemaal wel lekkere biertjes, op Manila Beer na want die vind ik niet lekker. Beer nga Beer ken ik niet.


Snap het nog steeds niet waarom San Miguel Light beter zou zijn dan 'Pale Pilsen'. Toch eens over nadenken om Jupiler naar ginder te exporteren...

Tanduay Ice vind ik ook lekker, maar alleen de 'witte', de blauwe en de rode zijn suikerwater met een vleugje alcohol...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Rich

Rich de Nederbelg.

Baliw-katok

10. Manila Beer — 7% alcohol content

nog nooit van gehoord  :weetikniet:,  maar zou ik wel eens willen proeven

9. San Mig Strong Ice — 6.3% alcohol

nog nooit van gehoord  :weetikniet:,  maar zou ik wel eens willen proeven


8. San Miguel Premium All-Malt Beer — 5% alcohol content

wel al van gehoord (gezien op publiciteitsborden), maar nog nooit geproefd. Zal ik beslist eens doen.

7. Beer na Beer — 5% alcohol content

geproefd en slecht bevonden ('t is alweer zo'n tien jaar geleden, mss moet ik het nog eens wagen)

6. Cerveza Negra — 5% alcohol content

wel al van gehoord (gezien op publiciteitsborden), maar nog nooit geproefd. Zal ik beslist eens doen.


5. Colt 45 —7.2% alcohol content

geproefd en héél lekker  :thumb:

4. Red Horse Beer — 6.8% alcohol content

geproefd en best lekker  :thumb:
sommigen beweren dat dit bier met rum (?) is ?  :weetikniet:

3. San Miguel Pale Pilsen — 5% alcohol content

mijn favoriet, een lekker pilsje, niet te hoog van alcoholpercentage ,verfrissend en lekker van smaak  :thumb:

2. Tanduay Ice — 5% alcohol content

bah, die cocktailbrol is echt niet mijn ding

1. San Mig Light  — 5% alcohol content

geproefd, gaat wel goed binnen, maar kies dit enkel als er geen koude Pilsen, Colt of Red Horse is.

Fail_over

10. Manila Beer — 7% alcohol content

nog nooit van gehoord  weetikniet,  maar zou ik wel eens willen proeven

9. San Mig Strong Ice — 6.3% alcohol

Lekker, maar als "speciaal bier", niet om op "door te drinken".


8. San Miguel Premium All-Malt Beer — 5% alcohol content

Gewoon lekker, maar dan wel ijskoud.

7. Beer na Beer — 5% alcohol content

geproefd en slecht bevonden, vond een blikken smaak. Daarna nog geprobeerd uit de fles, maar had dezelfde smaak.

6. Cerveza Negra — 5% alcohol content

wel al van gehoord (gezien op publiciteitsborden), maar nog nooit geproefd. Zal ik beslist eens doen.


5. Colt 45 —7.2% alcohol content

geproefd en héél lekker  thumb

4. Red Horse Beer — 6.8% alcohol content

geproefd en best lekker  thumb
maar als "speciaal bier", niet om heel de avond op "door te drinken".

3. San Miguel Pale Pilsen — 5% alcohol content

mijn favoriet, een lekker pilsje, niet te hoog van alcoholpercentage ,verfrissend en lekker van smaak  thumb

2. Tanduay Ice — 5% alcohol content

Lekker als verfrissing, niet mijn drank om de hele avond op te zitten.

1. San Mig Light  — 5% alcohol content

Is mijn favo. Lekker koud, en smaak (mij) zelfs als er yellow (ijs) aan toegevoegd wordt om het maar zo koud mogelijk te maken.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

Ik dacht dat Beer na Beer vroeger Manila Beer was? (jaren '80)

Maar hier staat Manila Beer niet vernoemd............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

http://www.philstar.com/business/2012/09/26/852889/asia-brewery-distribute-asahi-super-dry



Misschien zit ik toch ergens fout........ik ben geen bierkenner......... :lachen:

Lenn

Die negra is heel lekker om mee te koken, bv. kippebouten, maar als bruin bier niet zo bijzonder.Rare lijst dus waar ze alle soorten bier met elkaar vergelijken.

O.B.Bommel

Smaken verschillen, maar als ik ik deze onzinnige lijst laat voor wat hij is (beer na beer is namelijk geen bier, dan kan je shandy ook op de lijst zetten of een rum-cola) is mijn lijst als volgt:

1. San Miguel Super Dry
2. San Miguel pale Pilsen
3. Cervesa Negra
4. Colt 45

Dat zijn de lekkeren. Dan een drinkbare:

5. San Miguel Light

Dan de gebottelde kopstoot (aangelengd net ginebra)

6. Red Horse

Dan heb ik ooit nog wel eens Red Eagle gedronken maar dat was in de bush en bij dorst is alles lekker.

Dus nog te proberen:

San miguel Strong ICE (nooit gewaagd omdat ik dat ICE bier ooit in de tropen kreeg voorgeschoteld en daar werd ik ziek van dus ik moet een drempel over).
Ik zal alles maar eens verzamelen, er is dus nog meer te kiezen.
Heeft Tanduay ook al bier?

Ach, wel aardig, afgelopen week in Londen genoot ik weer van al die Ales en Guinness in de Pubs, maar daar krijg je de handen ook niet bij iedereen voor op elkaar. Heb er ooit een Strongbow besteld en die heb ik zo door de plee gespoeld, is namelijk ook geen bier, maar een soort cider, wist ik veel.....
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

yepyep

Citaat van: Rich op zaterdag 15 december 2012, 12:22:42
10 Best Places for Beer in Manila

http://www.spot.ph/gallery/1641/10-spots-to-go-to-for-beers-in-the-city/article/49493#pid=26465

Distillery gingen we eerst heen. Is nu meer voor de jeugd van 18-22 jaar.

Hoegaarden van de tap en Grolsch uit een fles drink ik nu in Draft Gastropub. Supertent, ook super prijzen.