Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Cathay Pacific

Gestart door Yoshi, vrijdag 25 januari 2013, 15:26:00

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

vvjoris

Al een geluk dat je niet op de Fyra zat  :lachen: :lachen: :lachen: je was anders misschien nog niet thuis geweest ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: Rich op vrijdag  8 februari 2013, 17:01:58
Citaat van: vvjoris op vrijdag  8 februari 2013, 16:03:00
??? ik heb nog nooit een treintje gezien in de luchthaven van HKG .... (was laatst daar sep 2012)


Nee, jij zit boven te pintelieren denk ik  :lachen:

Citaatpintelieren

:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Staat in ieder geval NIET in het Fries- Nederlands- Hedendaags Woordenboek


Rich

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 februari 2013, 12:47:19
Citaat van: Rich op vrijdag  8 februari 2013, 17:01:58
Citaat van: vvjoris op vrijdag  8 februari 2013, 16:03:00
??? ik heb nog nooit een treintje gezien in de luchthaven van HKG .... (was laatst daar sep 2012)


Nee, jij zit boven te pintelieren denk ik  :lachen:

Citaatpintelieren

:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Staat in ieder geval NIET in het Fries- Nederlands- Hedendaags Woordenboek



- pintelieren = pintje pakken. Biertje drinken  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#35
Citaat van: Rich op zaterdag  9 februari 2013, 12:49:51
Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 februari 2013, 12:47:19
Citaat van: Rich op vrijdag  8 februari 2013, 17:01:58
Citaat van: vvjoris op vrijdag  8 februari 2013, 16:03:00
??? ik heb nog nooit een treintje gezien in de luchthaven van HKG .... (was laatst daar sep 2012)


Nee, jij zit boven te pintelieren denk ik  :lachen:

Citaatpintelieren

:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Staat in ieder geval NIET in het Fries- Nederlands- Hedendaags Woordenboek



- pintelieren = pintje pakken. Biertje drinken  :jajaja:

Ok, dank u.....dus volgende week ga ik weer PINTELIEREN tijdens het "werken"....... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Hoeveel Pintelier jij op een avond Klootzak?
Nou, kijk normaal Pintelier ik 7-8 San Miquel Lights........ :thumb: :thumb:



En nu heb ik voorgoed besloten dat wanneer ik moet Pintelieren dat ik de motor NIET meer ga gebruiken, want ik ben bang dat ik dan een keer op het kerkhof zal moeten gaan Pintelieren............ :ripba8: :ripba8:

:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:...Ok, Ok........... :benweg: :benweg: :benweg: :happy2: :happy2:

Rich

 Creek, kom je ook?

Tja, vanaf nu moet ik het Belgische bier wat meer promoten want sinds dinsdag ben ik genaturaliseert tot Belg.


Pintelieren met Kastelse streekbieren
Fiets- en wandelroute
Een route voor bierliefhebbers. Verenigingen die experimenteren met recepten om zo tot een lekker biertje te komen, in Kasterlee bestaat het nog. Zo werden enkele jaren geleden twee heerlijke streekbieren geboren nl. de 2460Kastel en de Witte Madam. Kom ze proeven tijdens een fietstocht van 35 km door de prachtige Kastelse natuur.

Wanneer
   van 28/04/13 tot 30/09/13 Altijd open
Waar
   Markt
   markt z/n, 2460 Kasterlee

:offtopic:  :ontopic:  :dankuwdankuw:
Rich de Nederbelg.

vvjoris

Citaat van: shando op zaterdag  9 februari 2013, 10:44:14
Citaat van: vvjoris op vrijdag  8 februari 2013, 16:03:00
??? ik heb nog nooit een treintje gezien in de luchthaven van HKG .... (was laatst daar sep 2012)

Die treintjes bevinden zich in de transitzone. Waar je overstap van het ene naar het andere vliegtuig waar je niet eerst je bagage hoeft op te halen. Volgens mij maak jij daar geen gebruik van omdat je meestal een low-carrier vlucht pakt toch en dus eerst je bagage moet oppikken?

Trouwens, kun je gewoon door de douane gaan zonder visa in HKG en dan je bagage oppikken om vervolgens weer in te checken voor een low-carrier vlucht naar de phils?



Is zo, ja.

In HKG heb je helemaal geen visum nodig (voor minder dan 21 dagen, voor Filipinos is het wel maar 7 dagen geloof ik)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: Rich op zaterdag  9 februari 2013, 13:41:53
Creek, kom je ook?

Tja, vanaf nu moet ik het Belgische bier wat meer promoten want sinds dinsdag ben ik genaturaliseert tot Belg.


Pintelieren met Kastelse streekbieren
Fiets- en wandelroute
Een route voor bierliefhebbers. Verenigingen die experimenteren met recepten om zo tot een lekker biertje te komen, in Kasterlee bestaat het nog. Zo werden enkele jaren geleden twee heerlijke streekbieren geboren nl. de 2460Kastel en de Witte Madam. Kom ze proeven tijdens een fietstocht van 35 km door de prachtige Kastelse natuur.

Wanneer
   van 28/04/13 tot 30/09/13 Altijd open
Waar
   Markt
   markt z/n, 2460 Kasterlee

:offtopic:  :ontopic:  :dankuwdankuw:

Aleen als ze dit schenken en als ik een visa voor Belgie kan krijgen............. :happy: :happy:


vvjoris

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 februari 2013, 15:58:00
Citaat van: Rich op zaterdag  9 februari 2013, 13:41:53
Creek, kom je ook?

Tja, vanaf nu moet ik het Belgische bier wat meer promoten want sinds dinsdag ben ik genaturaliseert tot Belg.


Pintelieren met Kastelse streekbieren
Fiets- en wandelroute
Een route voor bierliefhebbers. Verenigingen die experimenteren met recepten om zo tot een lekker biertje te komen, in Kasterlee bestaat het nog. Zo werden enkele jaren geleden twee heerlijke streekbieren geboren nl. de 2460Kastel en de Witte Madam. Kom ze proeven tijdens een fietstocht van 35 km door de prachtige Kastelse natuur.

Wanneer
   van 28/04/13 tot 30/09/13 Altijd open
Waar
   Markt
   markt z/n, 2460 Kasterlee

:offtopic:  :ontopic:  :dankuwdankuw:

Aleen als ze dit schenken en als ik een visa voor Belgie kan krijgen............. :happy: :happy:



Een Nederlander heeft (voorlopig) geen visum voor  :belgiesmiley: nodig.

:offtopic:  :ontopic:  We hebben ook nog volgende geneugten:



Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.