apparatuur ging kapot tijdens inburgerings examen.deel 3 niet kunnen afleggen.

Gestart door her, donderdag 16 mei 2013, 22:05:40

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Tja, misschien geef ik ze wel teveel krediet om te zeggen dat feitelike controle dus enkel mogelijk is als het examen recorded is.

Maar ik ga er wel vanuit dat dit gebeurd.
Indien niet houdt zo een manual check niets meer in dan de antwoorden te checken. Tja dan val je alsnog door de mand uiteraard.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Soushkin

Citaat van: Ronald-D op zaterdag  5 juli 2014, 09:16:04
Zou je overigens denken dat ze via de manual check kunnen nagaan of de telefoon verbinding slecht was? Want hoe zouden ze zo'n examen dan eigenlijk opslaan? Lijkt me dat de computer dit zelf doet... en dat het niet via de telefoonverbinding wordt opgenomen?


Toen ik nog voor Berlitz werkte deed ik ook examens via de telefoon. Er werd dan een voice recorder op aan gesloten die het complete gesprek opnam.

Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Ronald-D

Citaat van: Soushkin op zaterdag  5 juli 2014, 20:27:48
Citaat van: Ronald-D op zaterdag  5 juli 2014, 09:16:04
Zou je overigens denken dat ze via de manual check kunnen nagaan of de telefoon verbinding slecht was? Want hoe zouden ze zo'n examen dan eigenlijk opslaan? Lijkt me dat de computer dit zelf doet... en dat het niet via de telefoonverbinding wordt opgenomen?


Toen ik nog voor Berlitz werkte deed ik ook examens via de telefoon. Er werd dan een voice recorder op aan gesloten die het complete gesprek opnam.



Oh... Misschien dan toch....nagelbijtend afwachten wat eruit komt.