Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

SM Aura Premier - SM's nieuwste mall

Gestart door yepyep, vrijdag 17 mei 2013, 02:49:58

Vorige topic - Volgende topic

evethe

Proficait,yepyep We komen eens langs als we met de hele familie in Manila zijn volgende jaar  :daag:
Ik ben niet hard ,Ik zeg gewoon alles wat een alleen maar denkt
Ik hou niet van schijnheilige mensen

yepyep


gosternokke

Zeer gedurfd om een eigen franchice concept in de markt te  zetten.  Ik hoop dat het aanslaat bij de bevolking.  Succes toegewenst !










yepyep

Gosternokke, ja het is wat gedurfd, alleen is er het nodige onderzoek aan vooraf gegaan. Tevens is een van de chefs Colombiaanse en zij heeft de recepten van haar moeder en oma vertaald naar het menu dat Brasas aanbiedt.

Sommigen vragen hoe je dit moet aanpakken, wel zo is het gegaan met Brasas:
Men is begonnen op wat lokale markten (Soderno in Alabang en Mercato in Bonifacio Global City). Dit sloeg goed aan. Vervolgens hebben  ze de stap genomen om een restaurant te openen in Podium mall in Ortigas. Daar lag het grootste risico, maar gelukkig sloeg het goed aan en door mond op mond reclame wordt het steeds populairder. Nu ze een jaar verder zijn hebben wij de mogelijkheid gehad om te franchisen als 'familie' en we konden kiezen uit een restaurant in Alabang of een locatie in een food court in SM Aura in Global City. Ik heb het laatste gekozen, want een mall brengt sowieso al heel wat foot traffic met zich mee. Daarbij heeft een vriend van ervaring met een ander concept binnen food courts in malls en hij adviseerde ook om zeker te openen in de SM Aura mall. De mogelijkheid om te openen was trouwens alleen op invitatie. We hadden het geluk dat de VP Operations van SM Supermalls een regelmatige bezoeker was van het eerste restaurant van Brasas.

Hier kun je wat menu items terugvinden:
https://www.facebook.com/brasasphilippines

En verder draaien we deze video naast ons menu board in SM Aura:
[yt=720,585]sKl5hyIe2vk[/yt]


Inday



Proficiat en succes met je zaak YepYep.



Bij een kwaliteitsproduct mag een sterk logo niet ontbreken, dat heb je goed gezien.   









In   :belgiesmiley:  weten ze dat ook  :lachen:





yepyep

Haha, tsja.. Degene die dit logo ontworpen heeft zal misschien hierdoor zijn geinspireerd, weet het niet.

Het merk Prada gebruikt ook weleens een stier.



Maar het blijft lekker bier!

Rich

Citaat van: Inday op zaterdag 18 mei 2013, 10:22:42




Maar nog nooit gezien in de Filippijnen. Klopt toch hé als ik het goed heb?
Rich de Nederbelg.

yepyep



Pjottr

Is het de bedoeling dat deze franchise verder uitbreid? Kan ieman anders bijvoorbeeld ook deze franchise aangaan in eigen buurt en wat kost dat? Althans wat zijn dan de voorwaarden.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.