Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

SM Aura Premier - SM's nieuwste mall

Gestart door yepyep, vrijdag 17 mei 2013, 02:49:58

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: yepyep op zaterdag 18 mei 2013, 14:17:08
Klopt Rich.


Citaat van: Rich op zaterdag 18 mei 2013, 13:27:37
Citaat van: Inday op zaterdag 18 mei 2013, 10:22:42




Maar nog nooit gezien in de Filippijnen. Klopt toch hé als ik het goed heb?

Nou, als het dan zo'n verschrikkelijk goed bier is, wat ik zeker niet betwijfel, dan moeten ze toch maar eens op les bij de marketeers van Heineken, want dat zogenaamde afwaswater of paardepis zoals men het hier zo denigrerend en afgunstig pleegt te noemen wordt zo'n beetje overal ter wereld verkocht.  :ikkeniebegrijp: ?  Ja, dat snappen er veel misschien niet, maar het is wel een feit  :jajaja:

Je kan dan wel goed bier kunnen maken, als je het wilt verkopen moet je wel weten hoe  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

Cosyns Guy

Citaat van: Rich op zaterdag 18 mei 2013, 15:21:02
Citaat van: yepyep op zaterdag 18 mei 2013, 14:17:08
Klopt Rich.


Citaat van: Rich op zaterdag 18 mei 2013, 13:27:37
Citaat van: Inday op zaterdag 18 mei 2013, 10:22:42




Maar nog nooit gezien in de Filippijnen. Klopt toch hé als ik het goed heb?

Nou, als het dan zo'n verschrikkelijk goed bier is, wat ik zeker niet betwijfel, dan moeten ze toch maar eens op les bij de marketeers van Heineken, want dat zogenaamde afwaswater of paardepis zoals men het hier zo denigrerend en afgunstig pleegt te noemen wordt zo'n beetje overal ter wereld verkocht.  :ikkeniebegrijp: ?  Ja, dat snappen er veel misschien niet, maar het is wel een feit  :jajaja:

Je kan dan wel goed bier kunnen maken, als je het wilt verkopen moet je wel weten hoe  :jajaja:
Misschien zijn ze zo een beetje overal ter wereld het simpel niet gewoon om een goed biertje te drinken en verkiezen ze daar liever "afwaswater" boven een goed biertje.  :lachen:  :lachen:

gosternokke

#32
@ Yepyep, ja ik hoor het al .   Als je die hoge piet van SM niet had gekend, had je dus nooit op die locatie kunnen vestigen. Het blijft tenslotte  :smiley-philippines:  waar veel via vriendendiensten en vriendjespolitiek word geregeld.

Verder een schitterend ontwerp die mall zoals op je eerste foto  te zien .     En je eigen toko , ziet er ook heel mooi eigentijds en modern uit   :thumb:


  Ik zag ook een page over brasas hier   http://www.ourawesomeplanet.com/awesome/2013/05/brasas-latin-american-street-food.html


 


yepyep

Citaat van: Pjottr op zaterdag 18 mei 2013, 15:20:02
Is het de bedoeling dat deze franchise verder uitbreid? Kan ieman anders bijvoorbeeld ook deze franchise aangaan in eigen buurt en wat kost dat? Althans wat zijn dan de voorwaarden.


Uitbreiding vindt plaats, vooralsnog eerst in Metro Manila. Voorwaarden zijn o.a. ervaring in food of andere business ervaring. Kosten varieren, maar een Foodcourt  restaurant kost redelijk wat investering. Als je interesse hebt, pm me aub.

@gosternokke: nee, het is echt geen vriendjes politiek. Meer een commerciele beredenering van SM;
Men nodigt bedrijven uit waarvan men verwacht dat ze goed geld kunnen verdienen voor SM. We betalen immers 20% van onze bruto omzet aan SM.

Bulldozer

Wat ik een beetje jammer vind is dat SM wel zo'n hele mooie mall heeft neergezet met kantoren / condo's erboven (wat zijn het eigenlijk?) maar niet de infrastructuur heeft aangepast. Ze hadden op zijn minst voetgangers tunnels of overpass kunnen plaatsen. Was vandaag in BGC maar het duurde bijna een half uur om BGC in en uit te komen nu die nieuwe mall open is door verkeersopstoppingen. Ik houd mijn hart vast wat er gaat gebeuren als die andere bouwwerken die nu in aanbouw zijn klaar zijn en bezet gaan worden. Ik heb het zo wel een beetje gehad nu met BGC in het weekeind met al die files. High Street was trouwens wel lekker rustig nu die nieuwe mall open is.  :applaus:

yepyep

#36
Citaat van: Bulldozer op zondag 19 mei 2013, 13:35:17
Wat ik een beetje jammer vind is dat SM wel zo'n hele mooie mall heeft neergezet met kantoren / condo's erboven (wat zijn het eigenlijk?) maar niet de infrastructuur heeft aangepast. Ze hadden op zijn minst voetgangers tunnels of overpass kunnen plaatsen. Was vandaag in BGC maar het duurde bijna een half uur om BGC in en uit te komen nu die nieuwe mall open is door verkeersopstoppingen. Ik houd mijn hart vast wat er gaat gebeuren als die andere bouwwerken die nu in aanbouw zijn klaar zijn en bezet gaan worden. Ik heb het zo wel een beetje gehad nu met BGC in het weekeind met al die files. High Street was trouwens wel lekker rustig nu die nieuwe mall open is.  :applaus:

Ja je hebt gelijk, verkeerstechnisch is er niet veel over nagedacht. Komt denk ik voornamelijk omdat Ayala degene is die in BGC de lakens uit deelt en eigenlijk niet blij zijn met SM (zie vorg bericht over donatie land aan taguig city di ehet vervolgens weer aan SM hebben doorverkocht): http://www.abs-cbnnews.com/business/05/17/13/road-dispute-mars-sm-auras-opening

Daarbij had Market! Market! (eigenaar Ayala) ook een sale ingezet dit weekend. Maar ja, een zondag + een nieuwe SM trekt veel publiek, vooral het verkeer om Serendra en Market Market had opstoppingen. Gelukkig was rond 19.00 uur de drukte weer normaal. In ons deel van BGC is het nog steeds rustig.

Uiteindelijk geloof ik wel dat BGC net zo druk als Makati wordt ja.

Die drukte vertaalde zich ook in dit soort taferelen:




vvjoris

Citaat van: Rich op zaterdag 18 mei 2013, 13:27:37
Citaat van: Inday op zaterdag 18 mei 2013, 10:22:42




Maar nog nooit gezien in de Filippijnen. Klopt toch hé als ik het goed heb?

Jupiler is de 'local brand' (BE, NL) van AB Inbev, Stella de 'international brand'

Persoonlijk vindt ik Heineken helemaal geen afwaswater, maar Jupiler is ongetwijfeld de beste pils, zeker van 't vat. Verder hebben we in  :belgiesmiley: natuurlijk ook de betere Duvels en Karmelieten.

Ben er persoonlijk niet zo trots op Belg te zijn, maar qua bier steekt  :belgiesmiley: niet met kop en schouders, maar mijlenver boven enig ander land uit....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

huisman45

maar dit jaar wonnen ze toch niet,het beste bier vd wereld?
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

vvjoris

Citaat van: huisman45 op maandag 20 mei 2013, 08:19:27
maar dit jaar wonnen ze toch niet,het beste bier vd wereld?
'tja .... wie bepaalt dat ???
er is hier ergens een topic over van enkele maanden geleden, denk ik ...

(Dacht dat Westvleteren algemeen als beste bier doorgaat)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.