Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

SM Aura Premier - SM's nieuwste mall

Gestart door yepyep, vrijdag 17 mei 2013, 02:49:58

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Vandaag gaat de nieuwst SM mall open voor het publiek en gisteren hebben ze de 'blessing' gehad voor de mall.

Ayala land is de eigenaar van Global City en zij hebben een gedeelte van dat land gedoneerd aan de City van Taguig om er een Civic center op te zetten. Vervolgens heeft Taguig City dit land weer doorverkocht aan SM. Nu staat er tegenover de Market Market mall in Taguig, de SM Aura mall. Best wel smerig gespeeld achteraf gezien. Maar ja, Filippijnen he.

Link: http://business.inquirer.net/122261/sm-inaugurates-huge-complex-at-global-city

Paar impressies van de opening van onze restaurantje op de 'Food on Four' afdeling van SM Aura. Food on four in strategisch gelegen tussen de IMAX theatre, 'normale bioscoop' en de Directors Cut (Bioscoop met Lazyboys). Een verdieping lager ligt een conventie centrum 'SMX' en boven op de mall is een kerk gebouwd.

Momenteel zijn er in de hele mall maar 6 restaurants geopend en vandaag wordt de officiele opening gedaan voor het publiek. Men verwacht tussen de 25.000 en 50.000 mensen. Het wordt waarschijnlijk een gigantische drukte bij iedere eetgelegenheid.

Een paar impressies:
De Mall:


Een aantal uren voor de opening/blessing:


De blessing:


Zo ziet het restaurantje er uit. Het is meer een snackbar concept in een food court. Wij verkopen Latin American street food. Tegenover de counter zijn vele zitplaatsen.


Mooi benen:


Van deze bezoekers:


De allereerste bezoekers:


Meer bezoekers:


Meer foto's volgen binnenkort.









Bulldozer

Ziet er goed uit! Veel succes met het restaurantje en als ik in de buurt ben kom ik er zeker eens eten. Maarreh waar zijn al die bomen die op de foto staan buiten de mall? Van de week was ik er nog langs gereden maar toen was het nog een grote bouwput. Hoe lang duurt het voordat alles af is?

yepyep

Voordat echt alles af is (toren) zal wel juli worden denk ik. Maar binnen in de mall is al veel af. Bijna iedere winkel is open, alleen de restaurants op de 5e verdieping zijn nog gesloten. Die bomen vind je ook op de 5e en 6e verdieping.

SMS me maar als je deze kant op komt.

Ronny55

Citaat van: yepyep op vrijdag 17 mei 2013, 03:11:24
Voordat echt alles af is (toren) zal wel juli worden denk ik. Maar binnen in de mall is al veel af. Bijna iedere winkel is open, alleen de restaurants op de 5e verdieping zijn nog gesloten. Die bomen vind je ook op de 5e en 6e verdieping.

SMS me maar als je deze kant op komt.
Volgende keer in Manila wippen we zeker eens langs .....allee komen ook binnen he. Laat je dat zowiezo weten.

Succes in ieder geval.  :congratualtionsis0:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

yepyep

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 17 mei 2013, 04:24:36
Citaat van: yepyep op vrijdag 17 mei 2013, 03:11:24
Voordat echt alles af is (toren) zal wel juli worden denk ik. Maar binnen in de mall is al veel af. Bijna iedere winkel is open, alleen de restaurants op de 5e verdieping zijn nog gesloten. Die bomen vind je ook op de 5e en 6e verdieping.

SMS me maar als je deze kant op komt.
Volgende keer in Manila wippen we zeker eens langs .....allee komen ook binnen he. Laat je dat zowiezo weten.

Succes in ieder geval.  :congratualtionsis0:


Ja, leuk is goed. Laat maar weten wanneer je in de buurt bent.

huisman45

Hier adem ik vrij en ben gelukkig

yepyep


Amice

 :congratualtionsis0: YepYep je hebt n hippe bull stand   :thumb:
Heel veel succes

Helaas heb ik de komende weken nog geen tijd. :dontknow:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

yepyep

Dank je Amice  :atyourservice:

Ok, ik neem binnenkort nog eens contact met je op.


Rich

Proficiat en veel succes met jullie nieuwe zaak. Ziet er keurig uit allemaal.  :congratualtionsis0:

Zal nog wel even duren, maar als we' in Manila zijn komen we zeker eens langs.
Latin american streetfood, wat kan ik me daar allemaal bij voorstellen?
Rich de Nederbelg.