Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

dutch forum

Gestart door Pjottr, dinsdag 16 juli 2013, 13:35:00

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Tje ik heb nooit kunnen bevroeden dat toen ik het topic startte er zoveel commotie zou ontstaan. Volgens mij weet ik heel veel niet. Gelukkig maar want ik hoef dat ook allemaal niet te weten.
Overal waar mensen communiceren heb je "ruis" Op zich niet erg want we zijn allen verschillend. Het is echter wel van belang, dat ondanks ieder zijn/haar unieke eigenschappen en daarop gebaseerde response we elkaar blijven respecteren.
Soms wordt er een opmerking gemaakt die helemaal niet als beledigend wordt bedoeld. Ik lees zulks en haal dan mijn schouders op, want even later zou je zomaar die persoon ontmoeten en er een biertje mee drinken omdat het een heel aimable mens is.
De een is een flapuit de ander ingetogen zo zitten wij nu eenmaal in elkaar. Nederlanders hebben goede eigenschappen en minder goede eigenschappen. Zo ook de Belgen en ieder die op deze aardkloot leeft. Ruzie komt vaak door dat men op een onderwerp doordramt en het te persoonlijkt maakt terwijl dat helemaal niet nodig is.
Ik heb af en toe mijn lol op het Dutch forum en ik voel me ook thuis bij de Belgen. Dat komt omdat ik iedereen in zijn waarde laat en daarmee respecteer.
Strijdbijl begraven misschien???
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Ronny55

Ken dat andere forum niet, maakt ook niks uit, vind dit forum ok, dat er al eens gekibbeld wordt is normaal en moet kunnen, zonder daarom respectloos te zijn. We moeten het allemaal een beetje kunnen relativeren ....Er zij voornamere dingen in't leven.
Voor mij is dit hier een beetje als een krant die ik dagelijk lees, alleen gaat het meer over het rijlen en zeilen van  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: . Van de adviezen die ik hier meepik zijn doorgangs goed bruikbaar. Daarbij kan het zeker gene kwaad om wat in contact te blijven met andere landgenoten als hier in de  :smiley-philippines: woont .....Je weet maar nooit wanneer je elkaar eens nodig hebt .
Dan nog een bedenking...Een forum zonder admin is heel moeilijk maar een forum zonder leden is onmogelijk.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Amice

Citaat van: gosternokke op zaterdag 20 juli 2013, 21:49:49
Citaat van: Amice op zaterdag 20 juli 2013, 01:10:36
Nah jaap kon er zelf ook wat van.

Het was, is en blijft een old boys network kliekje daar waar meer pm's worden verzonden dan berichten gepost en dan ook nog eens meer berichten gepost in het afgeschermde ledendeel dan voor het publiek bestemd, althans dat was destijds toch zo en ik denk niet dat er veel veranderen zal.






   Jaap is daar nog steeds erelid, maar post al paar jaar niks meer , dat zegt  m.i. genoeg.

   Het pm verzenden zijn ze nog niet afgeleerd , want nieuwe leden die vragen wat er in het verleden is voorgevallen,  en waarom er 2 forums zijn, krijgen  per pm antwoord.

  Men wil kennelijk de vuile  was niet weer buiten hangen.       :biggrinn:


   En over de administrateur fred kan ik niet oordelen. heb de man jaren terug slechts 1 keer gesproken toen  die op een feestje zo een geroosterd varkentje kwam afleveren ( lechon).

    @ Amiice, valt me op dat je redelijk gematigde opvattingen heb over dat forum en het niet verketterd, ondanks dat ze je destijds daar een ban  hebben opgelegd?
 

Ik heb het al eens eerder gemeld, dat forum heeft zijn kans en tijd gehad en wat mij betreft heeft het geen bestaansrecht, met al die Pm's mag het de naam 'forum' eigenlijk al niet meer hebben, laat staan dat er inhoudelijk daar enige aanleiding voor is.

Over het waarom van de  Pm's daar, heb ik overigens een andere mening, niettegenstaande dat je beredenering daarvan eveneens juist zal zijn.

Die ban was dan ook net zo een onzin waar dat clubje zich door kenmerkt en heeft dan ook meteen geleid tot mijn uitschrijving daar.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

vvjoris

Ik probeerde vroeger al enkele keren een account aan te maken, en zo ook vandaag, maar steeds krijg ik de melding "er is een fout opgetreden". Kent er iemand een e-mail adres van een admin of moderator?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boldy

vvjoris ik heb precies hetzelfde probleem . ik kan geen account aanmaken miss mogen er geen nieuwe leden komen  :weetikniet:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Zo zie je maar weer eens,  negatieve reklame werpt ook zijn vruchten af.  :floet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Ben al langer lid bij het andere forum dan hier, maar ben daar weinig online. Heb daar nooit een probleem gehad of zo, maar ik kreeg daar vrijwel geen feedback zoals je hier meestal wel krijgt. Dus ik voel me meer welkom op dit forum.

Je kwam er daar gewoon moeilijk tussen had ik de indruk, maar het wil daarmee nog niet zeggen dat het en slecht forum is voor sommigen  :neeneenee:

Wat een commotie en wat een leedvermaak eigenlijk omdat zo'n forum er even uit ligt.  Jammer  :jajaja:

Leven en laten leven zou ik zeggen!

Rich de Nederbelg.

boldy

Citaat van: Amice op zondag 21 juli 2013, 08:03:19
Zo zie je maar weer eens,  negatieve reklame werpt ook zijn vruchten af.  :floet:

maanden en maanden geleden heb ik dat al geprobeerd dus nog voor dit topic  :jajaja:

wist eerst niet eens over het andere forum  ben eerst op deze terecht gekomen . en hier is veel te leren en te lezen  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Citaat van: Rich op zondag 21 juli 2013, 09:33:11
Ben al langer lid bij het andere forum dan hier, maar ben daar weinig online. Heb daar nooit een probleem gehad of zo, maar ik kreeg daar vrijwel geen feedback zoals je hier meestal wel krijgt. Dus ik voel me meer welkom op dit forum.

Je kwam er daar gewoon moeilijk tussen had ik de indruk, maar het wil daarmee nog niet zeggen dat het en slecht forum is voor sommigen  :neeneenee:

Wat een commotie en wat een leedvermaak eigenlijk omdat zo'n forum er even uit ligt.  Jammer  :jajaja:

Leven en laten leven zou ik zeggen!



Hoe zou dat nou komen dan?

Men mag respectievelijk aannemen dat waar rook is,vuur is aldus dat ze dat over zichzelf hebben afgeroepen.
Als ze daar hadden 'leven en laten leven' was het allemaal niet zover gekomen denk ik.

En thans nog blijkt het een voor hen onverkwikkelijke zaak dat men spreekt over het onverkwikkelijke aldaar. :jajaja:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Citaat van: Amice op zondag 21 juli 2013, 11:42:59
Citaat van: Rich op zondag 21 juli 2013, 09:33:11
Ben al langer lid bij het andere forum dan hier, maar ben daar weinig online. Heb daar nooit een probleem gehad of zo, maar ik kreeg daar vrijwel geen feedback zoals je hier meestal wel krijgt. Dus ik voel me meer welkom op dit forum.

Je kwam er daar gewoon moeilijk tussen had ik de indruk, maar het wil daarmee nog niet zeggen dat het en slecht forum is voor sommigen  :neeneenee:

Wat een commotie en wat een leedvermaak eigenlijk omdat zo'n forum er even uit ligt.  Jammer  :jajaja:

Leven en laten leven zou ik zeggen!



Hoe zou dat nou komen dan?

Men mag respectievelijk aannemen dat waar rook is,vuur is aldus dat ze dat over zichzelf hebben afgeroepen.
Als ze daar hadden 'leven en laten leven' was het allemaal niet zover gekomen denk ik.

En thans nog blijkt het een voor hen onverkwikkelijke zaak dat men spreekt over het onverkwikkelijke aldaar. :jajaja:



Dat is waar Amice. En het is om even de woorden van een ander lid te citeren,.....een nobel streven. En daar ben ik het volkomen mee eens.
Rich de Nederbelg.