Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

dutch forum

Gestart door Pjottr, dinsdag 16 juli 2013, 13:35:00

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: huisman45 op maandag 22 juli 2013, 14:52:02
Citaat van: innka3 op maandag 22 juli 2013, 11:53:23
Citaat van: gosternokke op zondag 21 juli 2013, 15:04:11

  Het ligt iets genuanceerder, je schrijft NIET dat belgen simpel zijn, maar wel voor het leedvermaak hier op het forum te komen toch ?

ja en,leedvermaak is het mooiste vermaak wat er is.en dat leest ik graag overal en altijd.
jesus waar gaat dit nog over  :weetikniet: :negatief:   :confused2:  :ikkeniebegrijp:

Gaat alleen over zeuren van een paar vooral Nederlandse ZUURPRUIMEN,die hier zeuren want thuis durven ze hun mond niet open te doen. :lachen: :lachen:


:lachen: :lachen: :lachen: van die eikels hebben we hier ook genoeg maar dan op het werk  :lachen: :lachen: :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

klootzakken (voorheen Jens)

begrijpend lezen is voor een ieder moeilijk .


en voor mij zeer zeker wel  :lachen:.


overigens heeft Gosternokke een fotografisch geheugen .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

ganda

Citaat van: jens op maandag 22 juli 2013, 16:59:41


begrijpend lezen is voor een ieder moeilijk .



   Ik hoop dat met onderstaande foto alles gezegd is.

 


Ifugao

#63
Citaat van: jens op maandag 22 juli 2013, 16:59:41
overigens heeft Gosternokke een fotografisch geheugen .

Hebben we toch allemaal: :lachen:


innka3

Citaat van: Pjottr op zondag 21 juli 2013, 05:29:34
Tje ik heb nooit kunnen bevroeden dat toen ik het topic startte er zoveel commotie zou ontstaan.
Soms wordt er een opmerking gemaakt die helemaal niet als beledigend wordt bedoeld. Ik lees zulks en haal dan mijn schouders op, want even later zou je zomaar die persoon ontmoeten en er een biertje mee drinken

ik vond dit en dacht''gaat de  Nederlandse community en de belgie'sche van welk forum dan ook wel eens gezamelijk wat drinken in manila en waar en op welke dag.nu ik hier toch ben en
24/7 tegen mijn vrouwaankijken  is ook wat(ik :kusxe8: wel van haar natuurlijk)

Luke

Citaat van: innka3 op maandag 22 september 2014, 20:34:19
Citaat van: Pjottr op zondag 21 juli 2013, 05:29:34
Tje ik heb nooit kunnen bevroeden dat toen ik het topic startte er zoveel commotie zou ontstaan.
Soms wordt er een opmerking gemaakt die helemaal niet als beledigend wordt bedoeld. Ik lees zulks en haal dan mijn schouders op, want even later zou je zomaar die persoon ontmoeten en er een biertje mee drinken

ik vond dit en dacht''gaat de  Nederlandse community en de belgie'sche van welk forum dan ook wel eens gezamelijk wat drinken in manila en waar en op welke dag.nu ik hier toch ben en
24/7 tegen mijn vrouwaankijken  is ook wat(ik :kusxe8: wel van haar natuurlijk)


Greenbelt 5, Tapella.
Laat maar weten


Mike

Nou Innka3 , neem je vrouw dan maar niet mee of zeg maar dat ze zich afzijdig houd van de Nederlandse vrouwen, want nog nooit heb ik zoveel arrogantie meegemaakt als daar. Ben er één maal geweest maar nooit meer.

josv

Citaat van: Mike op woensdag 24 september 2014, 16:05:25
Nou Innka3 , neem je vrouw dan maar niet mee of zeg maar dat ze zich afzijdig houd van de Nederlandse vrouwen, want nog nooit heb ik zoveel arrogantie meegemaakt als daar. Ben er één maal geweest maar nooit meer.

Hier van hetzelfde. Mijn vrouw MAG niet eens mee  :biggrinn: :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

innka3

Citaat van: Mike op woensdag 24 september 2014, 16:05:25
Nou Innka3 , neem je vrouw dan maar niet mee of zeg maar dat ze zich afzijdig houd van de Nederlandse vrouwen, want nog nooit heb ik zoveel arrogantie meegemaakt als daar. Ben er één maal geweest maar nooit meer.
over welke bar/eetcafe gaat het Mike  :denk: ,maar die moet wel mee wat ze rijd(ik heen ,zij terug) :biggrinn:
en waar ga jij dan wel wat drinken  :confused2: