Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

dutch forum

Gestart door Pjottr, dinsdag 16 juli 2013, 13:35:00

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Rich op zondag 21 juli 2013, 11:58:51
Citaat van: Amice op zondag 21 juli 2013, 11:42:59
Citaat van: Rich op zondag 21 juli 2013, 09:33:11
Ben al langer lid bij het andere forum dan hier, maar ben daar weinig online. Heb daar nooit een probleem gehad of zo, maar ik kreeg daar vrijwel geen feedback zoals je hier meestal wel krijgt. Dus ik voel me meer welkom op dit forum.

Je kwam er daar gewoon moeilijk tussen had ik de indruk, maar het wil daarmee nog niet zeggen dat het en slecht forum is voor sommigen  :neeneenee:

Wat een commotie en wat een leedvermaak eigenlijk omdat zo'n forum er even uit ligt.  Jammer  :jajaja:

Leven en laten leven zou ik zeggen!



Hoe zou dat nou komen dan?

Men mag respectievelijk aannemen dat waar rook is,vuur is aldus dat ze dat over zichzelf hebben afgeroepen.
Als ze daar hadden 'leven en laten leven' was het allemaal niet zover gekomen denk ik.

En thans nog blijkt het een voor hen onverkwikkelijke zaak dat men spreekt over het onverkwikkelijke aldaar. :jajaja:



Dat is waar Amice. En het is om even de woorden van een ander lid te citeren,.....een nobel streven. En daar ben ik het volkomen mee eens.

Mja, streef lekker door dan en verander vooral....NIETS

Wat moet ik hier mee :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

voor de leden die zich niet kunnen aanmelden op het Dutch forum .

ik heb even contact op genomen met jacco [jack van dalen] één van de moderatoren daar. en een goede vriend van mij .
ik heb hem de situatie uitgelegd omtrent het aanmelden daar op het forum .

hij vertelde mij het volgende .

aanmelden moet gewoon mogelijk zijn , zo niet jan dan stuur je de aspirant leden maar het email adres van mij . dan regel ik dat wel even.

bij deze zal ik dat doen per pm .

lukt het niet ? dan hoor ik het wel hier.

[met dank aan [wacco jacco]   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Rich op donderdag 18 juli 2013, 22:47:54
Citaat van: gosternokke op donderdag 18 juli 2013, 22:37:29
Citaat van: Fail_over op donderdag 18 juli 2013, 20:09:19
Ik heb liever een  :nederlandsevlag: die onomwonden de waarheid vertelt dan een  :belgiesmiley: die steeds rond de pot draait, nooit een mening inneemt en altijd vaag blijft.

Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren maar mijn bevindingen in de praktijk in  :belgiesmiley: is toch dat er veel  :belgiesmiley: zijn die de directheid van de  :nederlandsevlag: niet waarderen.



Ben zelf zeker ook niet gecharmeerd van mensen die recht voor zijn raap zijn.  Tis respectloos en onbeschoft.   En het geeft de ander gezichtsverlies.
Maar Hollanders zijn dat zo gewend recht voor zijn raap, hebben ze vaak niet in de gaten hoe anderen zich daar door gekwetst voelen denk ik.


Och, je kan recht voor de raap zijn op een normale en beleefde manier, en dan is daar niets mis mee.

Ik stond eens op een receptie op een beurs en plots kwam er een hollander naar onze tafel en graaide zonder blikken of blozen het schaaltje nootjes mee. Alleen al om dat soort schofterig gedrag zou ik nog niet voor niets in  :nederlandsevlag: meer willen wonen.   :benweg:


hier kunt u de Nederlanders niet op af rekenen  :neeneenee: dat hebben de Nederlanders zo geleerd van de Nederlandse regering  :jajaja: en wel van de VVD die nu hier aan de macht is [Marc Rutte] en consorten . die hebben ons dat geleerd . grijp er op dat doen wij ook , we leven nu eenmaal in een graai cultuur  :jajaja:. van daar die nootjes die zo plotsklaps verdwenen  :jajaja:.

en weet je Rich, wat het mooiste is. Rutte moet gewoon luisteren naar Brussel . kijk, en dat ligt weer in Belgié  :lachen:

overigens gefeliciteerd met je splinter nieuwe koning  :lachen: overloper haha.   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

gosternokke

Citaat van: Bulldozer op vrijdag 19 juli 2013, 05:22:13
Citaat van: gosternokke op donderdag 18 juli 2013, 22:27:24
 Trouwens was U niet degene die op het Dutch-Ph forum  zei dat je alleen maar op het belgische forum kwam om te lachen om die simpele belgen ?   Puur voor leedvermaak dus  ?      
Ik kan het me niet voorstellen en herrinneren dat ik ooit zoiets geschreven zou hebben. Heb je misschien een link naar dat bericht of anders de forum naam van diegene die dat geschreven heeft?




http://dutch-phforum.com/index.php?topic=13323.msg131959#msg131959


   Het ligt iets genuanceerder, je schrijft NIET dat belgen simpel zijn, maar wel voor het leedvermaak hier op het forum te komen toch ?

   

gosternokke

Citaat van: Emigrant op zondag 21 juli 2013, 02:20:43
Citaat van: Bulldozer op vrijdag 19 juli 2013, 05:22:13
Citaat van: gosternokke op donderdag 18 juli 2013, 22:27:24
 Trouwens was U niet degene die op het Dutch-Ph forum  zei dat je alleen maar op het belgische forum kwam om te lachen om die simpele belgen ?   Puur voor leedvermaak dus  ?      
Ik kan het me niet voorstellen en herrinneren dat ik ooit zoiets geschreven zou hebben. Heb je misschien een link naar dat bericht of anders de forum naam van diegene die dat geschreven heeft?

Hallo Gosternokke, heb je die forum naam of link nog gevonden? Wat is er met je gebeurd dat je zo'n hekel hebt aan Hollanders? Hebben ze ook een schaaltje nootjes van je gestolen? Als je ooit eens de Cordillera's aan doet, kom gerust eens langs, ben een vriendelijke Hollander, zegt men....


   Zal ik doen   :thumb:     Cordillera,s staan ook nog steeds op mijn lijstje van te bezoeken plaatsen.  Ik ben in Luzon nog nooit noordelijker dan 100 eilands bij Alaminoscity geweest.

  En nee ze hebben nog geen schaaltje pindaas van me gestolen   :lachen:     Ze zijn me gewoon net iets te bijdehand ,te recht voor zijn raap, en te brutaal, .     En ik voel me goed thuis op dit forum,  woon dicht bij belgie, dus waarchijnlijk heb ik meer met hun gemeen dan hollanders,

Emigrant

Citaat van: gosternokke op zondag 21 juli 2013, 15:19:55
Citaat van: Emigrant op zondag 21 juli 2013, 02:20:43
Citaat van: Bulldozer op vrijdag 19 juli 2013, 05:22:13
Citaat van: gosternokke op donderdag 18 juli 2013, 22:27:24
 Trouwens was U niet degene die op het Dutch-Ph forum  zei dat je alleen maar op het belgische forum kwam om te lachen om die simpele belgen ?   Puur voor leedvermaak dus  ?      
Ik kan het me niet voorstellen en herrinneren dat ik ooit zoiets geschreven zou hebben. Heb je misschien een link naar dat bericht of anders de forum naam van diegene die dat geschreven heeft?

Hallo Gosternokke, heb je die forum naam of link nog gevonden? Wat is er met je gebeurd dat je zo'n hekel hebt aan Hollanders? Hebben ze ook een schaaltje nootjes van je gestolen? Als je ooit eens de Cordillera's aan doet, kom gerust eens langs, ben een vriendelijke Hollander, zegt men....


   Zal ik doen   :thumb:     Cordillera,s staan ook nog steeds op mijn lijstje van te bezoeken plaatsen.  Ik ben in Luzon nog nooit noordelijker dan 100 eilands bij Alaminoscity geweest.


  En nee ze hebben nog geen schaaltje pindaas van me gestolen   :lachen:     Ze zijn me gewoon net iets te bijdehand ,te recht voor zijn raap, en te brutaal, .     En ik voel me goed thuis op dit forum,  woon dicht bij belgie, dus waarchijnlijk heb ik meer met hun gemeen dan hollanders,

Ah, OK, dat verklaart een hoop, bijdehand, direkt en stellig?

Bulldozer

Citaat van: gosternokke op zondag 21 juli 2013, 15:04:11
Citaat van: Bulldozer op vrijdag 19 juli 2013, 05:22:13
Citaat van: gosternokke op donderdag 18 juli 2013, 22:27:24
 Trouwens was U niet degene die op het Dutch-Ph forum  zei dat je alleen maar op het belgische forum kwam om te lachen om die simpele belgen ?   Puur voor leedvermaak dus  ?      
Ik kan het me niet voorstellen en herrinneren dat ik ooit zoiets geschreven zou hebben. Heb je misschien een link naar dat bericht of anders de forum naam van diegene die dat geschreven heeft?




http://dutch-phforum.com/index.php?topic=13323.msg131959#msg131959


   Het ligt iets genuanceerder, je schrijft NIET dat belgen simpel zijn, maar wel voor het leedvermaak hier op het forum te komen toch ?   
Even voor de goede orde, dat was ik dus wel op het andere forum, maar ik heb dus nooit gezegd dat ik hier alleen kwam om te lachen om die simpele belgen.

CitaatDie prive story achtige topics vind ik juist wel leuk om te lezen. Niets leukers dan leedvermaak niet?
Ik schrijf dus ook niet dat ik alleen voor leedvermaak hier op het forum kom. Wel dat ik die topics met leedvermaak, hier, of op een ander forum of in voor mij part het tijdschrift mijn geheim leuk vind om te lezen. Niets mis mee, waarom wordt het anders gepost?

Eest heb je het over bijdehante  betweterige HOLLANDERS , die niks liever doen dan elkaar de loef afsteken waarmee je mij dus als Hollander aanspreekt en dan beschuldig je me ook nog van dingen die ik nooit gezegd heb. Op het andere forum vol bijdehante betweterige mensen had ik niets anders verwacht, maar hier waar iedereen zo vriendelijk is voor elkaar had ik dan op zijn minst excuses verwacht. Blijkbaar is dat te direct? Ik vraag me af wat je eigenlijk van jezelf vind. Is dit dan niet bij de hand, recht voor zijn raap of brutaal zoals je over mij of Hollanders in het algemeen gaat?

Waar ik mij het meest aan erger is hoe generaliserend sommige (hier) zijn.
HOLLANDERS zijn brutaal.
FILIPPIJNEN zijn lui en bedonderen je.
BELGEN zijn simpel.

Als je dat zegt is het niet leuk voor de Hollanders die niet brutaal zijn, de Filippijnen die goudeerlijk zijn en keihard werken en de slimme Belgen. En volgens mij zegt dat meer over de persoon die dat roept dan de bevolkingsgroepen zelf.

Rich

Citaat van: Amice op zondag 21 juli 2013, 12:08:43
Citaat van: Rich op zondag 21 juli 2013, 11:58:51
Citaat van: Amice op zondag 21 juli 2013, 11:42:59
Citaat van: Rich op zondag 21 juli 2013, 09:33:11
Ben al langer lid bij het andere forum dan hier, maar ben daar weinig online. Heb daar nooit een probleem gehad of zo, maar ik kreeg daar vrijwel geen feedback zoals je hier meestal wel krijgt. Dus ik voel me meer welkom op dit forum.

Je kwam er daar gewoon moeilijk tussen had ik de indruk, maar het wil daarmee nog niet zeggen dat het en slecht forum is voor sommigen  :neeneenee:

Wat een commotie en wat een leedvermaak eigenlijk omdat zo'n forum er even uit ligt.  Jammer  :jajaja:

Leven en laten leven zou ik zeggen!



Hoe zou dat nou komen dan?

Men mag respectievelijk aannemen dat waar rook is,vuur is aldus dat ze dat over zichzelf hebben afgeroepen.
Als ze daar hadden 'leven en laten leven' was het allemaal niet zover gekomen denk ik.

En thans nog blijkt het een voor hen onverkwikkelijke zaak dat men spreekt over het onverkwikkelijke aldaar. :jajaja:



Dat is waar Amice. En het is om even de woorden van een ander lid te citeren,.....een nobel streven. En daar ben ik het volkomen mee eens.

Mja, streef lekker door dan en verander vooral....NIETS

Wat moet ik hier mee :weetikniet:

Och, dat maakt iedereen maar voor zichzelf uit. Je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik.
Rich de Nederbelg.

innka3

Citaat van: gosternokke op zondag 21 juli 2013, 15:04:11

 Het ligt iets genuanceerder, je schrijft NIET dat belgen simpel zijn, maar wel voor het leedvermaak hier op het forum te komen toch ?
 
ja en,leedvermaak is het mooiste vermaak wat er is.en dat leest ik graag overal en altijd.
jesus waar gaat dit nog over  :weetikniet: :negatief:   :confused2:  :ikkeniebegrijp:

huisman45

Citaat van: innka3 op maandag 22 juli 2013, 11:53:23
Citaat van: gosternokke op zondag 21 juli 2013, 15:04:11

  Het ligt iets genuanceerder, je schrijft NIET dat belgen simpel zijn, maar wel voor het leedvermaak hier op het forum te komen toch ?

ja en,leedvermaak is het mooiste vermaak wat er is.en dat leest ik graag overal en altijd.
jesus waar gaat dit nog over  :weetikniet: :negatief:   :confused2:  :ikkeniebegrijp:

Gaat alleen over zeuren van een paar vooral Nederlandse ZUURPRUIMEN,die hier zeuren want thuis durven ze hun mond niet open te doen. :lachen: :lachen:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig