Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

dutch forum

Gestart door Pjottr, dinsdag 16 juli 2013, 13:35:00

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: Fail_over op donderdag 18 juli 2013, 20:09:19
Ik heb liever een  :nederlandsevlag: die onomwonden de waarheid vertelt dan een  :belgiesmiley: die steeds rond de pot draait, nooit een mening inneemt en altijd vaag blijft.


Dat ben ik met je eens  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

gosternokke

Citaat van: Bulldozer op dinsdag 16 juli 2013, 22:16:56
Citaat van: gosternokke op dinsdag 16 juli 2013, 19:58:16
Zo is dat Jens  :thumb:    Lekker gesloten blijven dat forum  van bijdehante  betweterige HOLLANDERS , die niks liever doen dan elkaar de loef afsteken.

  Trouwens het was toch al op sterven na dood.

:negatief:

Ik ben een HOLLANDER en ik zit ook op dat forum... Vind dus die opmerking van jou niet erg leuk. En die opmerking van Herbie over teveel onbeschoften kan hij ook wel achterwege laten want zo te zien heb je die hier ook.

:daag:


  O, U ben ook HOLLANDER !   Nou dan zit je toch  goed op het dutch-Ph forum   :thumb:         Eeerlijk gezegd kijk ik  ook wel eens of er nog wat interessants is daar te lezen.

 Trouwens was U niet degene die op het Dutch-Ph forum  zei dat je alleen maar op het belgische forum kwam om te lachen om die simpele belgen ?   Puur voor leedvermaak dus  ?      


   

gosternokke

Citaat van: Fail_over op donderdag 18 juli 2013, 20:09:19
Ik heb liever een  :nederlandsevlag: die onomwonden de waarheid vertelt dan een  :belgiesmiley: die steeds rond de pot draait, nooit een mening inneemt en altijd vaag blijft.

Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren maar mijn bevindingen in de praktijk in  :belgiesmiley: is toch dat er veel  :belgiesmiley: zijn die de directheid van de  :nederlandsevlag: niet waarderen.




  Klopt F-O. Veel belgen zijn daar absoluut niet van  gediend,  op recht voor zijn raap te zeggen waar het op staat.     Wat dat betreft  zijn belgen wel  wat zelfde als filippijnsen, die draaien ook graag om de hete brei heen.  En als ze dan wat direkter zijn, word het toch wat omfloerst gebracht.

  Ben zelf zeker ook niet gecharmeerd van mensen die recht voor zijn raap zijn.  Tis respectloos en onbeschoft.   En het geeft de ander gezichtsverlies.


   Maar Hollanders zijn dat zo gewend recht voor zijn raap, hebben ze vaak niet in de gaten hoe anderen zich daar door gekwetst voelen denk ik.

Rich

Citaat van: gosternokke op donderdag 18 juli 2013, 22:37:29
Citaat van: Fail_over op donderdag 18 juli 2013, 20:09:19
Ik heb liever een  :nederlandsevlag: die onomwonden de waarheid vertelt dan een  :belgiesmiley: die steeds rond de pot draait, nooit een mening inneemt en altijd vaag blijft.

Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren maar mijn bevindingen in de praktijk in  :belgiesmiley: is toch dat er veel  :belgiesmiley: zijn die de directheid van de  :nederlandsevlag: niet waarderen.



Ben zelf zeker ook niet gecharmeerd van mensen die recht voor zijn raap zijn.  Tis respectloos en onbeschoft.   En het geeft de ander gezichtsverlies.
Maar Hollanders zijn dat zo gewend recht voor zijn raap, hebben ze vaak niet in de gaten hoe anderen zich daar door gekwetst voelen denk ik.


Och, je kan recht voor de raap zijn op een normale en beleefde manier, en dan is daar niets mis mee.

Ik stond eens op een receptie op een beurs en plots kwam er een hollander naar onze tafel en graaide zonder blikken of blozen het schaaltje nootjes mee. Alleen al om dat soort schofterig gedrag zou ik nog niet voor niets in  :nederlandsevlag: meer willen wonen.   :benweg:

Rich de Nederbelg.

Digos

Dat gekibbel tussen  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: is al een oud zeer, en zal nooit niet veranderen.

Mentaliteit is nu eenmaal verschillend, en ik wil de  :nederlandsevlag: ook niet veranderen, juist zoals je in de  :smiley-philippines: woont of op vakantie bent daar kan je het ook niet veranderen.

Kwestie van aanpassen en respect voor elkaar, niet toch?

Wat het topic hier betreft slaagt Jens wel koppen met nagels (wel heel ongezouten)  :nazi:
maar ieder mag er anders over denken hoor.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Ifugao

Om alle leedvermaak weer even uit de wereld te helpen, kan ik u allen melden dat het Dutch-PH Forum weer on-line is.
Ik moet toegeven dat er inderdaad wat onbeschofte analfabeten op dat forum zaten, maar sinds deze verkast zijn naar hier is het daar een stuk beter geworden.

Emigrant

Citaat van: Ifugao op vrijdag 19 juli 2013, 02:09:44
Om alle leedvermaak weer even uit de wereld te helpen, kan ik u allen melden dat het Dutch-PH Forum weer on-line is.
Ik moet toegeven dat er inderdaad wat onbeschofte analfabeten op dat forum zaten, maar sinds deze verkast zijn naar hier is het daar een stuk beter geworden.

Gelijk heb je, snap eerlijk gezegd alle drukte niet, 90% van de aktieve leden van het andere forum zitten nu gewoon hier, daar tussen zitten Amsterdammers, Hagenezen, Rotterdamers etc....,die een zeer positieve bijdrage leveren op dit forum, als jullie daar van af willen open je toch een poll met het onderwerp: etnische zuivering, alles boven de grote rivieren een permanente ban.....

Bulldozer

Citaat van: gosternokke op donderdag 18 juli 2013, 22:27:24
 Trouwens was U niet degene die op het Dutch-Ph forum  zei dat je alleen maar op het belgische forum kwam om te lachen om die simpele belgen ?   Puur voor leedvermaak dus  ?      
Ik kan het me niet voorstellen en herrinneren dat ik ooit zoiets geschreven zou hebben. Heb je misschien een link naar dat bericht of anders de forum naam van diegene die dat geschreven heeft?

Amice

Citaat van: Digos op donderdag 18 juli 2013, 23:43:26
Dat gekibbel tussen  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: is al een oud zeer, en zal nooit niet veranderen.

Mentaliteit is nu eenmaal verschillend, en ik wil de  :nederlandsevlag: ook niet veranderen, juist zoals je in de  :smiley-philippines: woont of op vakantie bent daar kan je het ook niet veranderen.

Kwestie van aanpassen en respect voor elkaar, niet toch?

Wat het topic hier betreft slaagt Jens wel koppen met nagels (wel heel ongezouten)  :nazi:
maar ieder mag er anders over denken hoor.

O0

Dat mag dan ongezouten zijn maar het "andere" forum is destijds wel ontstaan door het gedrag van wijlen anton en....toen zeiden diezelfde leden precies over anton wat jens nu placht te zeggen over de admin daar.
Dat is dan een mening en als ze die zelf destijds plachte te opperen, is het niet meer dan billijk om het nu maar aan te horen van een ander, ieder zijn mening dan toch.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

innka3

Citaat van: Emigrant op vrijdag 19 juli 2013, 05:19:05


90% van de aktieve leden van het andere forum zitten nu gewoon hier, daar tussen zitten Amsterdammers, Hagenezen, Rotterdamers
:denk: ja en daar worden de andere  :nederlandsevlag: op afgerekend  :lachen:  :lachen:  :lachen: