Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wat kost een begrafenis

Gestart door klootzakken (voorheen Jens), maandag 29 juli 2013, 17:18:19

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Inderdaad! Niet ver vandaan hier ook zo een begraafplaats...

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: pierrevanwies op dinsdag 30 juli 2013, 15:40:35
toch weer mooi in    :nederlandsevlag:  vergeleken met   :smiley-philippines:   

Lenn, dit is wat bedoelde.....

  .
wat een toep daar , als ze mij daar dumpten zou ik nog harder wegrennen als die jongen in het Orange. :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Luke op dinsdag 30 juli 2013, 15:31:25
Citaat van: pierrevanwies op dinsdag 30 juli 2013, 15:17:42
Citaat van: Lenn op dinsdag 30 juli 2013, 11:36:03
Ik dacht dat het verboden was om je fam. in de achtertuin te begrafen.

  Lenn in feite bedoelde ik niet ergens in iemand zijn achtertuin maar die hoge muren die je veelal op een kerkhof ziet langs de zij of achterkant,, die zijn bijna 2meter of zo dik en hol,verdeeld in aparte compartimenten met hollowblocks waarin net een coffin ingaat..... en als die zouden volzet zijn dan wordt er gewoonweg een verdiep bij opgemetst.





http://www.uitvaart.nl/wandgraven-attractie-op-open-dag


Wandgraven is in Nederland ook mogelijk.....

ik kom zelf uit Enschede maar dit is totaal nieuw voor mij ,voordien nog nooit van gehoord .
zelf heb ik mij bij het aller nieuwste kerkhof laten inschrijven , kost een paar cent maar dan mag je ook in het weekend naar huis.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: jens op maandag 29 juli 2013, 17:18:19
wat kost een eenvoudige begrafenis in manilla?.  voor filippijnse begrippen .
ik vraag dit omdat een nichtje van mijn asawa [31jaar] is gaan hemelen . het meisje in spe had vallende ziekte .
ik heb het kind persoonlijk geloof ik niet gekend , maar toch. het was de oudste dochter van mijn vrouw haar broer. en omdat de beste man nu eens niet kwam bedelen ,heb ik besloten om toch maar een paar centjes bij de begrafenis te doen . ik hoop dat ze dit waarderen.

maar ik vertik het om de hele wups te betalen . van daar de vraag hier.

allemaal bedankt voor de post.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Herbie

Bohol, Panglao 2004









Acht jaar later volledig op gekuist of toch bijna :thumb:








Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronny55

Wij hebben hier een "4 pesoons" begraafplaats gekocht op "Evergreen" in Bulua daar is ook een crematorium aan verbonden ...Kom ik hier te sterven dan wordt ik God of hel fire dan stoken ze mij maar op. Mijn Asawa vind het maar niks , zegt wel dat ze mijn wil zal respecteren....Anyway , als mijn kaars uit is maakt het ook niks uit.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

ik heb vandaag bericht ontvangen uit Manila . de begrafenis koste 23000 peso .ik neem aan dat dat ongeveer het goedkoopste is daar .

heb er 150 euro bij gedaan , das toch meer dan 30% . nu maar hopen dat ze het niet direct  :fles: :cheers: :feestmutstoetertje:.

bedankt allemaal voor uw post.

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Ronny55 op woensdag 31 juli 2013, 06:45:17
Wij hebben hier een "4 pesoons" begraafplaats gekocht op "Evergreen" in Bulua daar is ook een crematorium aan verbonden ...Kom ik hier te sterven dan wordt ik God of hel fire dan stoken ze mij maar op. Mijn Asawa vind het maar niks , zegt wel dat ze mijn wil zal respecteren....Anyway , als mijn kaars uit is maakt het ook niks uit.
de crematie oven werk die daar op diesel ? of moet je een baal stro mee nemen?  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

innka3

Citaat van: jens op woensdag 31 juli 2013, 17:19:41

de crematie oven werk die daar op diesel ? of moet je een baal stro mee nemen?  :lachen:
[/quote]
had je beter wat van schuttinghout kunnen opsturen  :happy2:


boldy

Citaat van: jens op woensdag 31 juli 2013, 17:11:13
ik heb vandaag bericht ontvangen uit Manila . de begrafenis koste 23000 peso .ik neem aan dat dat ongeveer het goedkoopste is daar .

heb er 150 euro bij gedaan , das toch meer dan 30% . nu maar hopen dat ze het niet direct  :fles: :cheers: :feestmutstoetertje:.

bedankt allemaal voor uw post.

jens......

je bent een goeie vent jens  :thumb: niet iedereen zou dat doen (tis natuurlijk ook geen verplichting)
het leven is net een lul keihard en veel te kort