Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wat kost een begrafenis

Gestart door klootzakken (voorheen Jens), maandag 29 juli 2013, 17:18:19

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: boldy op woensdag 31 juli 2013, 17:57:43
Citaat van: jens op woensdag 31 juli 2013, 17:11:13
ik heb vandaag bericht ontvangen uit Manila . de begrafenis koste 23000 peso .ik neem aan dat dat ongeveer het goedkoopste is daar .

heb er 150 euro bij gedaan , das toch meer dan 30% . nu maar hopen dat ze het niet direct  :fles: :cheers: :feestmutstoetertje:.

bedankt allemaal voor uw post.

jens......

je bent een goeie vent jens  :thumb: niet iedereen zou dat doen (tis natuurlijk ook geen verplichting)

Zal wel zijn goeie vent, had eens gestart met 50 dan waren ze ook al een nacht  :shots: :fles:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Als er maar niemand zich dood zuipt, anders kan je weer schokken  :crazy:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronny55

Citaat van: jens op woensdag 31 juli 2013, 17:11:13
ik heb vandaag bericht ontvangen uit Manila . de begrafenis koste 23000 peso .ik neem aan dat dat ongeveer het goedkoopste is daar .

heb er 150 euro bij gedaan , das toch meer dan 30% . nu maar hopen dat ze het niet direct  :fles: :cheers: :feestmutstoetertje:.

bedankt allemaal voor uw post.

jens......
Ja dat valt mee ,en jij legt 150 euro er bij ...wauw jij hebt je vrijgeverige pantoffels aan zeker.... :lachen: :lachen:

neen eerlijk , is toch wat krenterig van die "rijke" witneus, je had gerust die 23000 PHP en 150 euro extra kunnen geven dan hadden ze pas kunnen  :fles: :feestmutstoetertje: :drunk:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: innka3 op woensdag 31 juli 2013, 17:46:35
Citaat van: jens op woensdag 31 juli 2013, 17:19:41

de crematie oven werk die daar op diesel ? of moet je een baal stro mee nemen?  :lachen:
had je beter wat van schuttinghout kunnen opsturen  :happy2:


[/quote]hee, hoe kom jij aan die foto vriend. dit kippen hok met grage heb ik indd gemaakt . zeker bij ons van de site gehaald?
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Ronny55 op donderdag  1 augustus 2013, 09:51:13
Citaat van: jens op woensdag 31 juli 2013, 17:11:13
ik heb vandaag bericht ontvangen uit Manila . de begrafenis koste 23000 peso .ik neem aan dat dat ongeveer het goedkoopste is daar .

heb er 150 euro bij gedaan , das toch meer dan 30% . nu maar hopen dat ze het niet direct  :fles: :cheers: :feestmutstoetertje:.

bedankt allemaal voor uw post.

jens......
Ja dat valt mee ,en jij legt 150 euro er bij ...wauw jij hebt je vrijgeverige pantoffels aan zeker.... :lachen: :lachen:

neen eerlijk , is toch wat krenterig van die "rijke" witneus, je had gerust die 23000 PHP en 150 euro extra kunnen geven dan hadden ze pas kunnen  :fles: :feestmutstoetertje: :drunk:
haha ik ben eigenlijk een leugenaar , heb namelijk geen 150â,¬ gegeven maar 100â,¬ , hoorde net van mijn vrouw dat mijn schoonzusje die hier ook woont er ook 50 â,¬ heeft bijgedaan . dus voor mij maar een meier haha.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Ronny55

Citaat van: jens op donderdag  1 augustus 2013, 13:18:58
Citaat van: Ronny55 op donderdag  1 augustus 2013, 09:51:13
Citaat van: jens op woensdag 31 juli 2013, 17:11:13
ik heb vandaag bericht ontvangen uit Manila . de begrafenis koste 23000 peso .ik neem aan dat dat ongeveer het goedkoopste is daar .

heb er 150 euro bij gedaan , das toch meer dan 30% . nu maar hopen dat ze het niet direct  :fles: :cheers: :feestmutstoetertje:.

bedankt allemaal voor uw post.

jens......
Ja dat valt mee ,en jij legt 150 euro er bij ...wauw jij hebt je vrijgeverige pantoffels aan zeker.... :lachen: :lachen:

neen eerlijk , is toch wat krenterig van die "rijke" witneus, je had gerust die 23000 PHP en 150 euro extra kunnen geven dan hadden ze pas kunnen  :fles: :feestmutstoetertje: :drunk:
haha ik ben eigenlijk een leugenaar , heb namelijk geen 150â,¬ gegeven maar 100â,¬ , hoorde net van mijn vrouw dat mijn schoonzusje die hier ook woont er ook 50 â,¬ heeft bijgedaan . dus voor mij maar een meier haha.

Een meier ben wel  :belgiesmiley: maar dacht dat het maar 100 gulden is ??? das ook maar 50 euro ...  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.