Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Nieuwe kenteken platen

Gestart door LMBen, woensdag 31 juli 2013, 03:28:03

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zaterdag 22 februari 2014, 11:04:32
Als de nummerplaten door LTO even snel worden afgeleverd als de stickers die ze jaarlijks beschikbaar stellen 8 of 9 maanden nadat deze zijn betaald zal het wel 25 jaar duren.

Maar het zal wel hetzelfde verhaal worden als met de helmen, rookverbod, plastiek zakjes in de supermarkt, verbod op tricycles op de highway enz.. :floet:

Daar ben ik het helemaal mee eens........... :thumb: :hoedjeaf:

Nu zou Chief Ramos terugkomen....die was eerst naar Jagna Bohol  overgeplaatst omdat hij de helmenwet strict wou toepassen......(of misschien doodsbedreigingen gehad?.......... :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:)

Het is volgens mij gewoon een rotzooi in Manila waarom men geen stickers kan afgeven..... :jajaja: :jajaja:




josv

Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:45:53

Het is volgens mij gewoon een rotzooi in Manila waarom men geen stickers kan afgeven..... :jajaja: :jajaja:


:lachen: :lachen: Je bent een echte Nederlander Creek : je betaald er voor dus wil je het hebben ook  :haha:

Waarom je druk maken over een stikkertje van 5p ? (althans, dat kost ie hier). Stempeltje op je bonnetje zo van : sticker not available etc.etc. en  :thankyoufw5: en  :benweg:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

#42
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:45:53
Citaat van: Pinocchio op zaterdag 22 februari 2014, 11:04:32
Als de nummerplaten door LTO even snel worden afgeleverd als de stickers die ze jaarlijks beschikbaar stellen 8 of 9 maanden nadat deze zijn betaald zal het wel 25 jaar duren.

Maar het zal wel hetzelfde verhaal worden als met de helmen, rookverbod, plastiek zakjes in de supermarkt, verbod op tricycles op de highway enz.. :floet:

Daar ben ik het helemaal mee eens........... :thumb: :hoedjeaf:

Nu zou Chief Ramos terugkomen....die was eerst naar Jagna Bohol  overgeplaatst omdat hij de helmenwet strict wou toepassen......(of misschien doodsbedreigingen gehad?.......... :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:)

Het is volgens mij gewoon een rotzooi in Manila waarom men geen stickers kan afgeven..... :jajaja: :jajaja:





Deze man (Ramos) kreeg een jaar of twaalf geleden een handgranaat door zijn raam maar niemand was in die kamer op dat moment............. :lachen: :lachen:


bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag 22 februari 2014, 16:33:37
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 14:45:53

Het is volgens mij gewoon een rotzooi in Manila waarom men geen stickers kan afgeven..... :jajaja: :jajaja:


:lachen: :lachen: Je bent een echte Nederlander Creek : je betaald er voor dus wil je het hebben ook  :haha:

Waarom je druk maken over een stikkertje van 5p ? (althans, dat kost ie hier). Stempeltje op je bonnetje zo van : sticker not available etc.etc. en  :thankyoufw5: en  :benweg:

Ja, in principe heeft u natuurlijk gelijk....maar als je hier door zo'n Klootviool op een highway checkpoint wordt gestopt en ze mogen je gezicht niet dan gaan ze altijd moeilijk doen...zoals in het verleden in Sibulan...ik zag ze al grinniken aan de andere kant van de weg:

"Joe...good afternoon....your drivers license and registration please.....aha...no helmet sir?...that's 50 pesos fine sir....ahhhh...camouflage bike? Not allowed Joe...allowed for da military only...haha..."

Da Klootzak: "What the f...ck are you talking about massai?...What does it read on the LTO O.R.???, does it not say CAMOUFLAGE?"

"Officer"
"Ehhh....ok yes...but still a 50 peso ticket for the helm.....and what's that?...... a 2010 sticker? It's 2011 now"

Klootzak: "NO STICKERS AVAILABLE @ the LTO"

Dan gaan ze wel verder naar iets anders zoeken............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Hier geven ze geen stempel "NO STICKERS"

Als wij te laat zijn met de jaarlijkse vernieuwing van de registration dan krijgen we wel een boete....maar je betaalt wel 4000+pesos voor de registration om later pas te horen dat de feitelijke O.R. niet mag worden afgegeven omdat er geen stickers uit Manila zijn aangekomen............. :negatief: :negatief: :negatief:






josv

Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 16:56:17

Hier geven ze geen stempel "NO STICKERS"


Ja, dan houd het op, hier dus wel. Maar wel je helm dragen want daarvoor werd je aangehouden  :haha: :haha: ;)
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag 22 februari 2014, 17:06:32
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 februari 2014, 16:56:17

Hier geven ze geen stempel "NO STICKERS"


Ja, dan houd het op, hier dus wel. Maar wel je helm dragen want daarvoor werd je aangehouden  :haha: :haha: ;)


Ja want een keer werd deze "Abu Sayaff" helm afgewezen................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: