Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visa moeilijk of niet

Gestart door eduard, donderdag 8 augustus 2013, 12:55:07

Vorige topic - Volgende topic

Amice


" there are more snakes in manila then in the province" is een filippijns gezegde.
Dienangaande wordt iedere meid, mooi,jong of oud en lelijk zo snel mogelijk ontdaan van haar maagdelijkheid door de loverboys hier en die kunnen zich daarbij ook nog eens op de filippijnse cultuur beroepen door te zeggen: "where is your patrioism? own people first".

Ik geloof niet in sprookjes en woon in Manila en daar zijn geen maagden.
Ze weten wel goed toneel te spelen en zich zogenaamd wederom te laten ontmaagden,zeker als er veel voor betaaald wordt of mister jackpot komt langs.
Het is daarbij ook nog moeilijk om ze niet te geloven want de smoezen trommel hebben ze voor ieder doel altijd bij zich.
You said you're a virgin...why is there no blood on the sheet?
Answer: oh maybe because i bicycle so much when i was young, why don.t you believe me?   :haha:

Men mag niet generaliseren en uitzonderingen bevestigen meestal de regel maar... hoe komt het dan toch dat er hier zoveel uitzonderingen zijn.  :ikkeniebegrijp:

Maar wie weet heb je de speld in de hooiberg gevonden.   :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boldy

Citaat van: Amice op vrijdag  9 augustus 2013, 09:01:34


You said you're a virgin...why is there no blood on the sheet?
Answer: oh maybe because i bicycle so much when i was young, why don.t you believe me?   :haha:



bij veel maagden zie je ook helemaal geen bloed als je zo ontmaagd . dus als je bloed denkt te horen zien als je iemand ontmaagd als volwassenen dan mag je jezelf eerst beter verdiepen in seks  :jajaja:

De ontmaagding


Bij de eerste keer seks kan er wat bloed vrij komen. Dit is maar bij 20% van de vrouwen het geval. Er is dus geen reden om je hierom zorgen te maken, mocht dit niet het geval zijn. Wat anderen ook zeggen, jij weet als geen ander of je wel/geen seks hebt gehad met iemand.
Het maagdenvlies

Het maagdenvlies is een randje weefsel rondom de ingang van de vagina. Er is dus geen sprake van een daadwerkelijk vlies dat "doorgeprikt" moet worden.
Het maagdenvlies kan heel stug zijn en zelfs nog na een bevalling aanwezig zijn. Maar kan ook heel teer zijn en al "breken" bij het paard rijden of helemaal niet aanwezig zijn.

Dit "breken van het maagdenvlies" staat in principe los van de maagdelijkheid. Toch wordt binnen veel culturen en religies dit vlies als bevestiging gezien van de maagdelijkheid. Dit heeft tot gevolg dat veel meisjes zich heel erg druk maken om het verliezen van hun maagdelijkheid, ondanks het feit dat ze geen seksuele gemeenschap hebben gehad. Dit is niet nodig! Ook een arts kan niet zien of een meisje nog maagd is ja/nee. Wel geven enkele artsen op verzoek van het meisje of de familie een verklaring van maagdelijkheid.

Kunnen jongens voelen of een meisje maagd is?

Een jongen die zegt te kunnen voelen of een meisje maagd is, weet niet waar die het over heeft. Jongens geven aan dat meisjes strakker aanvoelen als zij maagd is, maar dit kan ook komen doordat het meisje  zo gebouwd is of doordat haar spieren meer zijn aangespannen. Een jongen kan wel de spieren van het meisje voelen als ze bang is of gespannen. Ook kan een jongen deze "strakheid" voelen als het meisje moet lachen.

ps ik doel niet specifiek op jou amice  maar gewoon in het algemeen .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

josv

Nou Eduard, van harte welkom dan maar op dit forum. Zo zie je maar : stel je een vraag over 'n visum krijg je meteen een seminar over ontmaagding. Only fun in the  :smiley-philippines:  :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

boldy

ja sorry   je hebt helemaal gelijk josv  . ik vond het zelf niet goed om helemaal van een topic af te wijken en nu doe ik hetzelf  :negatief: . sorry voor  :offtopic:

en trouwens nog welkom op dit forum .

ps ik hoor het wel of ik me post moet verwijderen . daar heb ik geen enkel probleem mee .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Citaat van: josv op vrijdag  9 augustus 2013, 09:42:07
Nou Eduard, van harte welkom dan maar op dit forum. Zo zie je maar : stel je een vraag over 'n visum krijg je meteen een seminar over ontmaagding. Only fun in the  :smiley-philippines:  :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn:

Dat krijg je er hier allemaal gratis bij  :lachen:

@boldy

In moslim kringen maken ze anders een heleboel heibel als ze het niet kunnen tonen( dat bloed op het laken dan)

Maar goed mijn relaas was enkel bedoeld om eduard tot bedenken aan te zetten.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

eduard

Citaat van: Amice op vrijdag  9 augustus 2013, 12:21:17
Citaat van: josv op vrijdag  9 augustus 2013, 09:42:07
Nou Eduard, van harte welkom dan maar op dit forum. Zo zie je maar : stel je een vraag over 'n visum krijg je meteen een seminar over ontmaagding. Only fun in the  :smiley-philippines:  :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn:

Dat krijg je er hier allemaal gratis bij  :lachen:

@boldy

In moslim kringen maken ze anders een heleboel heibel als ze het niet kunnen tonen( dat bloed op het laken dan)

Maar goed mijn relaas was enkel bedoeld om eduard tot bedenken aan te zetten.

Zo leer je nog eens wat!haha
Maar maagd of geen maagd maakt me niet zoveel uit,ben ik zelf ook niet meer!
Zou erger zijn als je er achter zou komen dat het een ladyboy is.....geef mij dan maar iemand die geen maagd meer is!

LMBen

Maagd of niet, al die kleine gaatjes hier bloeden een beetje als ik mijn 7inch toverstaf gebruik  :jajaja:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Ronny55

Beste Eduard, das nen hele boterham dat je hier voorgeschoteld krijgt, Maar ja je tracht ook al te lopen voor je goed kunt gaan.

Kom eerst eens rustig op bezoek , leer de dame eerst kennen en begin dan langzaam aan de toekomst te denken.......gewoon rustig stap voor stap.

Wat dat heel visum gedoe betreft daar kan niemand je op antwoorden ....das een hoop gissen en praat voor de vaak. Dat kan nl alle kanten uit , heb hier ook al iemand meegenomen, nichtje van de vrouw, geen kinderen, geen ouders meer, wel werk maar niet echt hoogstaand, 32 jaar, ....6 weken en visum in kannen en kruiken(toeristen)...waar ligt dat aan   :weetikniet:

Laat hier uwe kop niet gek maken.  :denk: Zorgvuldig toezien dat de papieren van de eerste keer goed in orde zijn. Dan beetje geluk hebben  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Quezonboy

Citaat van: eduard op vrijdag  9 augustus 2013, 07:31:22
Citaat van: Quezonboy op donderdag  8 augustus 2013, 22:31:20
27 jaar oud al en geen kinderen :denk:, heb je al gevraagd waarom niet.
2
Ze woont ook in quezon city!
Heb ik gevraagd,ze zegt kieskeurig te zijn maar ook denk ik dat het geloof een grote rol speelt,zou me niet verbazen dat ze nog maagd is.
We kennen elkaar al een tijdje en ik heb ook aangegeven dat ik alleen voor haar kom en geen pinautomaat ben voor de hele familie..inmiddels ben ik wel op de hoogte van de cultuur..zoveel mogelijk dan.
Verder heeft ze me nooit om geld gevraagd
Hmm mijn vriendin woont in Saint Ignatius dat is gescheiden van de rest van Quezon City door muren, prikkeldraad en bewakers, het is dus iets anders dan de rest van Quezon City. Heb je al gevraagd in welke buurt ze woont?
Wat de rest betreft dat komt nog wel.

Budgie

@ Eduard Welkom op het forum en wat betreft visa Een bezoek visa is vaak een probleem wegens vestigingsgevaar
Maar een MVV is gezien wat je vermeld geen enkel probleem.
Het enige wat ik beslist zou doen is er een aanvragen voor samenwonend en zeker niet als gehuwd.
Reden als je daar trouwt is het bijna altijd in gemeenschap van goederen en kost een scheiding later veel centen, terwijl je hier op voorwaarden kan trouwen zodat je niet uitgekleed word na een paar jaar.

En als je hier iets lees over visa hou er rekening mee dat het in België ongehuwd veel moeilijker is dan hier in Nederland wat betreft de regels Alleen in Nederland is het hier wel zo dat de IND alleen beslist en niet de ambassade
Ook een groot verschil is dat in Nederland ze gewoon de regels die op de website van hun staan volgen en ze bijvoorbeeld niet kijken naar schijnhuwelijk of zoiets want dat is niet te controleren. Daarom kijken ze niet naar leeftijdsverschil maar wel heel krap naar de financiën.Het is voor hun namelijk meer van belang dat ze jouw later de rekening kunnen laten betalen als ze terug moet omdat ze niet langer bij je verblijft.
Getting older beats the alternative -dying young