Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visum voor gezinshereniging voor de kinderen

Gestart door bruno13, maandag 23 september 2013, 14:33:14

Vorige topic - Volgende topic

Amice

CitaatVolgens de  smiley-philippines wet wordt de voogdij dan toegewezen aan de moeder, maar die regelgeving volgens ze in  EU-vlag niet.
ALS hij het kind(eren) erkent heeft, en dat betekend dat er enige vorm van herkenning op het geboorte certificaat van de kids moet staan, dan moet hij tekenen op de ambassade voor het vertrek van ZIJN kinderen naar het buitenland. OF een rechter moet een petitie tekenen dat dit mogelijk is als de vader helemaal niet meer te achterhal;en is.

Ik neem aan dat dit weer een van de vele belgische ambassade eisen is?
Want bij de nederlandse ambassade kan/kon men volstaan met een affidavit of consent van de vader, welke bij een notary public is gepasseerd.
Enkel een copie van een geldig legitimatiebewijs ,was er verder nog mee te leveren.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Fail_over

Citaat van: Amice op zondag  6 oktober 2013, 08:24:22
CitaatIk neem aan dat dit weer een van de vele belgische ambassade eisen is?

yep.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Ronny55

Citaat van: bruno13 op zaterdag  5 oktober 2013, 22:44:56
jongens toch,je snapt het niet he  :ikkeniebegrijp:
Dat kan ik goed begrijpen ...door het bos zie je de bomen niet meer ....doe het gewoon stap voor stap, informeer op de ambassade of in uw gemeente bij vreemdelingen zaken ..... wat de vader betreft , werden er idd negatieve senario's gegeven ...ook door mij ...maar het hoeft niet zo te zijn mss werkt de vader positief mee  :weetikniet:

Dus laat je niet gek maken door onze goed bedoelde opmerkingen ....Hoop gewoon voor het beste .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

mike-bel

#23
Eén van volgende documenten zijn vereist door DVZ in brussel:

gelegaliseerd toestemming van de biologische vader, zoals Amice zegt :affidavit of consent van de vader, welke door een notary public kan worden opgesteld

of vonnis van de rechtbank
of overlijdensakte van de bio-vader
of attest van onvindbaarheid

als de vader geen toestemming geeft en weigert te tekenen, zal een minderjarige kind geen aanspraak kunnen maken op visa voor gezinsherreniging

en "het been stijf houden"  en gerechtelijke procedures starten in de Filippijnen is een weg van lange adem, zonder verzekerd resultaat ?


[admin]De eerste twee letters veroorzaakten een onzichtbaarheid van het volledige bericht. Gecorrigeerd nu.[/admin]

Fail_over

Het simpelste:

Ga gewoon naar de  :belgiesmiley: ambassade in Manila, of maak een afspraak bij DVZ in Brussel. Zij zijn degene die de regels opstellen, en zij zijn degene die het het beste weten. Je kunt nog zoveel op het internet blijven Googlen of forums afstruinen, maar dat helpt je geen zier.

:weetikniet: Een simpel advies van mij die er ook 3 hier heeft gekregen.

En dan nog kan je voor verrassingen komen te staan.  :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bruno13

morgen vertrek ik naar  :smiley-philippines:
18 december hebben we een afspraak in de ambassade  :applaus:
word vervolgd

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Ronny55

Citaat van: bruno13 op dinsdag 10 december 2013, 20:29:27
morgen vertrek ik naar  :smiley-philippines:
18 december hebben we een afspraak in de ambassade  :applaus:
word vervolgd
Succes Bruno , we duimen voor je dat alles goed gaat. Blijf vooral kalm en laat je niet gek maken ,,,,er met de grove borstel doorgaan heeft op de  :smiley-philippines: nog nooit iets opgebracht. Bewandel voor de moment ook een pad waar in de verste verte geen logische uitleg voor is...De droge  :eu: aanpak was falikant, nu doen we het de  :smiley-philippines: way, met hier en daar(ook tegen mijn principe) wat "olie" op de "wrijfpunten" , beetje bij beetje gaat het nu de goede kant op.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bruno13

gistereen naar de ambasssade geweest
7 am vertrokken in angeles,afspraak was om 10.10 am
toegekomen om 10.10am juist op tijd traffic
de kids waren er bij maar blijkbaar was dat niet nodig ?afspraak khanlee om 10.10 am,lala en ryan om 10.20,maar michelle heeft alleen de papieren moeten afgeven een paar vragen beantwoord en dat was het
wel moet ik nog een document opsturen van samenstelling van gezin dat ze normaal al hebben en de geboorte akte van de 2 oudste dat ze normaal ook al hebben ,maar ja dat doen we dan maar
dat was het,dossiernr gekregen en nu wachten maar,ze vroegen geen papier van de daddy daar de kinderen de naam dragen van michelle
tot de volgende