Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visum voor gezinshereniging voor de kinderen

Gestart door bruno13, maandag 23 september 2013, 14:33:14

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

Hi
Mijn asawa heeft 3 kinderen op haar naam,ze is nooit getrouwd geweest met de natuurlijke papa en hij heeft er nooit voor opgebracht,hij was ribbedebie toen ze van het jongste kind in verwachting was
Volgend jaar 2014 gaan we voor een visum voor gezinshereniging voor de kinderen iemand ervaring?
Mijn asawa is inmiddels al in belgie van november 2012  en we hebben besloten om de kinderen naar hier te halen,het is fijn om hen elke dag op skype te zien maar dat is toch nog iets anders dan er echt bij te zijn

grtjs bruno

Ronny55

Citaat van: bruno13 op maandag 23 september 2013, 14:33:14
Hi
Mijn asawa heeft 3 kinderen op haar naam,ze is nooit getrouwd geweest met de natuurlijke papa en hij heeft er nooit voor opgebracht,hij was ribbedebie toen ze van het jongste kind in verwachting was
Volgend jaar 2014 gaan we voor een visum voor gezinshereniging voor de kinderen iemand ervaring?
Mijn asawa is inmiddels al in belgie van november 2012  en we hebben besloten om de kinderen naar hier te halen,het is fijn om hen elke dag op skype te zien maar dat is toch nog iets anders dan er echt bij te zijn

grtjs bruno

Weet enkel dat de vader zijn toestemming moet geven ...Of hij ervoor betaald heeft of niet speelt gene rol.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

gosternokke

Citaat van: bruno13 op maandag 23 september 2013, 14:33:14
Hi
Mijn asawa heeft 3 kinderen op haar naam,ze is nooit getrouwd geweest met de natuurlijke papa en hij heeft er nooit voor opgebracht,hij was ribbedebie toen ze van het jongste kind in verwachting was
Volgend jaar 2014 gaan we voor een visum voor gezinshereniging voor de kinderen iemand ervaring?
Mijn asawa is inmiddels al in belgie van november 2012  en we hebben besloten om de kinderen naar hier te halen,het is fijn om hen elke dag op skype te zien maar dat is toch nog iets anders dan er echt bij te zijn

grtjs bruno


  Ik zou   forumlid  Fail-over  contacteren Bruno, die heeft toch ook  3 koters  van zen vrouw naar  :belgiesmiley:   gehaald , vorig jaar .    Dus ik neem aan dat ie wel alle ins en outs weet.

Quezonboy

Citaat van: Ronny55 op maandag 23 september 2013, 16:12:44
Citaat van: bruno13 op maandag 23 september 2013, 14:33:14
Hi
Mijn asawa heeft 3 kinderen op haar naam,ze is nooit getrouwd geweest met de natuurlijke papa en hij heeft er nooit voor opgebracht,hij was ribbedebie toen ze van het jongste kind in verwachting was
Volgend jaar 2014 gaan we voor een visum voor gezinshereniging voor de kinderen iemand ervaring?
Mijn asawa is inmiddels al in belgie van november 2012  en we hebben besloten om de kinderen naar hier te halen,het is fijn om hen elke dag op skype te zien maar dat is toch nog iets anders dan er echt bij te zijn

grtjs bruno

Weet enkel dat de vader zijn toestemming moet geven ...Of hij ervoor betaald heeft of niet speelt gene rol.
Een kennis kwam er na dezelfde zorgen erachter dat de biologische vader was overleden, zoek eens na of die nog leeft?
Zo niet dan bent je afhankelijk van de biologische vader dus denk eerst goed na.

Rich

Citaat van: Quezonboy op maandag 23 september 2013, 21:03:28
Citaat van: Ronny55 op maandag 23 september 2013, 16:12:44
Citaat van: bruno13 op maandag 23 september 2013, 14:33:14
Hi
Mijn asawa heeft 3 kinderen op haar naam,ze is nooit getrouwd geweest met de natuurlijke papa en hij heeft er nooit voor opgebracht,hij was ribbedebie toen ze van het jongste kind in verwachting was
Volgend jaar 2014 gaan we voor een visum voor gezinshereniging voor de kinderen iemand ervaring?
Mijn asawa is inmiddels al in belgie van november 2012  en we hebben besloten om de kinderen naar hier te halen,het is fijn om hen elke dag op skype te zien maar dat is toch nog iets anders dan er echt bij te zijn

grtjs bruno

Weet enkel dat de vader zijn toestemming moet geven ...Of hij ervoor betaald heeft of niet speelt gene rol.
Een kennis kwam er na dezelfde zorgen erachter dat de biologische vader was overleden, zoek eens na of die nog leeft?
Zo niet dan bent je afhankelijk van de biologische vader dus denk eerst goed na.

Ook als de vader nog leeft, maar jaren niet heeft omgekeken naar zijn kinderen, zou er een mogelijkheid zijn om een visum voor de kinderen aan te vragen zonder dat de toestemming van de vader nodig is.

Wij zijn  zelf nog aan het uitzoeken of dat werkelijk zo is en dat zou de overkomst van de kinderen natuurlijk enorm vergemakkelijken. Als ik meer weet laat ik hier iets weten.
Rich de Nederbelg.

Ronny55

 Een kennis van mijn asawa, woont in leuven, gescheiden van haar  :belgiesmiley: man, heeft 2 jaar geleden haar zoontje(10 jaar), grootgebracht door haar ouders, laten overkomen.
De vader op de gebooteakte in 10 jaar nooit naar het kind omgekeken, maar moest zijn fiat geven ....Hij vroeg daarvoor 100.000 php, (mooie vader  :floet:) , met wat onderhandelen heeft ze de toestemming voor 50.000 php kunnen "kopen"....Of ze een DNA test heeft moeten laten doen als bewijs voor moederschap :weetikniet: maar kan ik wel eens vragen, maar dacht van niet. Zal zoals met alles zijn, hangt van geval tot geval af en wie je dossier behandeld.  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Citaat van: Ronny55 op dinsdag 24 september 2013, 00:56:43
Een kennis van mijn asawa, woont in leuven, gescheiden van haar  :belgiesmiley: man, heeft 2 jaar geleden haar zoontje(10 jaar), grootgebracht door haar ouders, laten overkomen.
De vader op de gebooteakte in 10 jaar nooit naar het kind omgekeken, maar moest zijn fiat geven ....Hij vroeg daarvoor 100.000 php, (mooie vader  :floet:) , met wat onderhandelen heeft ze de toestemming voor 50.000 php kunnen "kopen"....Of ze een DNA test heeft moeten laten doen als bewijs voor moederschap :weetikniet: maar kan ik wel eens vragen, maar dacht van niet. Zal zoals met alles zijn, hangt van geval tot geval af en wie je dossier behandeld.  :weetikniet:


Idd, wat een schoft  :moord:
Rich de Nederbelg.

bruno13

mercikes,als ik echt meneer zijn handtekening nodig heb dan zal het zonder ene pesos zijn,hij heeft de kinderen laten zitten en jaren niks betaald of iets laten horen,weten niet of hij nog in leven is of waar hij woont maar dat is wel uit te zoeken

Rich

Citaat van: bruno13 op dinsdag 24 september 2013, 17:05:41
mercikes,als ik echt meneer zijn handtekening nodig heb dan zal het zonder ene pesos zijn,hij heeft de kinderen laten zitten en jaren niks betaald of iets laten horen,weten niet of hij nog in leven is of waar hij woont maar dat is wel uit te zoeken

Begrijpelijk dat je niet zou willen betalen, maar stel hij vraagt 60.000 Peso, dan zou ik toch mijn gezond verstand gebruiken en het betalen. Als dat de prijs is van het geluk van jullie en de kinderen dan zou ik niet twijfelen.

Maar voordat het zover is, eerst maar even uitzoeken of hij wel of niet moet tekenen voor akkoord.

Succes in ieder geval  :thumb:
Rich de Nederbelg.

bruno13

denk van niet dat we gaan betalen,dan betalen we nog liever een advocaat die meneerke op zijn verzuimde plichten wijst,maar inderdaad zo ver zijn we nog niet he