Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Golden mosque in Quiapo

Gestart door gosternokke, zaterdag 28 september 2013, 18:05:35

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Vraagje heeft iemand van het forum ooit de gouden moskee in Quiapo bezocht ?  En dan niet  voor een  gebed te doen ,maar puur als toerist ?   Of is deze moskee niet de moeite waard  van bezoek ?

Amice

Foto's ervan genoeg op internet hoor.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Zelfs als toerist ga ik daar niet binnen af branden die boel :denk: maar ziet er wel mooi uit :thumb: beter onderhouden dan hun kerken :jajaja:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

boldy

als ik die foto zie is er niks bijzonders aan .ik zou er zelf geen behoefte aan hebben om dat te bezoeken maar het kan mooi zijn .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

gosternokke

Citaat van: Herbie op zondag 29 september 2013, 07:47:56
Zelfs als toerist ga ik daar niet binnen af branden die boel :denk: maar ziet er wel mooi uit :thumb: beter onderhouden dan hun kerken :jajaja:


  Wat een onzin en vooroordelen weer,  als je in Parijs ben bezoekt bijna iedereen toch ook de Notre Dame kerk, ook al heb je nog zo hekel aan katholieken.  Niet dat ik deze moskee wil vergelijken met de Notre dame qua architectuur en historisch betekenis.

Beter onderhouden dan de meeste kerken ?   Nee valt me altijd op dat kerken zo goed er uitzien in  :smiley-philippines:  Afgezien dan van wat oude uit de Spaanse koloniale tijdperk.



Zeg nou zelf ziett er toch perfect onderhouden uit  :thumb:   En zo zijn er duizenden die prima onderhouden worden.

   Tuurlijk had ik de fotoos wel al gezien op internet, maar ik had gehoopt dat iemand er binnen was geweest.  Want fotoos zeggen niet altijd alles , kan in werkelijkheid heel mee of tegenvallen.

  Ziet er niet echt bijzonder uit nee, vroeger in de papieren reisgidsen van Lonelyplanet of Roughguides  werd de moskee nog wel eens vermeld , mar op internet kom ik hem niet meer tegen als iets voor toeristen

Amice

Citaatmar op internet kom ik hem niet meer tegen als iets voor toeristen

Misschien is het niet eens open voor het publiek en de moslims liever geen pottekijkers willen.  :denk:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Herbie

Als jij dat mooi onderhouden vind amaai mijn kl*ten. Dat is de eerste en de laatste kerk geweest, dat ik ben binnen gegaan in de :smiley-philippines: en dan nog op een plaats waar veel toeristen komen :jajaja: Panglao.

















Zelfs het kerkhof trekt op geen bal :confused2:









Zelfs de hond niet :negatief:

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

#8
Hier paar filmpjes, met mooie muziek :floet:

[yt=640,505]?v=Bl7FxyF-jmY[/yt]

[yt=640,505]?v=ivmjzxJ83Vo[/yt]
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Baliw-katok

Ieder zijn smaak natuurlijk, maar ik vind die oude kerkjes zaaaaaalig. Thanx Herbie voor de mooie fotoreeks.  Btw, die moskee in Quiapo zou ik ook nog eens willen bezoeken.