Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Gezocht Arthur

Gestart door Digos, maandag 11 januari 2010, 13:42:34

Vorige topic - Volgende topic

mister-sweet

heb je eventueel een link van friendster ?

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

mister-sweet

Mag ik jullie allemaal bedanken voor jullie hulp ivm het zoeken naar Arthur  :happy:

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

mister-sweet


mister-sweet

Dag iedereen,

De Arthur die ik uiteindelijk heb ontmoet is helaas niet de Arthur die ik zocht.Ik richt deze smeekbede aan jullie want jullie zijn mijn enige hoop.
Indien iemand Arthur kent vraag hem aub dat hij me contacteert op het nr. 0476506149.Ik moet hem absoluut spreken en het is zéér dringend!!
Arthur is een homosexueel van tussen de 30 en 40 jaar(het kan zijn dat hij iets ouder is),hij is samen met een man.Hij logeerde 3 nachten bij mij in Borgerhout.Hij vertelde me dat hij in een zijstraat van de Italielei woont,via een filipijnse stagaire op mijn werk wist ik dat hij in een hotel werkte in de buurt van de Grote Markt!De naam van het hotel kende ze niet,dus ik kwam geen stap dichter.Ik hoef deze jongen zijn gegevens niet,vraag hem alleen dat hij me eens belt.Arthur is klein en dik,lacht altijd en is héél lief.Als iemand hem kent zeg hem dat Amir hem zoekt.

Mag ik iedereen alvast op voorhand bedanken voor zijn hulp


Amir

Digos


Als het dan toch zo hoog nodig kriebelt (zéér dringend!!!) , kan je misschien zelf wel eens de moeite nemen om de hotels in de buurt van de grote markt af te lopen en te informeren aldaar naar die Arthur van je dromen, Google is een handig ding om aan de adressen van de hotels te komen rond de Grote markt in Antwerpen, zo zou ik het toch doen als het zéér dringend was.

Met enkel een naam "Arthur"......dat is wel wat weinig aan gegevens en kan je niet verwachten dat er veel info loskomt omdat het nogal gevoelig ligt wat betreft het homo gegeven.

Waar je misschien ook eens je licht kunt opsteken is the place to be nu, in Antwerpen "Red and Blue"

O0






LIVE ONCE - LIVE IT

klootzakken (voorheen Jens)

je bent toch niet zwanger AMIR?

als hier geen stront van komt?  dan weet ik het niet meer.

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

mister-sweet

Dan pleeg ik binnen de minuut abortus,wees daar maar zeker van  :happy:
Arthur is totaal mijn type niet.
Ik ga hier nog wat afwachten,misschien is er hier op dit forum iemand die hem kent en wil contacteren.
Als ik voor 1 maart geen teken van leven krijg,dan stap ikzelf naar de politie.Dan ben ik zeker van dat ze hem wel zullen opsporen en vinden.
Veel keus zal ik niet hebben!

Mag ik de mensen van dit forum hartelijk bedanken  :thumb:

Amir

stip66