Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Gezocht Arthur

Gestart door Digos, maandag 11 januari 2010, 13:42:34

Vorige topic - Volgende topic

mister-sweet

Het ergste vindt ik dat hier iemand Arthur kent en zelfs de moeite niet doet om hem te contacteren.Niet dat hij dat verplicht is maar als je een beetje gezond verstand hebt dan doe je dat toch wel.Ik zou het toch zo doen!! Ik heb nooit naar zijn gegevens gevraagd,ik vraag gewoon om gecontacteerd te worden door Arthur.Ik heb hier mijn gegevens achtergelaten op dit forum.Ik vindt het ook héél spijtig voor zijn echtgenoot,het zal voor die mens ook een schok zijn!! Ik ben ook van mening "voorkomen is beter dan genezen".Het forumlid mag me best ook contacteren,ik heb daar absoluut geen problemen mee,graag zelfs!

Nog een prettig weekend aan iedereen

Amir

stip66

#21
Citaat van: mister-sweet op zaterdag  6 februari 2010, 09:41:57
Het ergste vindt ik dat hier iemand Arthur kent en zelfs de moeite niet doet om hem te contacteren.Niet dat hij dat verplicht is maar als je een beetje gezond verstand hebt dan doe je dat toch wel.Ik zou het toch zo doen!! Ik heb nooit naar zijn gegevens gevraagd,ik vraag gewoon om gecontacteerd te worden door Arthur.Ik heb hier mijn gegevens achtergelaten op dit forum.Ik vindt het ook héél spijtig voor zijn echtgenoot,het zal voor die mens ook een schok zijn!! Ik ben ook van mening "voorkomen is beter dan genezen".Het forumlid mag me best ook contacteren,ik heb daar absoluut geen problemen mee,graag zelfs!

Nog een prettig weekend aan iedereen

Amir

Ows Amir, hier beschuldig je persoo(en) in je eerste zin..............
Ten tweede minacht je oprechte forumleden door uitspraken als " gebrek aan gezond verstand "
Drie. Als iemand hier hem ook maar zou kennen en hem gevraagd heeft om je te bellen, dan houdt de prestatie van ons lid hier op.
Vier. Wij hebben geen boodschap of hij getrouwd is of niet
Vijf. Dit is geen site voor eventuele misdrijven
Zes. Misschien zie ik het verkeerd, maar als ik iemand 3 dagen in huis (zou) neem(en), weet ik van de eerste seconde zijn volledige naam en gegevens
Zeven. Zoals mijn collega aangaf, als je die speenridder echt wil vinden zonder hem " pijn " te doen, in het Antwaaaaaaarpse Grrote Markt gedeelte zijn er 8 hotels, te lui om effe rond te lopen ?

( BTW, ikke ben slechts Taxi chauffeur, daarom weet ik dat er 8 hotels in de buurt zijn )

Rich

Amir, wat is je probleem nou eigenlijk?  :ikkeniebegrijp:
Rich de Nederbelg.

Mawibata



Ik denk dat hij eerst tracht iets in der minne te regelen met deze Arthur, alvorens naar de politie te stappen.
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

klootzakken (voorheen Jens)

ja amir laat eens horen wat je op je lever hebt, of waarom je zo nodig in kont takt moet komen met dit kleine ronde mannetje dat de naam arthur draagd.

dus wij mogen wel helpen zoeken , maar mogen niet weten wat er presies speeld.

zo als je zelf al aangeeft ben je niet geil op hem , maar wat blijft er dan over  :ikkeniebegrijp: .
los van het fijt dat stront er beter afgaat dan lipstik begrijp ik uberhaupt niets van jullie wereld.

misschien  krijg je nog geld van hem , en wil je hem aftuigen . tja daar willen wij natuurlijk niet aan mee werken.

misschien begrijp je nu onse nieuwschirigheid en terug houwdendheid.


jens.....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

mister-sweet

Mag ik je aub vragen om wat op je woordenschat te letten aub.
Ik ben zeker en vast geen agressief of haatdragend iemand  :biggrinn:
De meeste homo's zijn hele lieve mensen.Het feit is dat er zaken op mijn app. zijn gebeurd die voor mij niet kunnen.
Ik wil met die jongen gewoon praten en meer zal er ook niet inzitten.
De jongen heeft me zijn gegevens ook niet achtergelaten omdat hij een samenlevingscontract had met een andere man.
Ik ben reeds ook naar die hotels geweest in de buurt van de Grote Markt maar door de wet op de privacy ving ik altijd bot!
Ik wil deze discussie ivm Arthur hier ook definitief afsluiten en laat de bevoegde instanties gewoon hun werk doen.
Ik wil jullie toch allemaal bedanken voor de reacties

Mvg

Amir

klootzakken (voorheen Jens)

oke. dat is toch ietsje meer duidelijk.

jens is de laatste die beweerd dat homo,s niet aardig zijn , in tegendeel .
en ja je hebt wel gelijk, mijn taalgebruik laat zo nu en dan te wensen over, ik dacht dan ook dat ik te maken had met zo,n jaloerse pisnicht die het forum hier wilde gebruiken als dating site. sorry voor mijn woordkeuze en mijn wantrouwen.
o ja , ik ken deze arthur niet.

het ga je goed sweeti , en nog veel liefde toe gewenst. :daag:

jens........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

mister-sweet


stip66

Amir, no pob voor je vraag, steds welkom

Maar aub zeg niet dat bepaalde leden hier info zouden achterhouden, mocht dit wel het geval zijn, is het allicht met een goede reden...

:daag:

mister-sweet

Bedankt en heb alle begrip voor  :daag: