Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Gezocht Arthur

Gestart door Digos, maandag 11 januari 2010, 13:42:34

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Wij kregen deze oproep binnen via onze homepagemail.


Naam: el kebdani  amir
Woonplaats: borgerhout
Email: amir14 at hotmail.com
Website: http://

Bericht:

Enkele jaren geleden ontmoette ik een filippijnse jongen,genaamd Arthur.Na 3 dagen bij mij te hebben doorgebracht is hij vertrokken en heb ik hem nooit weer terug gezien.

Arthur is een homosexueel en woonde opdat moment nog met een Belgische man.In die tijd woonde hij in een zijstraat van de Italielei in Antwerpen,de juiste straat weet ik niet en ook zijn achternaam ken ik niet.

Kan iemand mij soms helpen om deze toffe jongen terug te ontmoeten.Momenteel zou hij in een hotel werken in de omgeving van de Grote Markt in Antwerpen.Zelf woonde hij toen ook in Antwerpen.Hij was in die periode dik.Wie kan mij helpen??

O0

PS: Reactie's over persoonlijke gegevens via PM aub.

LIVE ONCE - LIVE IT

ganda



@ Digos, zie pm.

Wie zoekt Arthur en waarom. Er worden immers persoonlijke gegevens gevraagd en die zet ik niet graag op het net.


Digos


Wat je kan lezen is de kopie van de mail die we hebben gekregen.

Wie: blijkbaar amir

Waarom: omdat hij blijkbaar Arthur een toffe jongen vond.

Voor de rest heb ik er geen uitstaands mee en verwachte ook niet anders dat er geen directe persoonlijke gegevens openbaar zouden vrijgegeven worden.

Toch bedankt voor je pm en reactie.

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

mister-sweet

Als iemand Arthur kent,laat gerust iets weten via pm  :happy:

stip66

Ikke ken alleen nen Arthur van Schuifaf  :lachen:

ganda

Citaat van: mister-sweet op dinsdag 12 januari 2010, 11:26:45
Als iemand Arthur kent,laat gerust iets weten via pm  :happy:

geachte,


Indien Arthur verder contact met u gewenst had zou hij u zijn persoonlijke data wel hebben gegeven. Blijkbaar was dit niet het geval.

mvg

ganda

mister-sweet

Arthur was van plan mij zijn nummer te geven,alleen spijtig dat ik hem niet meer heb gezien.
In ieder geval,mochten er mensen van dit forum een Arthur kennen uit Antwerpen die homosexueel is
en afkomstig is uit de filippijnen.Het is een klein dik manneke  :lachen: en een hele toffe gast.
Stuur me gerust een pm  : :daag:

Mawibata

#7
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

mister-sweet

Sorry,ik ben een deftige jongen en heb reeds een partner.
Ik heb geen interesse in Uw walgelijke voorstellen.

Mvg

Amir

Mawibata


U hebt gelijk, ik heb m'n post reeds aangepast. (was grappig bedoeld, maar mss ongepast)

Het was niet mijn  voorstel, maar ik was het tegengekomen op het www, tijdens mijn zoektocht naar Arthur.


De andere links kunnen mss wel behulpzaam zijn, zoals Friendster, dit is geen datingsite, maar een soort Faceboek vooral gebruikt door de   :smiley-philippines:  gemeenschap.


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.