Angst voor transfers, wil per se een directe vlucht, wat nu?

Gestart door Quezonboy, woensdag 19 februari 2014, 21:43:16

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

Hoi

Ik ben van plan mijn vriendin naar Nederland te halen, helaas heeft ze angst voor transfer (overstappen naar een andere vliegtuig, tussenstop) en wil dus persé een directe vlucht. Heeft altijd directe vluchten gevlogen en is bang dat bij een transfer verkeerd gaat ondanks dat ze een half jaar in Dubai heeft gewerkt. Wat kun je daar tegen doen, ze gaat dus alleen reizen van af de Filipijnen?  :weetikniet: En ja ik heb al gezegd dat een directe vlucht veel duurder is.

Fail_over

Zeggen dat ze ff flink moet zijn en door de zure appel moet bijten, kom op zeg! voor zo'n grote gebeurtenis zo'n kermis opzetten.

Mar da's mijn mening. Ik weet wel dat ik op het grote moment ook zelf mijn asawa en haar kids op ben gaan halen en samen terug gevlogen zijn.

Als je het geld ervoor over hebt gewoon een vlucht laten boeken vanuit Manila met KLM.
:weetikniet: :hoedjeaf:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Pinocchio

Als je met directe vlucht bedoeld non-stop vlucht, dan ben je eraan voor de moeite want die bestaan niet meer.

De enige directe vlucht tussen Manila en Amsterdam is die met KLM en die maakt een stop in Taipei waar de passagiers ook het vliegtuig moeten verlaten en na een uurtje weer aan boord.

Kan je net zogoed met een andere maatschappij die een overstap heeft onderweg.

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Quezonboy

Citaat van: Pinocchio op woensdag 19 februari 2014, 23:26:58
Als je met directe vlucht bedoeld non-stop vlucht, dan ben je eraan voor de moeite want die bestaan niet meer.

De enige directe vlucht tussen Manila en Amsterdam is die met KLM en die maakt een stop in Taipei waar de passagiers ook het vliegtuig moeten verlaten en na een uurtje weer aan boord.

Kan je net zogoed met een andere maatschappij die een overstap heeft onderweg.

Ik stelde deze vraag juist omdat ik weet dat er geen non-stop vluchten meer bestaan. Hoe duur zijn die vluchten dan van KLM?

Soushkin

Volgens mij zijn ze van Singapore Airlines goedkoper als je via hun website boekt. Toen ik naar de Filippijnen ging betaalde ik nog geen 600 Euro voor m'n enkele vlucht. Het kan zijn dat de prijs nu anders is.

Ik wilde eerst ook KLM, want "Nederlands" en dus vertrouwd maar het verschil in prijs was me net even wat te groot.


http://www.klm.com/travel  Hier staat 1000+ USD.
http://www.singaporeair.com  Afhankelijk van de dag dat je vliegt 671 USD.

Is toch een redelijk verschil dacht ik zo. En ze hebben bij Singapore Airlines echt een topservice, daar valt niks verkeerds op aan te merken. In ieder geval niet met de ervaring die ik heb.


Overstappen in Singapore, dat dan weer wel.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

bloem

groei eens wat ballen.. wie is hier de baas..?

wil je komen, dan kom je op mijn manier..!!!!!

als je zegt dat direct te duur is, dan zal ze als Filippijn dat begrijpen..
als ze niet wil... dan maar niet..,

als jij haar de baas laat wezen dan zit je je hele leven er mee opgescheept... want dit is nog maar het begin..

Michaela

Citaat van: bloem op donderdag 20 februari 2014, 19:41:18
groei eens wat ballen.. wie is hier de baas..?

wil je komen, dan kom je op mijn manier..!!!!!

als je zegt dat direct te duur is, dan zal ze als Filippijn dat begrijpen..
als ze niet wil... dan maar niet..,

als jij haar de baas laat wezen dan zit je je hele leven er mee opgescheept... want dit is nog maar het begin..

ik  hoop dat jij dit niet meent.
Zij is zijn vrouw en geen slaaf! en vrij is haar mening te laten horen. Dat hoort bij een goede relatie.
En wie zegt nou dat hij de baas is  :floet:

Supernova

Ga d'r gewoon ophalen dan, eerst nog ff 2 weken daar, leuk joh!

Ronald-D

Citaat van: resscy_jalac op donderdag 20 februari 2014, 20:33:42
Citaat van: bloem op donderdag 20 februari 2014, 19:41:18
groei eens wat ballen.. wie is hier de baas..?

wil je komen, dan kom je op mijn manier..!!!!!

als je zegt dat direct te duur is, dan zal ze als Filippijn dat begrijpen..
als ze niet wil... dan maar niet..,

als jij haar de baas laat wezen dan zit je je hele leven er mee opgescheept... want dit is nog maar het begin..

ik  hoop dat jij dit niet meent.
Zij is zijn vrouw en geen slaaf! en vrij is haar mening te laten horen. Dat hoort bij een goede relatie.
En wie zegt nou dat hij de baas is  :floet:


Inderdaad! Het is geen hond uit het asiel die je over laat komen!
Wat een gedachtengang zeg!  :negatief: