Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Besnijdenis

Gestart door Amice, zaterdag 26 april 2014, 03:29:16

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Besijdenis?

We spreken hier over de derde wereldoorlog.................. :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Hier doen ze in den bergen een beslijdenis met een bolo..... :jajaja: :lachen: :lachen:






klootzakken (voorheen Jens)

tsja hoe gek zijn ze daar. de één wil een stuk bij zijn ventiel aan en de andere laat zich er een stukje af snijden . :lachen:.

wel ze doen maar lekker, walang broblema.  :respect:     als ze maar van de mijne afblijven  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Mja ik heb die geloven ook al lang afgeschaft maar de post van Luc spreekt dan toch weer boekdelen hoe en wie de kerk placht te citeren.

Laten we in  :nederlandsevlag: maar blij zijn dat die (katholieke) kerkelijke macht achter ons ligt.
Wat overigens geenszins inhoud dat we dienaangaande op onze lauweren kunnen rusten want Moslim en Iglesio Ni Cristo zijn ook in  :nederlandsevlag: in opmars en als niemand iets doet dan zijn we zo weer  50 jaar terug geworpen.






Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Blauwvinger

Bedoel je 500 jaar? 1514?
Spaanse Wereldsupermacht overheerste de Nederlanden.

Amice

Nou 50 jaar geleden,
toen ik nog n jungske was van 'n joar of 6 half 7 (begin tekst van een liedje die ik er nog over geschreven heb)

Had de kerk anders nog genoeg invloed op de mensen in  :nederlandsevlag: maar was wel al op zijn retour.
Het was ook in die tijd dat het 'don  rua' schandaal heeft plaatsgevonden. (misbruik van jongetjes in de abdij), daar hadden we toen nog geen weet van.

Rechts op de foto was de kapel,die ieder weekend werd omgebouwd tot disco voor de jeugd.

de slaapzalen
[expando]http://weblogs.vpro.nl/radioarchief/files/2010/03/slaapzaal.jpg[/expando]]

Zondags verplicht naar de kerk maar we gingen nooit, de kroegen naast de kerk was dan altijd stampvol met keurig getrouwde mannen en de jeugd verzamelde zich op het marktplein om gein te trappen :lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luke

Citaat van: Benincebu op zaterdag 26 april 2014, 14:40:23
Zonder medische reden vind ik het gewoon verminking van je lichaam net zoals tatoo's
En ja wie gelooft er nu nog in fabeltjes? Alleen stomme mensen toch zonder goede opleiding.

Zelfs goed opgeleide mensen geloven er nog in. Het is een volksgewoonte, juist zoals religie.

Amice

Inderdaad ja hele volkstammen hier geloven dat als de jongen niet besneden is hij minder zal groeien. ( :neeneenee: daarmee wordt niet dat wormpje bedoeld)  :biggrinn:

Dat hoorde ik dus van een teacher die dat beweerde. :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Ik zie over het onderwerp besnijdenis zoveel onzin voorbij komen dat ik even wil reageren

  Ik lees:

  1 besnijdenis zo nuttig zijn ter voorkoming van kopkaas.  In theorie waar, maar in praktijk, In  :smiley-philippines: gaan mensen dagelijks in de douche dus hoezoe kopkaas, kijk in  :nederlandsevlag: toen we vroeger 1 keer per week op zaterdag in bad gingen zal er heel wat kopkaas zijn geproduceerd   :lachen:     Maaar nu vrijwel ieder nederlander dagelijks effen onder de douche gaat niet meer, als je tenminste ook je eiken wast  :biggrinn:

  2  het heeft voor mannen geen positief effect , eerdernegatief  dat besnijden, door dat de beschermkap er af is word de kop minder gevoelig omdat die altijd tegen onderkleding aan schuurd, en dus minder plezier tijdens seks.


  3  het zou meer plezier geven voor vrouwen omdat de man het langer volhoud. ja de man houd het langer vol door de mindere gevoeligheid van de eikel. maar plezier van de vrouw hangt van vele andere dingen af, en 30 % of meer van de vrouwen kan niet klaar komen door penetratie, hoe lang de man ook volhoud.

4   besnijdenis heeft in  :smiley-philippines: niks met religie te maken, moslims en joden ( als die er al wonen ) uitgezonderd.



gosternokke

Citaat van: Amice op zondag 27 april 2014, 03:36:41
Inderdaad ja hele volkstammen hier geloven dat als de jongen niet besneden is hij minder zal groeien. ( :neeneenee: daarmee wordt niet dat wormpje bedoeld)  :biggrinn:

Dat hoorde ik dus van een teacher die dat beweerde. :jajaja:



  ja , der word zoveel onzin gelooft over besnijdenis. In de vasayas geloofd men dat een onbesnedene  geen vrouw zwanger kan maken 


   In de tijd dat ik voor het eerst in  :smiley-philippines:   kwam ( begin jaren 80)    meerder keren meegemaakt dat dames uit visayas geen condoom wilden en ook niet aan de pil gingen,  en die glashard beweerden dat ze niet zwanger konden worden omdat ik niet besneden was.

  Duurde niet zo gek lang of ze waren wel zwanger, maar tot men stomme verbazing weigerden ze te accepteren dat het door mij kwam want dat kon immers niet.   :biggrinn:


   Ze ginger eerder denken dat ze een soort tweede moeder maria waren, zwanger van de heilige geest   :lachen:

Gibson

Citaat van: gosternokke op zondag 27 april 2014, 09:43:12
Citaat van: Amice op zondag 27 april 2014, 03:36:41
Inderdaad ja hele volkstammen hier geloven dat als de jongen niet besneden is hij minder zal groeien. ( :neeneenee: daarmee wordt niet dat wormpje bedoeld)  :biggrinn:

Dat hoorde ik dus van een teacher die dat beweerde. :jajaja:



  ja , der word zoveel onzin gelooft over besnijdenis. In de vasayas geloofd men dat een onbesnedene  geen vrouw zwanger kan maken 


   In de tijd dat ik voor het eerst in  :smiley-philippines:   kwam ( begin jaren 80)    meerder keren meegemaakt dat dames uit visayas geen condoom wilden en ook niet aan de pil gingen,  en die glashard beweerden dat ze niet zwanger konden worden omdat ik niet besneden was.

  Duurde niet zo gek lang of ze waren wel zwanger, maar tot men stomme verbazing weigerden ze te accepteren dat het door mij kwam want dat kon immers niet.   :biggrinn:


   Ze ginger eerder denken dat ze een soort tweede moeder maria waren, zwanger van de heilige geest   :lachen:


Denk eerder aan een geilige geest....
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"