Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Besnijdenis

Gestart door Amice, zaterdag 26 april 2014, 03:29:16

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat4   besnijdenis heeft in  smiley-philippines niks met religie te maken, moslims en joden ( als die er al wonen ) uitgezonderd.

Nou ik ben toch de mening toegedaan dat het de kerk is die het er lang geleden doorgedrukt heeft.
Dat het nu onderdeel van de cultuur is net als het geloof en de kerk zelf, kan ik wel aannemen.
Zodra de kerk zijn macht verliest zal het dan ook nog generaties duren voordat men eventueel van besnijdenis af zal zien.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Citaat van: segers op zondag 27 april 2014, 10:59:36

tjonge tjonge toch,wat een gezever weer [ze zijn niet achterlijk in de visayas,ze weten heus wel hoe ze zwanger geraken daar].weer veel praat en weinig zaad.....   :floet:   :jajaja: :jajaja:


  Nee, ze zijn zeker niet achterlijk. Denk dat vandaag de dag de meeste pinays ook daar ( zeker die met een degelijke opleiding ) daar zo doorheen  prikken door die onzin.


  Hou wel rekening het waren meiden met niet veel meer dan lagereschool, opgegroeid in de bundok,  en speelde zich begin jaren 80 af

gosternokke

Citaat van: Amice op zondag 27 april 2014, 11:31:44
Citaat4   besnijdenis heeft in  smiley-philippines niks met religie te maken, moslims en joden ( als die er al wonen ) uitgezonderd.

Nou ik ben toch de mening toegedaan dat het de kerk is die het er lang geleden doorgedrukt heeft.
Dat het nu onderdeel van de cultuur is net als het geloof en de kerk zelf, kan ik wel aannemen.
Zodra de kerk zijn macht verliest zal het dan ook nog generaties duren voordat men eventueel van besnijdenis af zal zien.




Ja , dat wil ik niet betwisten Amice dat de katholieke kerk daar lang geleden de hand in heeft gehad, zou je best gelijk in kunnen hebben. 

Maar nu heden ten dage is het vooral een gewoonte  en traditie.  Ook de stromingen in  :smiley-philippines:  die zich sterk afzetten tegen de Roomse kerk  , zoals INC , Bornagain, Baptisten,   en noem der nog maar een hele rij op voor mijn part ,  die doen allemaal braaf mee aan besnijdenis,  dus niet geloof is bepalend, maar de traditie.

peldoman

Vragen en vragen,  vindt dit wel on topic want het heeft er indirect mee te maken ,zie 1e vraag.
Populair onder Filipijnse zeemannen.

Kraaltjes rond je eikel implanteren, kan dat alleen als je besneden bent?
Draaien die kraaltje rond?
Hoe worden ze bevestigd?
Van welk materiaal zijn ze gemaakt? glas lijkt me gevaarlijk.
Kan dit via de officiële medische wegen of moet je underground om dit te laten doen?
Laatste vraag , ik ben een Hollander daarom, wat kost zo iets?

Zag op tv een programma van een haven dokter in Rotterdam, kwamen geregeld Filipijnse zeemannen
waarvan hun leuter alleen nog maar pus /etter produceerde vanwege die kraaltjes, kopje was ontstoken.
Kon die dokter al die kraaltjes verwijderen.

Iemand ervaring met dit misschien?


Lorre

Citaat van: peldoman op zondag 27 april 2014, 11:59:37
Vragen en vragen,  vindt dit wel on topic want het heeft er indirect mee te maken ,zie 1e vraag.
Populair onder Filipijnse zeemannen.

Kraaltjes rond je eikel implanteren, kan dat alleen als je besneden bent?
Draaien die kraaltje rond?
Hoe worden ze bevestigd?
Van welk materiaal zijn ze gemaakt? glas lijkt me gevaarlijk.
Kan dit via de officiële medische wegen of moet je underground om dit te laten doen?
Laatste vraag , ik ben een Hollander daarom, wat kost zo iets?

Zag op tv een programma van een haven dokter in Rotterdam, kwamen geregeld Filipijnse zeemannen
waarvan hun leuter alleen nog maar pus /etter produceerde vanwege die kraaltjes, kopje was ontstoken.
Kon die dokter al die kraaltjes verwijderen.

Iemand ervaring met dit misschien?

Zal de Filipijnse paternoster/rozenkrans zijn, helpt bij het bidden :biggrinn:.

gosternokke

@ Peldoman, das wat ze in  :smiley-philippines:  dus Bulitas noemen.  En die worden niet rond de eiken geplaatst ,maar gewoon op de schacht van de penis ( dus het stuk onder de eikel).

Kunnen uit verschillend materiaal bestaan, plastic, keramiek,  medisch edelstaal, noem maar op.  Worden aangebracht door een insnede in de huid te maken vervolgens gaan ze onder de huid en de snede word dichtgenaaid, ze zitten dus vast en kunnen niet draaien.

dat veel pinoys met infecties lopen komt omdat er aan boord van schepen veel ge-expirimenteerd word, en men zelf die dingen gaat zetten  :negatief: zonder de nodige hygiëne in acht te nemen. resultaat infecties.


Ik zou ze nog voor geen goud geld willen hebben.  Maar ja in de pinoy macho cultuur doen de vehalen nog steeds de ronde dat vrouwen er op kicken, en kronkelen van genot tijdens een wip.

  Nou ik heb ook al gelezen van vrouwen die kronkelen van pijn,  veel pinays zijn bijzonder kleinzerig, en velen kunnen een condoom al niet hebben, dus laat staan bulitas   :lachen:

peldoman

Citaat van: gosternokke op zondag 27 april 2014, 13:06:26
@ Peldoman, das wat ze in  :smiley-philippines:  dus Bulitas noemen.  En die worden niet rond de eiken geplaatst ,maar gewoon op de schacht van de penis ( dus het stuk onder de eikel).

Kunnen uit verschillend materiaal bestaan, plastic, keramiek,  medisch edelstaal, noem maar op.  Worden aangebracht door een insnede in de huid te maken vervolgens gaan ze onder de huid en de snede word dichtgenaaid, ze zitten dus vast en kunnen niet draaien.

dat veel pinoys met infecties lopen komt omdat er aan boord van schepen veel ge-expirimenteerd word, en men zelf die dingen gaat zetten  :negatief: zonder de nodige hygiëne in acht te nemen. resultaat infecties.


Ik zou ze nog voor geen goud geld willen hebben.  Maar ja in de pinoy macho cultuur doen de vehalen nog steeds de ronde dat vrouwen er op kicken, en kronkelen van genot tijdens een wip.

  Nou ik heb ook al gelezen van vrouwen die kronkelen van pijn,  veel pinays zijn bijzonder kleinzerig, en velen kunnen een condoom al niet hebben, dus laat staan bulitas   :lachen:
Voor geen goud meer willen hebben, of nooit gehad?
If wel gehad, klopt het dat een orgasme zo,n klein uurtje kan duren bij de vrouw? :thankyoufw5:

gosternokke

Nee, voor alle duidelijkheid ik heb zo nooit gehad en wil ze niet.  Google effe op,, Bulitas ,,   en je komt volop info tegen op internet.    Soms gebruik men de spelling  ,, bolitas ,, 

Een orgasme van 1 uur bij een vrouw lijkt me onmogelijk,  maar ik ben geen medicus dus  :weetikniet:      Moet er niet aan denken een orgasme van 1 uur  , denk dat ik de dokter zou bellen, omdat ik dan in de veronderstelling zou zijn dat de vrouw in kwestie een epileptishe aanva zou hebben  :lachen:


Maar ook al zou dat mogelijk zijn dan nog geen bulitas voor mij.   :biggrinn:


  Toen ik pas getrouwd was   heeft de vrouw me nog geprobeerd  of ik me wilde laten besnijden.  Nee dus,        Aan mij geen onnodig medisch ingrepen graag.

  Nou ik zou er nog maar even over nadenken of je dat wel echt wil die bulitas  ?    maar mocht je toch overtuigd zijn, misschien doen tattoeshops in  :nederlandsevlag:   dat ook wel.  Die doen toch ook al dat piercing gedoe ?  Dus hebben ervaring met hygyene neem ik aan


peldoman

Iemand Kraaltjes te koop voor mij?
Niet van die hele grootte.







Sorry mensen, ik zit maar te ouwehoeren :lachen: