Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Apengedrag

Gestart door Amice, dinsdag 29 april 2014, 03:58:19

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Ik heb ook Indisch bloed, maar kan zo niet zitten. Mijn dochtertje (en vrouw) kunnen weer wel op die manier zitten, alleen heb ik die nog nooit zittend op de rand van een bad betrapt.

Deze wc's vind je ook door heel Azië geloof ik:


Amice



Maar op de "normale" wc's kun je bij apengedrag juist het foute verwachten.



:lachen:

Er is overigens een reden om het juist"fout" te doen waarbij de stelling is dat de darm bij meer staan/hurken op de bril recht en open is, wat juist bij de zithouding niet het geval zou zijn en de darm dus wat afgekneld wordt.  





Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Amice op dinsdag 29 april 2014, 03:58:19
Filipino apen gedrag:
Je komt het veel tegen dat ze zitten te vlooien in bepaalde houdingen zitten enz.

Je hoeft maar op straat rond te kijken om zelfs gezichten te zien die toch veel van apen weg hebben.

Soms levert dat grappige foto's op en die zijn hier dan ook welkom.

Zoiets bijvoorbeeld:


Ik vraag me vaak af hoe dat nu komt, dat ze dit apen gedrag hebben, ze klimmen in bomen alsof het niks voorstelt, zitten in een apenhouding enz. Zijn ze genetisch in een ander stadium dan andere rassen, of zijn het nu juist die andere rassen die vervreemd zijn. :weetikniet:


zo zat mijn asawa eens vast aan de badkamervloer , zij was ook zo gaan zitten op de tegelvloer van de badkamer waarna haar zuignap haar automatisch vacuüm aan de vloer vast zoog , zij had geluk dat ik haar naar het afvoerputje kon drukken zodat er weer een beetje lucht bij kon, en zij zo weer los van de vloer kwam .

:lachen:   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Cosyns Guy

Citaat van: jens op woensdag 30 april 2014, 11:16:47
Citaat van: Amice op dinsdag 29 april 2014, 03:58:19
Filipino apen gedrag:
Je komt het veel tegen dat ze zitten te vlooien in bepaalde houdingen zitten enz.

Je hoeft maar op straat rond te kijken om zelfs gezichten te zien die toch veel van apen weg hebben.

Soms levert dat grappige foto's op en die zijn hier dan ook welkom.

Zoiets bijvoorbeeld:


Ik vraag me vaak af hoe dat nu komt, dat ze dit apen gedrag hebben, ze klimmen in bomen alsof het niks voorstelt, zitten in een apenhouding enz. Zijn ze genetisch in een ander stadium dan andere rassen, of zijn het nu juist die andere rassen die vervreemd zijn. :weetikniet:


zo zat mijn asawa eens vast aan de badkamervloer , zij was ook zo gaan zitten op de tegelvloer van de badkamer waarna haar zuignap haar automatisch vacuüm aan de vloer vast zoog , zij had geluk dat ik haar naar het afvoerputje kon drukken zodat er weer een beetje lucht bij kon, en zij zo weer los van de vloer kwam .

:lachen:   
Een vrouw met een zuignap ? Wat voor soort vrouw moet ik mij hierbij voorstellen ?   :biggrinn:

Budgie

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag  1 mei 2014, 21:38:50
Citaat van: jens op woensdag 30 april 2014, 11:16:47
Citaat van: Amice op dinsdag 29 april 2014, 03:58:19
Filipino apen gedrag:
Je komt het veel tegen dat ze zitten te vlooien in bepaalde houdingen zitten enz.

Je hoeft maar op straat rond te kijken om zelfs gezichten te zien die toch veel van apen weg hebben.

Soms levert dat grappige foto's op en die zijn hier dan ook welkom.

Zoiets bijvoorbeeld:


Ik vraag me vaak af hoe dat nu komt, dat ze dit apen gedrag hebben, ze klimmen in bomen alsof het niks voorstelt, zitten in een apenhouding enz. Zijn ze genetisch in een ander stadium dan andere rassen, of zijn het nu juist die andere rassen die vervreemd zijn. :weetikniet:


zo zat mijn asawa eens vast aan de badkamervloer , zij was ook zo gaan zitten op de tegelvloer van de badkamer waarna haar zuignap haar automatisch vacuüm aan de vloer vast zoog , zij had geluk dat ik haar naar het afvoerputje kon drukken zodat er weer een beetje lucht bij kon, en zij zo weer los van de vloer kwam .

:lachen:   
Een vrouw met een zuignap ? Wat voor soort vrouw moet ik mij hierbij voorstellen ?   :biggrinn:

Denk dat Jens zijn vrouw met een vagantus bedoelt  :lachen: :lachen:
Getting older beats the alternative -dying young

josv

Citaat van: yepyep op woensdag 30 april 2014, 01:31:30
Ik heb ook Indisch bloed, maar kan zo niet zitten. Mijn dochtertje (en vrouw) kunnen weer wel op die manier zitten, alleen heb ik die nog nooit zittend op de rand van een bad betrapt.

Deze wc's vind je ook door heel Azië geloof ik:



Ik kwam ze ook heel vaak tegen op campings in Frankrijk en Italie.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Herbie

Was vanmiddag bij een vriend van mij, en zijn dochter zat omgekeerd op een stoel tv te kijken. Ook in ape zitting  :ikkeniebegrijp:  :happy2:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

yepyep

Citaat van: josv op vrijdag  2 mei 2014, 11:28:21
Citaat van: yepyep op woensdag 30 april 2014, 01:31:30
Ik heb ook Indisch bloed, maar kan zo niet zitten. Mijn dochtertje (en vrouw) kunnen weer wel op die manier zitten, alleen heb ik die nog nooit zittend op de rand van een bad betrapt.

Deze wc's vind je ook door heel Azië geloof ik:



Ik kwam ze ook heel vaak tegen op campings in Frankrijk en Italie.

Ja, ik herinner me zoiets ook in Frankrijk.

regenwolkje

Citaat van: yepyep op vrijdag  2 mei 2014, 13:20:07
Citaat van: josv op vrijdag  2 mei 2014, 11:28:21
Citaat van: yepyep op woensdag 30 april 2014, 01:31:30
Ik heb ook Indisch bloed, maar kan zo niet zitten. Mijn dochtertje (en vrouw) kunnen weer wel op die manier zitten, alleen heb ik die nog nooit zittend op de rand van een bad betrapt.

Deze wc's vind je ook door heel Azië geloof ik:



Ik kwam ze ook heel vaak tegen op campings in Frankrijk en Italie.

Ja, ik herinner me zoiets ook in Frankrijk.

Dit deed mij direct denken aan de Franse toilet. Een vervelend iets waar je als toerist mee geconfronteerd wordt als je met de auto Frankrijk doorkruist op weg naar Spanje.

Fail_over

Citaat van: regenwolkje op vrijdag  2 mei 2014, 14:24:41
[Dit deed mij direct denken aan de Franse toilet. Een vervelend iets waar je als toerist mee geconfronteerd wordt als je met de auto Frankrijk doorkruist op weg naar Spanje.

idd, en dan ziet deze er nog Christelijk uit. Ik herinder me een vies, smerig stinkend gat in een betonnen plaat.
Nat en glad, voor dat je het weet met je broek op de knieen op je plaat, pffffff.

Hoewel er in de Franse hotels dan weer een bidet naast staat met een doosdouche.

Beter dan de " pussycup".  :lachen:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......