Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Apengedrag

Gestart door Amice, dinsdag 29 april 2014, 03:58:19

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Filipino apen gedrag:
Je komt het veel tegen dat ze zitten te vlooien in bepaalde houdingen zitten enz.

Je hoeft maar op straat rond te kijken om zelfs gezichten te zien die toch veel van apen weg hebben.

Soms levert dat grappige foto's op en die zijn hier dan ook welkom.

Zoiets bijvoorbeeld:


Ik vraag me vaak af hoe dat nu komt, dat ze dit apen gedrag hebben, ze klimmen in bomen alsof het niks voorstelt, zitten in een apenhouding enz. Zijn ze genetisch in een ander stadium dan andere rassen, of zijn het nu juist die andere rassen die vervreemd zijn. :weetikniet:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

goeie opmerking AMICE . :lachen: of dit nu apengedrag is of niet , je moet ze wel nageven dat ze erg lenig zijn.
en ja dat heb ik mij ook wel eens afgevraagd hoe dit nu kan. volgen mij hebben die Aziaten ook een iets andere lichaams- bouw.  :ikkeniebegrijp:

maar een mooi gezicht is het wel. 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Fail_over

Citaat van: Amice op dinsdag 29 april 2014, 03:58:19
of zijn het nu juist die andere rassen die vervreemd zijn. :weetikniet:

Tja, dan kan je je afvragen. Over het algemeen zijn negroide mensen ook meer ritmisch aangelegd  :weetikniet:

Die meiden van mij klimmen ook altijd overal in, op. Af en toe zijn het net jongens  :lachen: :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

Tja lenig zijn ze zonder meer man of vrouw maakt daarbij niet zoveel verschil soms.
Maar er zijn meerdere dingen die je doet denken aan apen,die ze hier overal uitvoeren.

Het is vaak jammer dat je niet altijd een fototoestel bij de hand hebt of meestal net te laat bent,maar als je de kans hebt kun je toch mooie taferelen maken.
Zo zaten er 3 mannen op een counter van een gesloten store (op 1 meter van de grond dus) naast elkaar in apen houding, het was net horen,zien en zwijgen maar ik zat in een taxi dus voor ik mijn cp had getrokken waren we er alweer voorbij.

Toch moet daar een reden voor zijn en dat zal niet liggen aan enkel het feit dat ze hier bananen telen.
Is het eigenlijk wel primitief of vinden wij het zo omdat we anders zijn? :weetikniet:

Als je nog verder gaat dan lijken ze vaak zelfs op apen en dat is eigenlijk helemaal vreemd.

Als iemand foto's heeft over dit onderwerp, plaats ze hier dan.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Het heeft langer geduurd voor er tafels en stoelen en aanrechten waren in Aziƫ dan bij ons.
Er werd dus veel meer op de grond gewerkt.
De mensen zijn kleiner van lichaamsbouw.
Ik zie mijzelf met 100kg niet op een aanrecht zitten koken.

Ik denk dat we wel moeten oppassen dat dit topic niet uit de hand gaat lopen door
verkeerde woorden/uitdrukkingen te gebruiken, Aap ,bananen,neus en straks vlooien misschien.

Mijn ex vroeg zich een keer af waarom ze zo vaak verkouden was hier in Nederland.
Ik vertelde haar dat het misschien komt door de grotere neusgaten die meer wind opvangen dan de onze.
Tja, ze kon er om lachen.








Luke

Dat is niet uniek aan de Aziaten. In mijn dorpje vroeger leefden de mensen ook "dichter tegen de grond". Ze konden uren op hun hielen zitten.
Trouwens in Korea, Japan leven mensen thuis ook nog veel op de (verwarmde) vloer, niettegenstaande dat ze moderne (westerse) meubelen hebben.
Vroeger kon ik daar ook een uurtje bijschuiven aan tafel in kleermakerszit maar dat gaat niet niet zo makkelijk meer. Na 10 minuten is men kont en benen  lam...

Het is misschien een nederlandse afwijking vanwege het lange lichaamsgestalte....  :biggrinn:

Amice

Citaat van: peldoman op dinsdag 29 april 2014, 11:52:31
Het heeft langer geduurd voor er tafels en stoelen en aanrechten waren in Aziƫ dan bij ons.
Er werd dus veel meer op de grond gewerkt.
De mensen zijn kleiner van lichaamsbouw.
Ik zie mijzelf met 100kg niet op een aanrecht zitten koken.

Ik denk dat we wel moeten oppassen dat dit topic niet uit de hand gaat lopen door
verkeerde woorden/uitdrukkingen te gebruiken, Aap ,bananen,neus en straks vlooien misschien.

Mijn ex vroeg zich een keer af waarom ze zo vaak verkouden was hier in Nederland.
Ik vertelde haar dat het misschien komt door de grotere neusgaten die meer wind opvangen dan de onze.
Tja, ze kon er om lachen.

Het gaat hier juist om het verband tussen apen en het gedrag van filipino's of aziaten in het algemeen, dat er daar synoniemen aan te pas komen lijkt me evident.

Vlooien zoals apen doen ze nl. ook en ook publiekelijk, niks mis mee maar het is wel wat apen ook doen, het verschil is dat apen ze zover ik weet nog opeten en dat doen ze dan weer niet. Daarbij kan er nog verschil zitten in wat er gevlooid wordt want bij de filipino's zijn het echt vlooien en de eitjes daarvan verwijderen en ik dacht dat bij apen het meer om zout korrels ging.  :weetikniet:








Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

yepyep

Ik snap precies wat je bedoeld Amice.


Lenn

Nu heb ik nog wat indo bloed, mijn oma was 100 % indo, mijn moeder opgegroeid daar tot haar 15e en ik ben net zo lenig, sterker nog, nog meer leniger dan die pinoys en nou ben ik 50 maar klim zo de boom in.Heb de laatste jaren alleen een beetje hoogtevrees.We neuken toch ook als apen? :lachen:Overigens, dat vlooien zie je enkel bij de arme mensen en waarom zou je dat niet opeten? Hoog protiene gehalte net zoals sperma.

peldoman

Citaat van: Lenn op dinsdag 29 april 2014, 12:37:56
Nu heb ik nog wat indo bloed, mijn oma was 100 % indo, mijn moeder opgegroeid daar tot haar 15e en ik ben net zo lenig, sterker nog, nog meer leniger dan die pinoys en nou ben ik 50 maar klim zo de boom in.Heb de laatste jaren alleen een beetje hoogtevrees.We neuken toch ook als apen? :lachen:Overigens, dat vlooien zie je enkel bij de arme mensen en waarom zou je dat niet opeten? Hoog protiene gehalte net zoals sperma.
[/b]Valt dit niet onder Eten &Drinken?