Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat stoort je aan de Filipijnen?

Gestart door Lorre, donderdag 22 mei 2014, 08:12:58

Vorige topic - Volgende topic

Christof

Citaat van: bananacreek op donderdag 22 mei 2014, 14:15:28
Citaat van: Christof op donderdag 22 mei 2014, 13:50:16
Dat er oude witneuzen rondlopen met meisjes die jonger, en soms veel jonger zijn dan 18.

Voor de Filipijnse, als je iets vraagt, dat ze niet altijd gaan antwoorden, dat je het er soms moet uitsleuren, en dan nog weet je niet als dit het juiste antwoord zal zijn.

De manier van zaken doen, sommige hebben het moeilijk om excursies te organiseren, waarbij ze toch zeker wel een aardig centje zouden verdienen.

Klantenbinding kennen ze blijkbaar biet

Als je 3 dagen na elkaar ontbijt gaat eten, en je betaald 100 php, na de 4 de dag was het plots 120 php. Ze verliezen nog liever een klant dan toe te geven dat ze fout zijn.

Ik had geen last met mensen die geld vroegen, ze hebben er niet om gevraagd die mensen. Ik had wel probleem met de roma s die geld vroegen, want die kinderen waren echt onbeschoft.

Vanmiddag bij de verzekering van mijn trailer kreeg ik te horen dat mijn trailer "undersinsured" was en moest 300 pesos bij betalen en dat kwam toen op 980 pesos en op mijn "hardnekkige" vraag waarom???

"Sir, it's just like that...an increase"

"" Ök, but why?

"I don't know sir"

"Ok, can I talk to the manager?"

:lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja: "I am da Manager sir"................ :jajaja: :jajaja:

Mijn antwoord: "Ok I will pay now but next year I will go somewhere else"

Haar antwoord: "Ok, that's up to you Joe"..............

980 pesos per jaar voor een kleine trailer............ :negatief: :negatief: :negatief:





Ik ben daar naar de public market geweest en wilde er gamba's kopen, er waren 6 maten, met daarboven een bord met 6 verschillende prijzen,  die van de gamba's dus. maar toen ik een kg vroeg, was het ver boven het bedrag dat op dat bord stond , toen ik haar naar haar eigen bord verwees van haar prijzen zei ze. This princes are from last year sir.. Ben begonnen discussiëren, maar het had totaal geen zin.
Heb dus ergens anders gamba's gekocht, en zal ook wel boven de juist prijs geweest zijn

bananacreek

GAMBA?............................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

Google BV................... :denk: :denk:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 22 mei 2014, 15:50:31
GAMBA?............................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

Google BV................... :denk: :denk:



Deze GAMBA heeft zijn zonnebril nog op.........een  Ray Ban............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 22 mei 2014, 15:50:31
GAMBA?............................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

Google BV................... :denk: :denk:



Maar deze schijnt ook een GAMBA te zijn...zo ...wil de ECHTE GAMBA nu opstaan?........... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 22 mei 2014, 15:52:33
Citaat van: bananacreek op donderdag 22 mei 2014, 15:50:31
GAMBA?............................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

Google BV................... :denk: :denk:



Deze GAMBA heeft zijn zonnebril nog op.........een  Ray Ban............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:
Of een Gam Ban ... :lachen:

Christof

Ik kan hier geen afbeelding toevoegen met ipad

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 22 mei 2014, 16:18:10
Citaat van: bananacreek op donderdag 22 mei 2014, 15:50:31
GAMBA?............................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

Google BV................... :denk: :denk:



Maar deze schijnt ook een GAMBA te zijn...zo ...wil de ECHTE GAMBA nu opstaan?........... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Het diertje is een opposum,gamba is braziliaans voor opossum

gertve

Ben ik de enige die zich stoort aan de afstand?  :happy2:

Ifugao

#28
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 22 mei 2014, 18:48:14
Citaat van: bananacreek op donderdag 22 mei 2014, 16:18:10
GAMBA?............................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

Maar deze schijnt ook een GAMBA te zijn...zo ...wil de ECHTE GAMBA nu opstaan?........... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Het diertje is een opposum,gamba is braziliaans voor opossum

Volgens mij is het een Tasmanian Devil gezien zijn aggressieve uiterlijk.

kristof19

de vele verrassingen die je altijd te wachten staan. vb. u betaald entrance voor een nationaal park, waterval, enz... eenmaal binnen moet je dan nog eens bijbetalen voor vanalles en nog wat en de domste dingen eerst.... Om de weg te gebruiken die naar de waterval leid enz... Put it in the entrance price you idiots!!!!!!!
Aangekomen in Manila rond 1 uur snachts heb ik mij naar mijn gebruikelijk hotel begeven om nog een 5 uur daar te verblijven vooraleer ik mijn binnenvlucht had.
Daar aangekomen vroeg ik aan de dame achter de balie of ze speciale rates hadden voor minder dan 6 uren of minder dan 12 uren. Het antwoord was yes sure, here are the rates. Ik kreeg dus de normale rates te zien zoals altijd. Ik vroeg het haar opnieuw en antwoorde haar dat ze dan maar no sir moest antwoorden op mijn vraag als ze geen speciale rates hadden. Because that was my question mam!!!!!!!!!!!!
Ik kreeg dus de gebruikelijke hotelrates te zien. Ik koos voor een kamer van 2100. Blijkbaar hebben ze alweer wat nieuws als toelage op de rates goverment tax genaarmd. Ik weet niet meer precies hoeveel ik extra diende te betalen maar was iets van 200 pesos....
Op hun flyer met de rates stond 2100 voor de room. Goverment tax my ass... Ze dienen maar hun flyers aan te passen zodat dit daar bijgerekend wordt....
Ik paktje mijn boeltje en ging naar een ander hotel......

Mijn vriendin die viskoppen zit de vreten voor ontbijt en als eerste werk de visogen er zit uit te peuzelen om smakelijk op te eten :lachen:terwijl ik al moeilijk iets binnen kijg in de morgen :jajaja: na het ontbijt kusje hon?  :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:  :lachen: