Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Luc op vrijdag  1 mei 2015, 15:07:17
Citaat van: bananacreek op vrijdag  1 mei 2015, 14:37:42
4 wheel drive "easyride" (Multi Cab) (Suzuki)  komt nu tegen de 180 duizend pesos...........maar..... depending condition enz enz....



Een vriend van mij kocht er hier eentje in Sibulan voor 185 duizend twee maanden geleden...

Heb in het verleden ook een paar keer met zo een ding gereden. Echt niet gemaakt voor iemand met lange benen. Ik kreeg er krampen van in de benen en voeten. Echt niet geschikt voor langere ritten. Benzine zuipen dat dat deed, niet normaal voor zo een kleine motor. Wegens de ombouw van rechts naar links stond alles van hendels etc ook ondersteboven.

3-cylinder........




bananacreek



Dat is de original winch zoals ook op de Kaiser (Jeep) M715 (USA) en de Koreanen (KIA) kregen een license om een "reproduction" uit te voeren....van die M715



M715 van internet











Ook een reproduction  van de USA original..(Clark)



Phillipine Army heeft er nu 630..(KIA KM-450) (1993) (op afbetaling)........... :lachen:

bananacreek

Voor het eerst een VW TIGUAN gezien hier..............nooit van gehoord....... :denk:

Internet foto's




Zeer mooi.... :thumb: :thumb:



Prijs ?.... :weetikniet:

Waar gebouwd?.... :weetikniet:

bananacreek

Mitsubishi Jeeps for sale @ Joebon (Bigfoot), Dumaguete.............maar duur vergeleken met 2003 toen ik de mijne voor P190 T kocht en nu gaan de in de buurt van P420 T.... :negatief: :negatief:

Maar zeer van de sterken zijnen........... :thumb: :thumb: :happy:




bananacreek

Ook @ Joebon....



Een set "verhogers" (rood) kost P7500

bananacreek

Toyota "COBRA" surplus Cebu city reclamation Area (Titan)




bananacreek


yepyep

Citaat van: bananacreek op vrijdag  8 mei 2015, 13:40:22
Voor het eerst een VW TIGUAN gezien hier..............nooit van gehoord....... :denk:

Internet foto's




Zeer mooi.... :thumb: :thumb:



Prijs ?.... :weetikniet:

Waar gebouwd?.... :weetikniet:

Prijs weet ik niet, weet alleen dat Ayala de importeurs zijn en ze waarschijnlijk gewoon in Duitsland zijn gebouwd.



bananacreek