Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

O, dat zijn ook zware bakken, als die daar maar 68 Euro voor betaald, hoe weinig moet een kleine suzuki dan  betalen  ?  Misschien is het system in Spanje wel heel anders , dat iedereen zelfde betaald  ?

Cosyns Guy

Citaat van: Luc op dinsdag  1 september 2015, 01:50:19
Citaat van: jamietagabundok op dinsdag  1 september 2015, 01:42:04
Blijkt maar weer hoe groot de verschillen in  :eu:  zijn  :negatief:  Cosyns Guy betaald voor het hele jaar 68 Euro, Jens  124 per maand. Nou zal Cosyns Guy dan wel geen mercedes en geen diesel rijden, maar dan nog, het is en blijft absurd veel verschil.  Ik zei het al eerder in  :nederlandsevlag: zijn de auto, s echt melkkoe van de regering.

Dacht het wel. Heeft die geen Nissan Patrol 4x4.

Ja het is een Nissan Patrol maar ingeschreven als vrachtwagen als 7 zitter. Normaal is de taks rond de 160 euro.

jamietagabundok

Okay het  is middels een foefje dat je zo goedkoop uit ben.  Niet dat ik het je  kwalijk neem want wetten zijn er om te omzeilen.

Werd in  :nederlandsevlag:  ook massaal gedaan , vooral door 65 plussers in de jaren 80, die kochten al die 2 de hands kleine bedrijfsautotjes  zoals opel combo en volkswagen caddy, en die hadden grijs kenteken, dus aleen 2 stoelen, maar was genoeg voor die oudjes, en dus lekker weinig belasting betalen vanwege dat grijze kenteken.

Nou dat liep in de gaten bij de fiscus, die advisserde de regering, een verbod  op grijs kenteken voor particulieren.


Later was er weer een ander foefje, autoos ouder dan 25 jaar zijn in  :nederlandsevlag:  :nederlandsevlag: belasting vrij, dus  :nederlandsevlag: ging massaal in de oldtimer rijden, en ook hier werd wer een stokje voor gestoken. :negatief:

Cosyns Guy

Citaat van: jamietagabundok op dinsdag  1 september 2015, 12:32:05
Okay het  is middels een foefje dat je zo goedkoop uit ben.  Niet dat ik het je  kwalijk neem want wetten zijn er om te omzeilen.

Werd in  :nederlandsevlag:  ook massaal gedaan , vooral door 65 plussers in de jaren 80, die kochten al die 2 de hands kleine bedrijfsautotjes  zoals opel combo en volkswagen caddy, en die hadden grijs kenteken, dus aleen 2 stoelen, maar was genoeg voor die oudjes, en dus lekker weinig belasting betalen vanwege dat grijze kenteken.

Nou dat liep in de gaten bij de fiscus, die advisserde de regering, een verbod  op grijs kenteken voor particulieren.


Later was er weer een ander foefje, autoos ouder dan 25 jaar zijn in  :nederlandsevlag:  :nederlandsevlag: belasting vrij, dus  :nederlandsevlag: ging massaal in de oldtimer rijden, en ook hier werd wer een stokje voor gestoken. :negatief:
Hm, een foefje van mij was het niet hoor.Heb mijn jeep zo gekocht ingeschreven als vracht. Wist het zelfs niet tot ik de taks moest betalen. Daarbij was hij gewoon ingeschreven was het nog maar een goeie 160 euro,ook het einde van de wereld niet.
Om je een idee tegeven. Je betaald taks op het fiscaal vermogen. Begint met rond de 12 euro tot ongeveer 150 euro maar dat bedrag kan lichtjes hoger zijn afhankelijk van de steden en gemeentes.
En erg gefoefeld word hier niet met lichte vracht.Waarom zouden ze ook bij die lage taksen.
Oldtimers zie je hier eigenlijk maar heel weinig dus daarin word ook niet gefoefeld.
Als zoals je zegt massaal gefoefeld in Nederland zegt dat meer over het belastingsysteem dan over diegenen die foefelen.
Echte struikrovers daar hebben jullie daar in de regering...lol

bananacreek


bananacreek



Tyre = Engelse uitdrukking voor tire.....een brit dus?

Wel heel erg kort om de bocht..... :lachen: :lachen:

Pinocchio

Tire kicker

Someone who is indecisive about purchasing a product or service, and never feels satisfied with what they are offered. In the end a tire kicker may or may not buy. The term comes from sales people at car dealerships. Tire kickers would come around frequently, kick the tires a few times on the cars that they liked, but never make a solid purchasing decision on any particular car or trim.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tire+kicker

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 18 september 2015, 10:32:42
Tire kicker

Someone who is indecisive about purchasing a product or service, and never feels satisfied with what they are offered. In the end a tire kicker may or may not buy. The term comes from sales people at car dealerships. Tire kickers would come around frequently, kick the tires a few times on the cars that they liked, but never make a solid purchasing decision on any particular car or trim.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tire+kicker

Aha.......ik kan er ook zo eentje............... :lachen: :jajaja: :jajaja:


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op vrijdag 18 september 2015, 11:06:19
Aha.......ik kan er ook zo eentje............... :lachen: :jajaja: :jajaja:

Als je op rupsbanden gaat kicken kan je er wel een blauwe teen aan overhouden :jajaja:

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 18 september 2015, 11:23:23
Citaat van: bananacreek op vrijdag 18 september 2015, 11:06:19
Aha.......ik kan er ook zo eentje............... :lachen: :jajaja: :jajaja:

Als je op rupsbanden gaat kicken kan je er wel een blauwe teen aan overhouden :jajaja:


:denk: :denk: :denk:... Moet er een paar nachten over slapen.......AMX heeft altijd problemen gehad vroeger....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run: