Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Amice op dinsdag  8 december 2015, 09:50:25
Citaatzo aan het kenteken te zien is die van mij  lachen zij hebben enkel de S vergeten op de kentekenplaat, mooie wagen hoor  thumb.

Nou, dan ben je volgens eigen verklaring wel een schooier Jens.  :lachen:

Citaattoen had je nog aanzien als je Mercedes reed , tegenwoordig rijd iedere schooier er in 


klopt wel , maar ik heb ook liever dat ze tegen mij zeggen daar komt die schooier ook weer aan met zijn dikke Mercedes  :lachen: of dat ze zeggen ? kijk daar op die fiets, das een lieve aardige man .

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Pinocchio op dinsdag  8 december 2015, 11:47:25
Mercedes wordt zowat overal ter wereld gemaakt maar niet in China:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz
ja ik heb duidelijk ergens de klok horen luiden , maar weet niet waar de klepel hangt .

bedankt Pinocchio voor je uitleg . :thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Zie je maar weing hier en dat ziet er niet uit als een surplus......Chevrolet CAMARO



Internet:




Digos

Om te pronken (stoefen).

Ik zou niet weten waar je daar er deftig mee kunt rijden.

Maar oogt mooi op de oprit!

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Gaat hier vaak meestal om de show en als de buren 3 wagens hebben dan zou de andere buur er eentje bij gaan kopen om er 4 te hebben..... :lachen: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:

Mijn buurvrouw hier zei in 1987....."Hahahaha...you buy your lot in installments?.....we bought ours in one cash payment"... :thumb: :happy: :happy:..... :confused2:

Ze vertelde echter niet dat ze het hele bedrag aan cash eerst van de bank geleend had  :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run:


Cosyns Guy

Citaat van: Pinocchio op dinsdag  8 december 2015, 11:47:25
Mercedes wordt zowat overal ter wereld gemaakt maar niet in China:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz
Fout,sinds 2014 word de long wheelbase C klasse in Beijing gemaakt.

Cosyns Guy

Citaat van: Digos op zaterdag  2 januari 2016, 14:03:57
Om te pronken (stoefen).

Ik zou niet weten waar je daar er deftig mee kunt rijden.

Maar oogt mooi op de oprit!
En waarom zou je daar nergens deftig mee kunnen rijden ?
Zoveel groter zijn die wagens niet als een bv een BMW  of Mercedes middenklasse wagen.
4 personen kunnen er deftig inzitten,stuurt makkelijk,wegligging is ook top en je kan er uren meerijden zonder gebroken uit te stappen.


Digos


Guy de auto is op zich voor mij best te pruimen, niks mis mee hoor  :thumb:

maar niet in de phils.

Het was al een hele opgave om van Silay Naar Bacolod te rijden in een jeep.

De wegen zijn kapot gereden door de sugar cane trucks.

Dit soort van wagens kom je in de phils tegen op de linkertrijsrook tegen 15km per uur.
LIVE ONCE - LIVE IT

Cosyns Guy

Citaat van: Digos op zaterdag  2 januari 2016, 20:48:34

Guy de auto is op zich voor mij best te pruimen, niks mis mee hoor  :thumb:

maar niet in de phils.

Het was al een hele opgave om van Silay Naar Bacolod te rijden in een jeep.

De wegen zijn kapot gereden door de sugar cane trucks.

Dit soort van wagens kom je in de phils tegen op de linkertrijsrook tegen 15km per uur.
Ach zo,wist niet dat je in de  :smiley-philippines: woont.Dan heb je inderdaad gelijk.

Digos

Ha.....ik woon er niet meer hoor.

Wij hadden er taxi's bollen in Bacolod 7/7 24/24. Onderhoud was niet bij te houden.....slechte wegen maar ook drivers.

Maar het kan verkeren, tweemaal op Cebu geweest en dat was een verademing mooie en goede wegen en dan kan je met zo'n wagen wel toeren.

Auto of moterbike, je moet voor iets robuust kiezen, en hard rijden is er helemaal niet bij.

Bedankt voor je reactie.
O0
LIVE ONCE - LIVE IT