Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

rijbewijs halen in de filippijnen

Gestart door bruno13, zaterdag 28 juni 2014, 14:40:54

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Dashcams zijn in ieder geval populair in de  :smiley-philippines:

Er is zelfs een petitie om het verplicht te maken

https://www.change.org/p/make-dash-cams-mandatory-in-all-vehicles-in-the-philippines
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Cosyns Guy

Gebruik je toch gewoon je smartphone als dashcam..... :lachen:

Cosyns Guy

Gebruik je toch gewoon je smartphone als dashcam Pinkpanther..... :lachen: 

bananacreek

Ze willen nu een wet maken waarbij een dashcam verplicht zopu moeten worden..... :confused2: :confused2:


peldoman

Moet ik nog zien Creek, dan zouden er wel eens zaken geregistreerd
kunnen worden die niet geregistreerd hadden mogen worden.  :neeneenee:

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

opinie


1:37 De SUV rijdt over de helm van de motorrijder. Maar of en hoe hij het overleefde?  :weetikniet:
6:56 De bestuurster van de sportwagen rijdt opzettelijk in op de man. Ze maakt zich geen zorgen om de getuigen. Geld genoeg om te zorgen dat die geheugenverlies krijgen? Geld koopt je een dure wagen maar fatsoen is onbetaalbaar.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek

Citaat van: peldoman op dinsdag 14 maart 2017, 08:42:45
Moet ik nog zien Creek, dan zouden er wel eens zaken geregistreerd
kunnen worden die niet geregistreerd hadden mogen worden.  :neeneenee:

Ene senator wil dat want natuurliojk wil die geld in de zak zien want dan ga je verplicht worden om bepaalde merken te kopen....en ALLES is hier mogelijk zelfs als het niet in het woordenboek staat....... :run: :run:

Yoghurt69

al zijn we via de dashcam even afgeweken van het topic,
hier het vervolg op mijn reactie #56:

Ik wilde mij niet neerleggen bij de definitieve beslissing en heb met eigen middelen de negatieve beslissing aangevochten.
Het checken bij LTO was eenvoudig, via SMS ontvang je van hen een bevestiging als een  :smiley-philippines: rijbewijs authentiek is.
Een hoop bewijsmateriaal via de gemeentelijke ambtenaar laten bezorgen bij de Centrale Dienst voor Bestrijding van Valsheden en tot mijn grote verbazing hebben die hun eerdere afkeuring herzien.
verklaring: "wij waren door de Filipijnse overheid nog niet ingelicht betreffende de invoering van het nieuwe type rijbewijs"

Mijn pinay heeft haar Belgisch/Europees rijbewijs nu en hopelijk heb ik hier het voortouw genomen om anderen dezelfde ellende te besparen.
Met dank aan Herbie voor de hulp!